Zal dan wel een b-side zijn. Ja, schande hèquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap het niet...Dat nummer staat niet op de eerste CD, en ook niet op de tweede (wel Walk Away). Is dit een nummer die ze ooit los uitgebracht hebben ofzo? Schande dat je de cd's niet hebt trouwens!
En ik ga zo ook zien op Rock Werchter, en Roskilde als ik daar ook heenga (zijn wel wilde plannen voor). Verwacht dat ze ook weer op Lowlands staan, aangezien ze op werkelijk IEDER gestival staan deze zomer (ook Pinkpop en Rock am Ring)
Zit nu naar de eerste cd te luisteren

Huh? Je hebt nog gelijk ook! Maar ik ken dat nummer van de radio, heb het echt al een hele tijd op m'n computer staan en zou toch zweren dat het van de eerste CD is! Wat vreemd...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het niet...Dat nummer staat niet op de eerste CD, en ook niet op de tweede (wel Walk Away). Is dit een nummer die ze ooit los uitgebracht hebben ofzo?

't is iig een bside van het eerste album, heb 'm namelijk al best langquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Huh? Je hebt nog gelijk ook! Maar ik ken dat nummer van de radio, heb het echt al een hele tijd op m'n computer staan en zou toch zweren dat het van de eerste CD is! Wat vreemd...![]()

Aha! Feit wil ook nog eens dat ik 'm nu nergens meer kan vinden! Ik heb toen ik de CD's op de computer zette alle mp3tjes eraf gemikt (omdat die veelal stoorden et cetera...), ervanuitgaande dat Don't Start gewoon op de eerste CD stond... Dus nu loop ik de hele dag met die tekst in m'n hoofd en kan ik 'm niet draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef lienelien het volgende:
't is iig een bside van het eerste album, heb 'm namelijk al best lang

Ik mail 'm wel even naar je gmailquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Aha! Feit wil ook nog eens dat ik 'm nu nergens meer kan vinden! Ik heb toen ik de CD's op de computer zette alle mp3tjes eraf gemikt (omdat die veelal stoorden et cetera...), ervanuitgaande dat Don't Start gewoon op de eerste CD stond... Dus nu loop ik de hele dag met die tekst in m'n hoofd en kan ik 'm niet draaienOh, wat ben ik zíelig!
Don't start walking away, stop walking away, start coming around and around again![]()

Bang bang dan? Onder die naam staat-ie ook op internet... Maar ik denk dat lienelien die ook wel heeft, dus die zal ze vast meesturen!quote:Op zondag 2 april 2006 17:20 schreef MaJo het volgende:
Lienelien, kun je dat nummer misschien ook mij doen toekomenAll for you Sophia heb ik ook nog nooit gehoord?

Doesn't ring a bellquote:Op zondag 2 april 2006 17:22 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bang bang dan? Onder die naam staat-ie ook op internet... Maar ik denk dat lienelien die ook wel heeft, dus die zal ze vast meesturen!

Komt eraanquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doesn't ring a bellIk dank Lienelien al bij voorbaat

He Lienelien! Tijd niet gesprokenquote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Komt eraan
morgen, wanneer ik weer normale up- en downloadsnelheid heb

Hé MaJo, ik heb de laatste dagen wat meer tijd besteed aan andere aardse zaken zoals werken, uitgaan en brak zijn, vandaarquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
He Lienelien! Tijd niet gesproken
Thanks, kijk er naar uit

Was ook nogal druk met feesten dit weekendquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé MaJo, ik heb de laatste dagen wat meer tijd besteed aan andere aardse zaken zoals werken, uitgaan en brak zijn, vandaar![]()
en toen ging jij stiekum ineens slowchatten met míjn Lieke![]()

als onderdeel van mij??quote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ook nogal druk met feesten dit weekend
Ik zie Lieke als een onderdeel van jou dus dan mag het toch wel![]()
Had je maar online moeten zijn

grrrmbl.. oké.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef MaJo het volgende:
Ik herinner me nog een zekere slowchat met iemand in het Rascal topic. Kan het alleen niet meer terugvindenWas het met Proper_Fucked? Dus we staan nu quite

Oy hij is niet engquote:Op zondag 2 april 2006 18:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
grrrmbl.. oké.
Maar hoe ben je in gesprek geraakt met die engerd van Infadels dan?
En een of andere doos van MTV zei vanochtend constant 'The Infadels'![]()

Ah wat grappig!quote:Op zondag 2 april 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oy hij is niet engZe stonden zelf hun merchandise te verkopen, vond dat wel een stoere actie
Toen ik wegging bij de afterparty zag ik dat hij en de bassist er net naartoe gingen, dus ze bleven wel een tijdje hangen (ging pas om 1 uur weg)

Zou best kunnen dat het in Nijmegen ook is. Er was ook geen voorprogramma dus volgens mij was dit ook een beetje een goedmakertjequote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah wat grappig!
Zou die afterparty alleen daar zijn, of dinsdag ook in Nijmegen?![]()

Ga eens snél leren jij!quote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef Lieke_K het volgende:
@ MaJo & lienelien: jullie zitten in het verkeerde topic..!
Er zijn 3 b-sides onderweg naar je, MaJo, enjoy. (Ik ben maar zo vrij geweest, aangezien ik toch een onderdeel van lienelien ben. Dus.)

Ik heb gisternacht nog staan dansen op FF (the fallen) en op The Strokes, zonder aan te vragen zelfs!quote:Op zondag 2 april 2006 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het in Nijmegen ook is. Er was ook geen voorprogramma dus volgens mij was dit ook een beetje een goedmakertjeDe dj was alleen wel Nederlands, dus het is niet zo dat hij bij Infadels hoort ofzo. Ja ik heb nummers aangevraagd
![]()

Ik heb ook staan dansen op the Strokes gister, en FF. Ze draaiden This Fire, beetje jammerquote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht nog staan dansen op FF (the fallen) en op The Strokes, zonder aan te vragen zelfs!
Maar al is die afterparty er, ik moet toch zo vroeg mogelijk naar bedje toe![]()

De enige die The Fallen en Jagger '67 kende?quote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook staan dansen op the Strokes gister, en FF. Ze draaiden This Fire, beetje jammerOp zich wel een lekker nummer hoor maar er zijn veel leukere. Maar vond het wel leuk dat ze eens wat origineler zijn. Was bijna de enige in Paradiso die het nummer kende
Zelfde gold voor Jagger '67 (jee, die draaide ze!
)

Ik zeg niksquote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef lienelien het volgende:
De enige die The Fallen en Jagger '67 kende?
...dacht dat het Noodlandingplubiek toch wel redelijk ontwikkeld was..

This Fire en Jagger '67quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
De enige die The Fallen en Jagger '67 kende?
...dacht dat het Noodlandingplubiek toch wel redelijk ontwikkeld was..

Dat zou je denken jaquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik bedoelde ook This Fire. Dacht dat die redelijk bekend was..

Ja dat wel, maar ik vond 'm wel grappig! Voor aan het begin: "Ready fellas?". Echt. Ik moest lachen.quote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef MaJo het volgende:
What you waiting for klinkt qua instrumenten erg lekker, maar God wat zingt hij daar vals

Ja, hè! schrikbarende ervaring was datquote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja
Heb trouwens zojuist drie nummers van FF beluisterd die ik nog niet kendeAll for you Sophia klinkt echt lekker, met van die vertrouwde FF riffjes. Don't Start is inderdaad lekker vrolijk, met Beatles achtige trekjes (met name het begin). Is wel aan mij besteed dus
What you waiting for klinkt qua instrumenten erg lekker, maar God wat zingt hij daar vals

Moest er ook wel om lachenquote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik vond 'm wel grappig! Voor aan het begin: "Ready fellas?". Echt. Ik moest lachen.En ik vond het een tegenvaller dat-ie die hoge noten niet pakte, dat was helemaal lachen-gieren-brullen geweest!
Ik heb dat nummer trouwens van dit forum afgeplukt, meen ik me te herinneren...

Eentje die ik niet graag wil herhalenquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hè! schrikbarende ervaring was dat![]()

ik zie 5??quote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef Lieke_K het volgende:
Mensen, we zitten al op 10 pagina's, wordt het niet eens tijd dat er een Mod gaat ingrijpen? Hoewel ik het idee heb dat die in MUZ toch al vrij weinig aanwezig zijn, laat staan uitvoeren...

sure. het is laatquote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Huh? Vaag, ik nu ook.En ik zweer je dat er net 10 stond.
![]()

goed idee , kappen dus met het uitwisselen van MP3tjes via het forum , daar zijn genoeg andere manieren voor , en het is ook niet leuk voor de users die het gewoon over Franz Ferdinand willen hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef Lieke_K het volgende:
Mensen, we zitten al op 10 pagina's, wordt het niet eens tijd dat er een Mod gaat ingrijpen? Hoewel ik het idee heb dat die in MUZ toch al vrij weinig aanwezig zijn, laat staan uitvoeren...

Vrees van niet, zijn al 2 jaar achter elkaar geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef Lan-masters het volgende:
Komen ze op lowlands ?

Nja, ze staan wel op bijna ieder ander festival(waar ze ook al vaker geweest zijn) dus waarom niet op lowlands?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vrees van niet, zijn al 2 jaar achter elkaar geweest![]()

Om mijn eerder genoemde reden. Zoiets is nog niet érg vaak voorgekomen in de geschiedenis der lowlandsquote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, ze staan wel op bijna ieder ander festival(waar ze ook al vaker geweest zijn) dus waarom niet op lowlands?

Ze staan inderdaad op werkelijk ieder festival deze zomer: Rock Werchter, Pinkpop, Roskilde, Rock am Ring. Denk daarom dat de kans best bestaat dat ze ook op Lowlands komen, hoewel die meestal inderdaad wel de regel hanteren om bands niet te vaak achter elkaar te programmeren. Maar lijkt me raar dat ze alleen om die reden FF niet boeken terwijl ze wel op ieder ander festival staanquote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Om mijn eerder genoemde reden. Zoiets is nog niet érg vaak voorgekomen in de geschiedenis der lowlands
Maar het is wel opvallen op hoe veel festivals ze spelen![]()
Van mij mogen ze er al rood-zwart gestreept zeker weer zijn![]()
![]()

Bedenk wel dat de festivals die je nu opnoemt aan het begin van het festivalseizoen zijn en Lowlands toch bijna 2 maanden later is.quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
Ze staan inderdaad op werkelijk ieder festival deze zomer: Rock Werchter, Pinkpop, Roskilde, Rock am Ring. Denk daarom dat de kans best bestaat dat ze ook op Lowlands komen, hoewel die meestal inderdaad wel de regel hanteren om bands niet te vaak achter elkaar te programmeren. Maar lijkt me raar dat ze alleen om die reden FF niet boeken terwijl ze wel op ieder ander festival staanVan mij mogen ze zeker weer komen

Ik denk inmiddels ook niet meer dat Franz Ferdinand op Lowlands zal staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bedenk wel dat de festivals die je nu opnoemt aan het begin van het festivalseizoen zijn en Lowlands toch bijna 2 maanden later is.
Bovendien hebben de Franzen aangekondigd na hun festivaltour even te stoppen met touren.
Geen Lowlands voor Franz dus, lijkt me.

Wow das een snelle reactiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef Prep2Fight het volgende:
wat komt er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |