Enschede is weer veel leuker dan Hengeloquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:07 schreef Predemius het volgende:
Mwoah, ik woon nu ruim een jaar in Almelo, vanuit Hengelo gekomen... en JA, ik mag Hengelo meer !! qua stad ruled Hengelo en Enschede gewoon veeeel meer... alleen de school en ons huis hier in Almelo zijn veeeel beter (wijk Nijrees, school Van Rhijn, ONIE HAFC ?!)
helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enschede is weer veel leuker dan Hengelo
Jij bent gewoon een sukkel die beter op moet letten waar je loopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
Vandaag weer bijna in een hondendrol getrapt. Gadverdamme wat een kloteplaats blijft het ook. Echt waar het aantal hondendrollen in Almelo is relatief gezien veel groter dan in andere steden...
Er zitten echt wel meer cafe´s in Almelo maar dat boeit niet zo heel veel ik ga toch vaker naar discotheken e.d in de regio.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:02 schreef Delnooz het volgende:
Uhm. NIet lullig bedoeld hoor, maar als je vanuit Rijssen naar any place in the world gaat is het een verbetering. Je vindt Almelo beter, omdat je rijssen gewend bent waar zo mogelijk nog minder te doen is.
Eerder zei iemand dat alle mooie dames altijd in almelo uitstappen. Dan moet ik toch eens wat beter opletten :S
Om mijn argument kracht bij te zetten. Kijk eens naar de grote keur aan kroegen available:
http://www.uit123.nl/adva(...)encafe&plaats=Almelo
Je hebt gelijk. Er zijn hier zat cafe's te vinden. Vroeger hadden we ook een discotheek, maar dat is toen verkeerd gegaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef -En4Cer- het volgende:
lang verhaal
Je bedoelt toch niet die nieuwe bios bovenop de winkels op de woonboulevard? Die komt er never nooit niet hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:34 schreef _Denker het volgende:
En die bioscoop komt er ook, kan nog wel even duren, maar staat in ieder geval op het programma.
Ik zie ze nooit.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:02 schreef Delnooz het volgende:
Eerder zei iemand dat alle mooie dames altijd in almelo uitstappen. Dan moet ik toch eens wat beter opletten :S
In de stad komt er wel 1. Bij het Catherina Amalia Plein. Maar dat duurt nog wel even(jaren) Die op de woonboulevard gaat idd niet door.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die nieuwe bios bovenop de winkels op de woonboulevard? Die komt er never nooit niet he![]()
Ik heb zelf ook 18 jaar in Almelo gewoont dus ik weet waar ik het over heb. En poepoe er komt een H&M. Zozo, dat wel nadat de V&D heeft moeten SLUITEN! Omdat er gewoon te weinig mensen komen. Kijk maar eens goed rond in het centrum, echt overal zijn lege panden. Onnoemelijk veel bedrijven trekken weg. Ja een mega bioscoop bouwen dat is slim gemeente! Want daar heb je er pas 2 van in hengelo en enschede! Heeeeeel goed bedacht hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef -En4Cer- het volgende:
verhaal
Euh, welk pleinquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef Henry het volgende:
[..]
In de stad komt er wel 1. Bij het Catherina Amalia Plein. Maar dat duurt nog wel even(jaren) Die op de woonboulevard gaat idd niet door.
Ik ben het helemaal met je eens gewoonquote:Op zaterdag 14 februari 2004 17:38 schreef stoopkind het volgende:
Als ik weer eens op bezoek ben geweest bij mijn ouders, in Almelo dus, ben ik blij dat ik daarna weer naar Enschede kan.<br>Almelo is echt zo'n stad waar je moet weten hoe je er moet leven om geen last te hebben van de hangjongeren e.d.
Nieuwe plein bij de Grotestraat, waar vroeger (maand geleden) nog dat Balkan restaurant zat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Euh, welk plein, sorry komt uit Vjenne hé
Heb je hem hier ook rondlopen... Dacht al, Vjenne als woord klinkt me al zo bekend in de oren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Euh, welk plein, sorry komt uit Vjenne hé
Dat V&D moest sluiten vind ik niet zo gek. Wat zijn die prijzen daar belachelijk hoog, zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef Delnooz het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 18 jaar in Almelo gewoont dus ik weet waar ik het over heb. En poepoe er komt een H&M. Zozo, dat wel nadat de V&D heeft moeten SLUITEN! Omdat er gewoon te weinig mensen komen. Kijk maar eens goed rond in het centrum, echt overal zijn lege panden. Onnoemelijk veel bedrijven trekken weg. Ja een mega bioscoop bouwen dat is slim gemeente! Want daar heb je er pas 2 van in hengelo en enschede! Heeeeeel goed bedacht hoor![]()
Neej echt. Zodra je het station op komt, gewoon een enorm negatieve sfeer, vervelende patsers. Die buschauffeurs zijn echt ZO chagrijnig. De mensen over het algemeen doen ZO chagrijnig..brrr
de laatste normalen durven zonder grote waakhond natuurlijk niet meer over straatquote:Op maandag 8 maart 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
Vandaag weer bijna in een hondendrol getrapt. Gadverdamme wat een kloteplaats blijft het ook. Echt waar het aantal hondendrollen in Almelo is relatief gezien veel groter dan in andere steden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |