Nja, ze staan wel op bijna ieder ander festival(waar ze ook al vaker geweest zijn) dus waarom niet op lowlands?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vrees van niet, zijn al 2 jaar achter elkaar geweest![]()

Om mijn eerder genoemde reden. Zoiets is nog niet érg vaak voorgekomen in de geschiedenis der lowlandsquote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, ze staan wel op bijna ieder ander festival(waar ze ook al vaker geweest zijn) dus waarom niet op lowlands?

Ze staan inderdaad op werkelijk ieder festival deze zomer: Rock Werchter, Pinkpop, Roskilde, Rock am Ring. Denk daarom dat de kans best bestaat dat ze ook op Lowlands komen, hoewel die meestal inderdaad wel de regel hanteren om bands niet te vaak achter elkaar te programmeren. Maar lijkt me raar dat ze alleen om die reden FF niet boeken terwijl ze wel op ieder ander festival staanquote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Om mijn eerder genoemde reden. Zoiets is nog niet érg vaak voorgekomen in de geschiedenis der lowlands
Maar het is wel opvallen op hoe veel festivals ze spelen![]()
Van mij mogen ze er al rood-zwart gestreept zeker weer zijn![]()
![]()

Bedenk wel dat de festivals die je nu opnoemt aan het begin van het festivalseizoen zijn en Lowlands toch bijna 2 maanden later is.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
Ze staan inderdaad op werkelijk ieder festival deze zomer: Rock Werchter, Pinkpop, Roskilde, Rock am Ring. Denk daarom dat de kans best bestaat dat ze ook op Lowlands komen, hoewel die meestal inderdaad wel de regel hanteren om bands niet te vaak achter elkaar te programmeren. Maar lijkt me raar dat ze alleen om die reden FF niet boeken terwijl ze wel op ieder ander festival staanVan mij mogen ze zeker weer komen

Ik denk inmiddels ook niet meer dat Franz Ferdinand op Lowlands zal staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de festivals die je nu opnoemt aan het begin van het festivalseizoen zijn en Lowlands toch bijna 2 maanden later is.
Bovendien hebben de Franzen aangekondigd na hun festivaltour even te stoppen met touren.
Geen Lowlands voor Franz dus, lijkt me.

Wow das een snelle reactiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef Prep2Fight het volgende:
wat komt er nog meer?

Shit gemist.. Maar in de HMH stonden ze ook met 4(5?) man te drummen tijdens Outsiders, erg tof.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ze waren cool bij Jools Holland. Ze opende met "Do you want to" en aan het eind deden ze "Outsiders" (weet niet of ze meer hebben gedaan, was tussendoor even weg). Vooral Outsiders klonk supervet, waarbij een stuk of 10 mensen gingen drummen (ook de bandleden van Snow Patrol?) Bij Do you want to viel Alex wel door de mand qua live zang, maar ik wist al wel dat hij niet de zuiverste zanger is
Desalnietemin blijven ze cool omdat de nummer lekker zijn en ze zo enthousiast op het podium staan

ik wou ook.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Franz Ferdinand staat dinsdag 27 en woensdag 28 juni in Tivoli. Het is al uitverkocht maar ik heb kaarten weten te bemachtigen, zijn er meer Fokkers die gaan? Lijkt me echt geweldig omdat Tivoli redelijk intiem is, en dan zo'n grote band weten te boeken. Heb zo'n vermoeden dat ik het wel naar mijn zin zal hebben

Sorryquote:

quote:Op maandag 12 juni 2006 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryWel blijven proberen he? Je weet maar nooit
![]()

Ja, ik zag hem vorige week bij mtv's Brand New. Hoorde het en dacht "huh, dit lijkt eleanor wel", en idd. Maar klonk heel anders, album versie vond ik leuker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde hem vandaag op MTV. Alleen is hij nogal anders dan de albumversie dacht ik.

Lowlands? Maar verder weinig kans, ze zijn vorige maand 2 keer geweest en in december ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef MoChe het volgende:
komen ze binnekort nog ergens in Nederland optreden?

Het nummer heet dan ook spontaan 'Eleanor Put Your Boots On' (zonder back dus)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem vorige week bij mtv's Brand New. Hoorde het en dacht "huh, dit lijkt eleanor wel", en idd. Maar klonk heel anders, album versie vond ik leuker.

Zo heet de albumversie ook gewoon hoor..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het nummer heet dan ook spontaan 'Eleanor Put Your Boots On' (zonder back dus)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |