Je hebt Oor gelezen hè?quote:Op zondag 7 maart 2004 14:21 schreef MasterPeace het volgende:
ik ken alleen dat nummer van ze dat nu vaak bij MTV voorbij komt; doet me enigzins denken aan de Talking Heads uit de periode '77-'78 en (in mindere mate)aan XTC...
Nee hoezoquote:Op zondag 7 maart 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt Oor gelezen hè?![]()
Ben nu trouwens wel benieuwd wat er dan precies verder in Oor over ze geschreven werd?!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
Maar zoals de eerste zin zegt in dat artikel, je kunt je beroerdere hypes voorstellen
Ik citeer Alex Kapranos (zanger): "Het is wel grappig om te lezen waar we allemaal mee vergeleken worden. Zo ken ik bijvoorbeeld van twee numers van XTC: Making plans for Nigel en SGT Rock. We luisteren alle vier wel veel naar de Talking Heads"quote:Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Nee hoezo
Wel bezit ik zelf een uitstekend paar oren en muzikale kennis/referentiekader om tot die constatering te zijn gekomen...
Ten eerste: koop 'mquote:Op zondag 7 maart 2004 16:09 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ben nu trouwens wel benieuwd wat er dan precies verder in Oor over ze geschreven werd?!
(en ga nu niet lullig doen en zeggen dat ik dan maar zélf de Oor moet gaan kopen hè!)
Nou, 'Making plans for Nigel' is nou juist NIET zo'n nummer van XTC waar ik bij ze aan moest denken hoor.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik citeer Alex Kapranos (zanger): "Het is wel grappig om te lezen waar we allemaal mee vergeleken worden. Zo ken ik bijvoorbeeld van twee numers van XTC: Making plans for Nigel en SGT Rock. We luisteren alle vier wel veel daan de Talking Heads"
Nee, de Oor interesseert me al heel lang niet meer (ben ooit abonnee geweest tot 1991) ik geloof het allemaal wel hoor dat er staat wat jij zegt dus waarom zal ik het moeten gaan kopen/lezen?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ten eerste: koop 'm
Tweede nummer op de ch, hè?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:23 schreef MasterPeace het volgende:
Ze hebben trouwens ook wel iets van de vroegere Devo...![]()
Maar toen hadden ze ook wel alles gespeeld, inclusief All For You Sophia, Van Tango en Shopping For Bloodquote:Op maandag 8 maart 2004 15:04 schreef Gizpat het volgende:
The Dark of the Matinee wordt inderdaad de nieuwe single.
Ik ben (met tweelingzus) naar Paradiso geweest en vond het erg leuk. Wel erg kort, maar leuk, behalve dat er een gozer met een rood shirt de hele tijd voor mijn neus stond. En ik stond zelfs achteraan op het minitrappetje!! Maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik vond het super!
't Duurde om precies te zijn 65 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |