quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:23 schreef _Denker het volgende:
Ik ken geen middelbare school aan de Obrechtstraat (Aalderinkshoek). Er zit wel een ROC aan de Thorbeckelaan 184 (?) (Thorbeckecollege), daar zit ik zelf ook. Misschien moet je daar zijn?
Heb het briefje gevonden waarop stond waar ik precies heenmoest. De school het Pius X almelo. Zit aan de Cesar Frank straat 4. het zal wel goed zijn!quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:23 schreef _Denker het volgende:
Ik ken geen middelbare school aan de Obrechtstraat (Aalderinkshoek). Er zit wel een ROC aan de Thorbeckelaan 184 (?) (Thorbeckecollege), daar zit ik zelf ook. Misschien moet je daar zijn?
Ok, dank je! Raar trouwens, volgens de routeplanner was het maar een minuutje lopen! Toch dank je! Ik heb 20 minuten speling om het te zoeken, dus dat zal wel lukken!quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:16 schreef _Denker het volgende:
Ohja, dat kon ook nog. Is net zo dicht in de buurt. Kom niet in de war met het Noordik, zit er zowat naast. Alleen deze is christelijk en het Pius is katholiek.
http://www.piusx.nl/page.php?id=2
Als je nou zorgt dat je op de Sweelincklaan uitkomt, vanaf de Obrechtstraat. Die loop je helemaal uit, op de T-splitising ga je rechtsaf (Beethovenlaan). Als je die helemaal uitloopt, kom je weer op een T-splitsing en dan is het Pius er bijna.
Haha jij bent ook zo'n sneu persoon hequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog altijd te lang. Ik ga altijd helemaal voorin de IC zitten vanuit Enschede, zodat de kans zo klein mogelijk is dat er van dat Almelose spul bij mij in de coupé komt zitten..
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog altijd te lang. Ik ga altijd helemaal voorin de IC zitten vanuit Enschede, zodat de kans zo klein mogelijk is dat er van dat Almelose spul bij mij in de coupé komt zitten..
... ik neem helemaal geen trein omdat er grote kans is dat er gepeupel uit Enschede inzit....quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Houden zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:23 schreef FouteMensenStaff het volgende:
'k ben nooit in Almelo geweest geloof ik..
Wat heeft de NS met spoorbomen te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:04 schreef Falco het volgende:
Hoewel... dit zou eigenlijk meer met de NS te maken kunnen hebben.
...ik neem helemaal geen treinen meer omdat gepeupel altijd met de trein gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... ik neem helemaal geen trein omdat er grote kans is dat er gepeupel uit Enschede inzit....
Op zaterdagavond in de Sham ook wel, zeker als er dansavond isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Donderdag avond nog ff in The Shamrock geweest. Komer der best wel lekkere chiks.
En jij bent? Woont?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:10 schreef Steve.Porter het volgende:
hoe zit het nu met die smartshop daar? Volgens mij is hij gesloten ofzo..
nog een reden erbij om almelo te haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |