EN IK BEN BLIJ DAT IK 1 VAN DIE PAUPERS BEN
H eracles
A lmelo
F ootball
C lub
quote:whaha.. dr is maar 1 club in twente en dat is de FCT
Op dinsdag 17 februari 2004 09:55 schreef hafc het volgende:
wij uit almelo zijn trots op onze STAD
en noemen ons ook paupersEN IK BEN BLIJ DAT IK 1 VAN DIE PAUPERS BEN
H eracles
A lmelo
F ootball
C lub
Almelo
quote:volgens mij heb jij geen verstand, want die rooien spelen voor altijd hoger dan jullie cluppie
Op dinsdag 17 februari 2004 10:09 schreef hafc het volgende:
hahaha laat me niet lachen is dat een club dat fct
die achtelijke rooien kunnen niet voetballen
volgens mij heb je weinig verstand of niet
kom maar terug als je een iq van 3cijfers hebt
quote:Jij ziet alleen de huizen waar je met de trein doorheenrijdt. Wat is dat voor stomme generalisering om te zeggen dat alle huizen er in Almelo zo uit zien?
Op dinsdag 17 februari 2004 00:33 schreef Falco het volgende:
En het meest domme van Almelo is dat bijna alle huizen niet meer dan één bovenverdieping hebben. Tenminste als je met de trein er doorheen gaat, valt het je op dat de huizen daar één en al drama zijn. Dat maakt Almelo in mijn ogen ook tot treurigste plaats van heel Nederland. Alhoewel Almere en Lelystad daar ook wel aan zouden kunnen tippen denk ik.
quote:Wat niet wegneemt dat een heel groot gedeelte van de stad er zo verloederd bij ligt
Op dinsdag 17 februari 2004 13:48 schreef _Denker het volgende:[..]
Jij ziet alleen de huizen waar je met de trein doorheenrijdt. Wat is dat voor stomme generalisering om te zeggen dat alle huizen er in Almelo zo uit zien?
Dat toevallig de Parallelweg en de Ambtstraat misschien niet allemaal drie verdiepingen hebben, wil niet zeggen dat de rest dat ook heeft.
quote:borne?? ligt er toch in de buurt?
Op zaterdag 14 februari 2004 17:41 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Mag ik een klinker kopen?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:24 schreef Caramelpuddinkje het volgende:
Het is niet voor nix dat het nu al maandenlang stinkend druk en gezellig is in de binnenstad van Enschede, waar steeds meer leuke winkel(keten)s bijkomen..
quote:Join the gang
Op dinsdag 17 februari 2004 16:05 schreef medina het volgende:[..]
jaja na jaren lang in een stom dorp bij almelo gewoont te hebben ga ik eindelijk weer naar enschede
quote:had ook niet langer moeten duren was bijna veranders van een vrolijke stadse trut in een vadsige boerentrien
Op dinsdag 17 februari 2004 16:07 schreef pfaf het volgende:[..]
Join the gang
Almelo is echt een verpauperde textielstad. Momenteel is 1 op de 6 mensen van de werkende klasse er werkloos. Niet voor niets staan De Riet en de Kerkelanden al jarenlang op de lijst van armste wijken van Nederland.
quote:Maar gelukkig heeft Almelo meer wijken dan die twee!
Op dinsdag 17 februari 2004 16:14 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is dan ook blij dat Wierden zelfstandig is gebleven![]()
Almelo is echt een verpauperde textielstad. Momenteel is 1 op de 6 mensen van de werkende klasse er werkloos. Niet voor niets staan De Riet en de Kerkelanden al jarenlang op de lijst van armste wijken van Nederland.
quote:Almere is wel leuk hoor,
Op zaterdag 14 februari 2004 17:40 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is Almere nog erger.
Als zo s morgens vroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet, die hoog in de lucht het landvolk bezingt, dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt twaalfhonderd kilometer verderop de stad Almelo.
Je kunt er NIET uit, maar dan ook echt gewoon niet behalve shamrock. stam en nog wat van die half gare dingen die om 2 uur dicht gaan. Qua sport is het redelijk sneu gesteld. De mensen die er gemiddeld rondlopen zijn inderdaad niet de meest snuggere fris uitziende mensen.
En dan heb ik het nog niet eens over alle golfjes
quote:Stam, Shamrock en de Belg gaan om 0400 dicht.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef Delnooz het volgende:
Voor ik kamers ging in nijmegen heb ik ook altijd in Almelo gewoond, en ik ben het er helaas mee eens. Het is de meest waardeloze prut stad die er bestaat.Je kunt er NIET uit, maar dan ook echt gewoon niet behalve shamrock. stam en nog wat van die half gare dingen die om 2 uur dicht gaan. Qua sport is het redelijk sneu gesteld. De mensen die er gemiddeld rondlopen zijn inderdaad niet de meest snuggere fris uitziende mensen.
En dan heb ik het nog niet eens over alle golfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |