abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17197204
Ik woon ook in Almelo echt erg is het er niet(ok meer hangjongeren dan in een gemiddelde stad) maar ik denk dat ik later niet in Almelo blijf wonen.
pi_17227179
Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken.
Gedeelde smart is halve smart
Life sucks
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:33:32 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_17243897
En het meest domme van Almelo is dat bijna alle huizen niet meer dan één bovenverdieping hebben. Tenminste als je met de trein er doorheen gaat, valt het je op dat de huizen daar één en al drama zijn. Dat maakt Almelo in mijn ogen ook tot treurigste plaats van heel Nederland. Alhoewel Almere en Lelystad daar ook wel aan zouden kunnen tippen denk ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:56:45 #54
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_17247089
Breek me de bek niet open;
Moet altijd twintig minuten wachten op 'Almelo Centraal' als we naar de ouders van mijn vriending gaan (overstappen van intercity uit Amsterdam op boemeltje naar Borne).
Vre-se-lijk, Het wachten lijkt wel jaaaaren te duren daar. En dan die vreselijke Kiosk op het perron. Getver!
Ik heb ook wel eens het onaangename genoegen gehad rond te mogen lopen in het centrum van Almelo. Daar wordt je idd niet blijer van. Almelo is toch ook de stad van de helse lelijke pilaar midden in het centrum?
Ik kan geen enkel poristief punt bedenken om eerlijk te zijn. Gooi maar plat.
Ik heb al een boek.
pi_17248070
wij uit almelo zijn trots op onze STAD
en noemen ons ook paupers

EN IK BEN BLIJ DAT IK 1 VAN DIE PAUPERS BEN

H eracles
A lmelo
F ootball
C lub

ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 09:56:41 #56
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17248096
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:55 schreef hafc het volgende:
wij uit almelo zijn trots op onze STAD
en noemen ons ook paupers

EN IK BEN BLIJ DAT IK 1 VAN DIE PAUPERS BEN

H eracles
A lmelo
F ootball
C lub

whaha.. dr is maar 1 club in twente en dat is de FCT

Almelo

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_17248337
hahaha laat me niet lachen is dat een club dat fct
die achtelijke rooien kunnen niet voetballen
volgens mij heb je weinig verstand of niet
kom maar terug als je een iq van 3cijfers hebt
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:41:11 #58
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17249050
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:09 schreef hafc het volgende:
hahaha laat me niet lachen is dat een club dat fct
die achtelijke rooien kunnen niet voetballen
volgens mij heb je weinig verstand of niet
kom maar terug als je een iq van 3cijfers hebt
volgens mij heb jij geen verstand, want die rooien spelen voor altijd hoger dan jullie cluppie
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:45:10 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17249127
Yupz, Almelo is echt een smerige, vieze stad. Waar ook nog eens geen bal te beleven is.
pi_17253378
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:33 schreef Falco het volgende:
En het meest domme van Almelo is dat bijna alle huizen niet meer dan één bovenverdieping hebben. Tenminste als je met de trein er doorheen gaat, valt het je op dat de huizen daar één en al drama zijn. Dat maakt Almelo in mijn ogen ook tot treurigste plaats van heel Nederland. Alhoewel Almere en Lelystad daar ook wel aan zouden kunnen tippen denk ik.
Jij ziet alleen de huizen waar je met de trein doorheenrijdt. Wat is dat voor stomme generalisering om te zeggen dat alle huizen er in Almelo zo uit zien?
Dat toevallig de Parallelweg en de Ambtstraat misschien niet allemaal drie verdiepingen hebben, wil niet zeggen dat de rest dat ook heeft.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 13:52:08 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17253466
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:48 schreef _Denker het volgende:

[..]

Jij ziet alleen de huizen waar je met de trein doorheenrijdt. Wat is dat voor stomme generalisering om te zeggen dat alle huizen er in Almelo zo uit zien?
Dat toevallig de Parallelweg en de Ambtstraat misschien niet allemaal drie verdiepingen hebben, wil niet zeggen dat de rest dat ook heeft.

Wat niet wegneemt dat een heel groot gedeelte van de stad er zo verloederd bij ligt
pi_17257259
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Mag ik een klinker kopen?

borne?? ligt er toch in de buurt?
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_17257339
Rechtsonder, na Zenderen.
pi_17257395
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:24 schreef Caramelpuddinkje het volgende:
Het is niet voor nix dat het nu al maandenlang stinkend druk en gezellig is in de binnenstad van Enschede, waar steeds meer leuke winkel(keten)s bijkomen. .
jaja na jaren lang in een stom dorp bij almelo gewoont te hebben ga ik eindelijk weer naar enschede
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:07:22 #65
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17257435
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:05 schreef medina het volgende:

[..]

jaja na jaren lang in een stom dorp bij almelo gewoont te hebben ga ik eindelijk weer naar enschede

Join the gang
pi_17257624
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Join the gang

had ook niet langer moeten duren was bijna veranders van een vrolijke stadse trut in een vadsige boerentrien
pi_17257683
* Peregrijn is dan ook blij dat Wierden zelfstandig is gebleven

Almelo is echt een verpauperde textielstad. Momenteel is 1 op de 6 mensen van de werkende klasse er werkloos. Niet voor niets staan De Riet en de Kerkelanden al jarenlang op de lijst van armste wijken van Nederland.

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_17258900
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:14 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is dan ook blij dat Wierden zelfstandig is gebleven

Almelo is echt een verpauperde textielstad. Momenteel is 1 op de 6 mensen van de werkende klasse er werkloos. Niet voor niets staan De Riet en de Kerkelanden al jarenlang op de lijst van armste wijken van Nederland.

Maar gelukkig heeft Almelo meer wijken dan die twee!
pi_17260929
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 17:40 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is Almere nog erger.
Almere is wel leuk hoor,
woon er nu 5 jaar..
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:55:08 #70
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17265011
Ik ga een film maken. Het gaat heten: 'Terug naar Almeloeloe'
Proud Powerpauper
pi_17265227
Herman Finkers over Almelo:

Als zo s morgens vroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet, die hoog in de lucht het landvolk bezingt, dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt twaalfhonderd kilometer verderop de stad Almelo.

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_17269131
Prachtig!
pi_17270743
Voor ik kamers ging in nijmegen heb ik ook altijd in Almelo gewoond, en ik ben het er helaas mee eens. Het is de meest waardeloze prut stad die er bestaat.

Je kunt er NIET uit, maar dan ook echt gewoon niet behalve shamrock. stam en nog wat van die half gare dingen die om 2 uur dicht gaan. Qua sport is het redelijk sneu gesteld. De mensen die er gemiddeld rondlopen zijn inderdaad niet de meest snuggere fris uitziende mensen.

En dan heb ik het nog niet eens over alle golfjes

pi_17278687
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef Delnooz het volgende:
Voor ik kamers ging in nijmegen heb ik ook altijd in Almelo gewoond, en ik ben het er helaas mee eens. Het is de meest waardeloze prut stad die er bestaat.

Je kunt er NIET uit, maar dan ook echt gewoon niet behalve shamrock. stam en nog wat van die half gare dingen die om 2 uur dicht gaan. Qua sport is het redelijk sneu gesteld. De mensen die er gemiddeld rondlopen zijn inderdaad niet de meest snuggere fris uitziende mensen.

En dan heb ik het nog niet eens over alle golfjes

Stam, Shamrock en de Belg gaan om 0400 dicht.
pi_17279395
Hm toen ik vorige week een poging waagde om 0200 in de shamrock stonden alle stoelen al omgekeerd op de tafels

Almelo is ook geen studentenstad, dat scheelt natuurlijk ook wel.
Maar dan bijvoorbeeld die Kermis elke keer. VERSCHRIKKELIJK..die mensen die er op af komen ARG

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')