abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:28:33 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17504211
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:07 schreef Predemius het volgende:
Mwoah, ik woon nu ruim een jaar in Almelo, vanuit Hengelo gekomen... en JA, ik mag Hengelo meer !! qua stad ruled Hengelo en Enschede gewoon veeeel meer... alleen de school en ons huis hier in Almelo zijn veeeel beter (wijk Nijrees, school Van Rhijn, ONIE HAFC ?!)
Enschede is weer veel leuker dan Hengelo
pi_17571469
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Enschede is weer veel leuker dan Hengelo
helemaal mee eens
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_17576094
Wat overdreven om Almelo hier helemaal de grond in te trappen. Vooral van de mensen die er af en toe doorheen zijn geweest met de trein e.d. Ik heb 12 jaar in Rijssen gewoond en ben toen verhuist naar Almelo en dat zou ik haast een verbetering noemen hoor.

Er wonen idd foute mensen in Almelo (tuig & kanslozen) maar die heb je in Hengelo of Enschede net zo goed.
pi_17577882
Uhm. NIet lullig bedoeld hoor, maar als je vanuit Rijssen naar any place in the world gaat is het een verbetering . Je vindt Almelo beter, omdat je rijssen gewend bent waar zo mogelijk nog minder te doen is.

Eerder zei iemand dat alle mooie dames altijd in almelo uitstappen. Dan moet ik toch eens wat beter opletten :S

Om mijn argument kracht bij te zetten. Kijk eens naar de grote keur aan kroegen available:
http://www.uit123.nl/adva(...)encafe&plaats=Almelo
  maandag 8 maart 2004 @ 17:06:59 #105
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_17577976
Vandaag weer bijna in een hondendrol getrapt. Gadverdamme wat een kloteplaats blijft het ook. Echt waar het aantal hondendrollen in Almelo is relatief gezien veel groter dan in andere steden...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 8 maart 2004 @ 17:09:24 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_17578028
Minstens een uur vertraging als je met de triein van of naar almelo moet. Ik ben blij dat ik in Zwolle zit, en voorlopig niet naar huis hoef!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_17600499
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
Vandaag weer bijna in een hondendrol getrapt. Gadverdamme wat een kloteplaats blijft het ook. Echt waar het aantal hondendrollen in Almelo is relatief gezien veel groter dan in andere steden...
Jij bent gewoon een sukkel die beter op moet letten waar je loopt.
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:02 schreef Delnooz het volgende:
Uhm. NIet lullig bedoeld hoor, maar als je vanuit Rijssen naar any place in the world gaat is het een verbetering . Je vindt Almelo beter, omdat je rijssen gewend bent waar zo mogelijk nog minder te doen is.

Eerder zei iemand dat alle mooie dames altijd in almelo uitstappen. Dan moet ik toch eens wat beter opletten :S

Om mijn argument kracht bij te zetten. Kijk eens naar de grote keur aan kroegen available:
http://www.uit123.nl/adva(...)encafe&plaats=Almelo
Er zitten echt wel meer cafe´s in Almelo maar dat boeit niet zo heel veel ik ga toch vaker naar discotheken e.d in de regio.

Het klopt idd dat overal waar je gaat wonen na Rijssen een verbetering is maar Almelo is toch echt niet een hele slechte stad, en het is ook niet waar dat Almelo de op 2/3e na meest criminele stad. (wel geweest mischien)
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:29:57 #108
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_17600877
Wel grappig om dit te lezen als je zelf uit Almelo komt..

Ik weet zelf wel beter dan die mensen die uitstappen op het station,
één rondje door het centrum maken en vervolgens concluderen dat Almelo
een "verschrikkelijke" stad is.
Ik ben het ermee eens dat er aardig wat buitenlanders en minder sociale personen wonen,
maar die wonen er in Enschede en Hengelo net zo goed.

Ik ga regelmatig stappen in Almelo, en vermaak me altijd heel goed.
Waar kun je zo mooi in Enschede uitgaan dan? Vind ik ook zwaar tegenvallen
voor zo'n grote stad hoor..
Sluitingstijden die hierboven genoemd worden slaan nergens op,
genoeg cafe's waar je tot half 4 / 4 uur kan zitten.

Ik woon nu 19 jaar in Almelo en heb ook genoeg andere steden gezien,
en ik vind zeker niet dat Almelo veel minder is, Enschede is wel een
mooie stad, mooier als Almelo, dat zal ik niet ontkennen..
Daar ga ik dan ook vaak genoeg heen, maar ik weet zeker dat Almelo
in de toekomst gezelliger word.
Binnenkort komen er aantal winkels bij zoals de H&M,
ook zijn ze bezig met een megabioscoop..

Komt wel goed
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_17601009
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef -En4Cer- het volgende:
lang verhaal
Je hebt gelijk. Er zijn hier zat cafe's te vinden. Vroeger hadden we ook een discotheek, maar dat is toen verkeerd gegaan.
En die bioscoop komt er ook, kan nog wel even duren, maar staat in ieder geval op het programma. Dan hebben we er twee hier.
Er zijn natuurlijk wijken waar het sociaal wat minder gesteld is, maar dat heb je in elke grote stad wel.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:08:08 #110
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_17604852
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:34 schreef _Denker het volgende:

En die bioscoop komt er ook, kan nog wel even duren, maar staat in ieder geval op het programma.
Je bedoelt toch niet die nieuwe bios bovenop de winkels op de woonboulevard? Die komt er never nooit niet he
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:11:37 #111
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_17604936
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:02 schreef Delnooz het volgende:

Ik zie ze nooit.
In heel Twente niet trouwens.
For great justice!
pi_17607867
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet die nieuwe bios bovenop de winkels op de woonboulevard? Die komt er never nooit niet he
In de stad komt er wel 1. Bij het Catherina Amalia Plein. Maar dat duurt nog wel even(jaren) Die op de woonboulevard gaat idd niet door.
pi_17608239
Hehe, en ik woon er...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 21:30:47 #114
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_17608324
Ik ook
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_17609035
ik was met wat vrienden in Almelo op de camping *we zijn dus scholiertjes uit Enschede met geldgebrek* en we gingen dus ook weer uit in Enschede! zo leuk was het daar.

p.s. dit waar wordt spanje
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_17611307
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef -En4Cer- het volgende:
verhaal
Ik heb zelf ook 18 jaar in Almelo gewoont dus ik weet waar ik het over heb. En poepoe er komt een H&M. Zozo, dat wel nadat de V&D heeft moeten SLUITEN! Omdat er gewoon te weinig mensen komen. Kijk maar eens goed rond in het centrum, echt overal zijn lege panden. Onnoemelijk veel bedrijven trekken weg. Ja een mega bioscoop bouwen dat is slim gemeente! Want daar heb je er pas 2 van in hengelo en enschede! Heeeeeel goed bedacht hoor

Neej echt. Zodra je het station op komt, gewoon een enorm negatieve sfeer, vervelende patsers. Die buschauffeurs zijn echt ZO chagrijnig. De mensen over het algemeen doen ZO chagrijnig..brrr
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:15:59 #117
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_17611498
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef Henry het volgende:

[..]

In de stad komt er wel 1. Bij het Catherina Amalia Plein. Maar dat duurt nog wel even(jaren) Die op de woonboulevard gaat idd niet door.
Euh, welk plein , sorry komt uit Vjenne hé
pi_17611876
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:38 schreef stoopkind het volgende:
Als ik weer eens op bezoek ben geweest bij mijn ouders, in Almelo dus, ben ik blij dat ik daarna weer naar Enschede kan.<br>Almelo is echt zo'n stad waar je moet weten hoe je er moet leven om geen last te hebben van de hangjongeren e.d.
Ik ben het helemaal met je eens gewoon Ik woon namelijk ook in Enschede en mijn ouders nog in Almelo. Almelo gaat er echt steeds meer op achteruit. Ik zou er ook voor geen goud meer willen wonen. Zelf heb ik in de wijk 'markgraven' en in de wijk 'windmolenbroek' gewoond, op zich best 2 goede wijken. Je kunt er goed wonen, maar het centrum is echt compleet onaantrekkelijk. Denk dat er binnen een paar jaar alleen nog maar bejaarden wonen...

Mja er komt wel een echte H&M in het oude V&D gebouw
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_17636123
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Nieuwe plein bij de Grotestraat, waar vroeger (maand geleden) nog dat Balkan restaurant zat.
pi_17636657
Ah kijk HET plein! Als je niet snapt wat ie bedoeld....als je bij de stam schuin rechts naar voren kijkt daar zie je een veredelde parkeerplaats? dat plein...
pi_17637024
Whahahaha, daar een bios. Kan ik na de tijd wel ff mooi een pilsje pakken in The Shamrock.
pi_17637455
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Heb je hem hier ook rondlopen... Dacht al, Vjenne als woord klinkt me al zo bekend in de oren.
pi_17641482
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef Delnooz het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook 18 jaar in Almelo gewoont dus ik weet waar ik het over heb. En poepoe er komt een H&M. Zozo, dat wel nadat de V&D heeft moeten SLUITEN! Omdat er gewoon te weinig mensen komen. Kijk maar eens goed rond in het centrum, echt overal zijn lege panden. Onnoemelijk veel bedrijven trekken weg. Ja een mega bioscoop bouwen dat is slim gemeente! Want daar heb je er pas 2 van in hengelo en enschede! Heeeeeel goed bedacht hoor

Neej echt. Zodra je het station op komt, gewoon een enorm negatieve sfeer, vervelende patsers. Die buschauffeurs zijn echt ZO chagrijnig. De mensen over het algemeen doen ZO chagrijnig..brrr
Dat V&D moest sluiten vind ik niet zo gek. Wat zijn die prijzen daar belachelijk hoog, zeg!
pi_17681674
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
de laatste normalen durven zonder grote waakhond natuurlijk niet meer over straat
Life sucks
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:09:03 #125
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_17688261
Ik heb zelf lange tijd in Almelo gewoond, en ik herken me wel enigsinds in het geschetste beeld.
Een en ander heeft vooral te maken met de ter zielen gegane textiel-industrie die ooit zo glorieus floreerde. Het gros van de (Turkse)gastarbeiders is in Almelo blijven wonen waardoor Almelo ook nog eens de grootste Turkse gemeenschap van Nederland heeft. Hoge werkeloosheid, veel na-oorlogse laagbouw en veel oude, leegstaande fabrieken maken het een deprimerende stad vol vergane glorie, criminaliteit en uitzichtloosheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')