abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:00:04 #176
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_18124294
Wat me wel eens opvalt: op de A35 afslag richting Almelo zie je altijd vrij weinig auto's, maar ervandaan weer wel. En er komen relatief veel "beroemde" mensen uit Almelo (Finkers, Ilse de Lange, Wubbo Ockels, Berdien Stenberg, Tom Egbers etc.) dus mensen willen er gewoon weg! Wat zou daar de reden van kunnen zijn?
En Heracles...kom op zeg!
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_18136533
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 09:00 schreef SethGecko het volgende:
En Heracles...kom op zeg!
Volgend jaar wel in de eredivisie
pi_18137891
Je kunt veel zeggen maar ze doen het best netjes nu! Afgelopen weekend was een ramp, maar eens kijken wat het dit weekend gaat worden
pi_18140415
Je bedoelt echt nu? Geloof dat ze op dit moment nog een balletje aan het trappen zijn. Lampen in het stadion waren iig nog aan.
pi_18141361
Ja maar ze hebben met 2-1 verlore ze kunnen de eerste plaats nu wel vergete/
pi_18143038
@_Denker, is vrij lastig te zijn vanuit nijmegen of de lampen aan of uit zijn.

Jammer dat ze verloren hebben. Maar goed blijven een stelletje prutsers in de eerste divisie natuurlijk
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:14:35 #182
75779 cogito
ik kan jou wel zien
pi_18158926
ik heb op de school gezeten waar daphne brunskoek (spelling?) vandaan komt.
de ijstent in almelo (die italiaan) was wel okay voor vrijdagmiddag, teachers was ook nog wel okay toen ik 15 was maar verder is het idd een trieste bedoeling. maar ja als je vroomshoop gewend bent dan is het een hemel . gelukkig is nijmegen VEEEEEEEEEEL fijner dan almelo
  dinsdag 6 april 2004 @ 00:22:05 #183
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_18209851
Ik zag laatst in Almelo zo'n Turks jochie van 5 met de broek naar beneden op de voeten buiten in zijn blote bips. En wat ie aan het doen was? De bloemenbak voor het huis van zijn ouders besproeien met zijn vieze pies, bababah! Op zo'n jonge leeftijd al zo'n territoriumafbaakdrift; en dat in Almelo ! Vorig jaar zomer zag ik ook een meisje (ter compensatie, zij was Nederlands...) van 4 echt helemaal bloot rondlopen over straat.
Ik dacht dat naaktloperij verboden was , maar goed...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_18211906
En jij denkt dat dat allemaal aan Almelo ligt... En dat dat in andere steden niet gebeurt.
  dinsdag 6 april 2004 @ 09:34:20 #185
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_18212825
Ik ben dit soort taferelen nooit buiten Almelo tegen gekomen. En het is niet zo dat ik mijn hele leven 24 uur per dag in Almelo ben geweest. Pas afgelopen jaar ben ik regelmatig in Almelo.
Maar het kan wellicht toeval zijn ja.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_18217789
Ik vertrouw er hier toch op dat het over sarcasme gaat Falco.

Maar kleine kinderden doen echt overal zulke rare dingen. Dat ligt dus echt NIET aan Almelo.

Wat ook wel grappig is. Vrijdagavond is over het algemeen een uitgaans-avond. Echter in Almelo rijden er op vrijdagavond geen stadsbussen meer, maar enkel nog van die minibusjes, omdat het niet rendable is neem ik aan....duzzzzzz
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:21:27 #187
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_18221279
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:29 schreef HaJee het volgende:
Jij komt helemaal uit Groningen om in Almelo pc-spul te kopen ?
Hoe slecht is het dan wel niet met de winkels in Groningen gesteld ?
Er gaat NIETS boven groningen
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:25:53 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_18223329
Bij dat geheel naakte kind van 4 waren de ouders ook gewoon aanwezig op straat. Die zaten natuurlijk met hun plastic tuinstoelen voor hun voordeur te niksen/genieten van het mooie weer. Ik verwacht trouwens van ouders dat ze af en toe wel even opletten wat voor ongein hun kroost uitvoert.
pi_18223361
Opletten doen ze wel, ingrijpen ho maar
pi_18226432
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef Falco het volgende:
Bij dat geheel naakte kind van 4 waren de ouders ook gewoon aanwezig op straat. Die zaten natuurlijk met hun plastic tuinstoelen voor hun voordeur te niksen/genieten van het mooie weer. Ik verwacht trouwens van ouders dat ze af en toe wel even opletten wat voor ongein hun kroost uitvoert.
Dan moet je of in de Goossemaat zijn geweest of de Kerkelanden. En dat zijn wel de ergste wijken van Almelo. Niet heel Alemlo is zo.
Maar ik zal er later ook niet blijven wonen.
pi_18226468
Ik dacht ook dat' ie dat bedoelde. Daar gebeurt het echt dat ze met kratten bier en witte campingtafeltjes buiten zitten, voor het raam.
pi_18233691
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:25 schreef Delnooz het volgende:
Ik vertrouw er hier toch op dat het over sarcasme gaat Falco.

Maar kleine kinderden doen echt overal zulke rare dingen. Dat ligt dus echt NIET aan Almelo.

Wat ook wel grappig is. Vrijdagavond is over het algemeen een uitgaans-avond. Echter in Almelo rijden er op vrijdagavond geen stadsbussen meer, maar enkel nog van die minibusjes, omdat het niet rendable is neem ik aan....duzzzzzz
Ja groot gelijk. Ik kwam er laatst ook achter. Op zaterdag trouwens ook minibusjes. Ik dacht eerst dat het de verkeerde lijn was die voor mijn neus stond..

Ben jij trouwens de zoon van DE delnooz???
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:44:00 #193
56010 Brainsnack
Mmmmmkids....
pi_18234569
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dan moet je of in de Goossemaat zijn geweest of de Kerkelanden. En dat zijn wel de ergste wijken van Almelo. Niet heel Alemlo is zo.
Maar ik zal er later ook niet blijven wonen.
Het hangt idd van de wijk af. Ik bedoel, ikzelf woon op de Schelfhorst en heb al het idee dat ik hier het liefst blijf (goede plek voor kids, Schelfhorst dan he) en omdat het goed vertoeven is. Lekker rustig, scholen in de buurt en vooral lekker netjes. In de wijken die je opnoemt zou ik niet eens dood willen worden aangetroffen (kans is wel groter dat dat wél het geval is wanneer je me daar vindt ) , maar daar heeft elke provincie/gemeente/stad last van.
En als je computersupplies in Almelo haalt, ben je zowieso al erg slecht bezig. Alles is hier duurder en we hebben hier echt geen goede computershops zitten.

Er is hier alleen geen ene moer te doen in het weekend bijvoorbeeld.. (voor mensen met een actief sociaal leven, ikzelf heb daar geen last van omdat ik toch een blowende nerd ben)

Toch leuk, zo'n Almelo-topic.
pi_18246335
Wat dat betreft is Windmolenbroek net zo. Nette buurt (al zeg ik het zelf), aantal basisscholen, winkelcentrum in de buurt. Snelweg binnen handbereik.
En er is inderdaad een aantal wijken waar ik liever niet kom.
Jij als blowende nerd voelt je wel goed in de Grotestraat Zuid/Bornsestraat:
Er zit wel een computershop aan de Grotestraat Zuid (de illegale Turk, wordt 'ie ook wel genoemd) en natuurlijk Jemig daar schuin tegenover. Aangezien je ook nog in de pr0n zit, kun je bij club Mistique ook nog wel aan je trekken komen
pi_18248501
Ik woon in het Nijrees... nieuwbouw wijk dus nog wel een goede wijk.. mja, komt ook door de prijs van het gemiddelde huis in mijn wijk...
pi_18248641
Hoop dat ze de Weezebeeksingel snel hebben doorgetrokken, want het schiet niet op als ik er met de auto langs moet (en dat gebeurt regelmatig).
pi_18250282
Dit begint goddomme steeds meer op een Almelo-Slowchat-topic te lijken!!!
DIT IS KLAAGBAAK!!!! ALLEEN OM TE KLAGEN!!!!!!!
Life sucks
pi_18253371
quote:
Op maandag 29 maart 2004 17:10 schreef Steve.Porter het volgende:
hoe zit het nu met die smartshop daar? Volgens mij is hij gesloten ofzo..
pi_18253620
quote:
Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef mr.marcus het volgende:
Volgens mij word er hier genoeg geklaagt.
pi_18264364
quote:
Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef mr.marcus het volgende:
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:52 schreef _Denker het volgende:
Hoop dat ze de Weezebeeksingel snel hebben doorgetrokken, want het schiet niet op als ik er met de auto langs moet (en dat gebeurt regelmatig).
Ik klaag toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')