quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:42 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik zou zeggen, heel Almelo onder de grond
quote:eeeeeeeeehh, alles zo ongeveer? De mensen die er in lopen, de lelijkheid en ga maar door.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:24 schreef veldmuis het volgende:
Wat is er mis met Lonsdale?
quote:Ik kom uit Almelo... en ben hier behoorlijk mee eens... de stad ingaan is geen pretje (meer).. Veel leegstand, geen gezellige kroegen, veel agressie in het uitgaansleven... enz enz enz... helaas.... En ze doen er geen zak aan terwijl de stad steeds meer verpauperd door asocialen en buitenlanders (lees: Turken)....
Op zaterdag 14 februari 2004 17:20 schreef mr.marcus het volgende:maar zelfs de lokale bevolking die ik daar tegenkwam heeft geloof ik de hoop opgegeven, de een kijkt nog depressiever dan de ander
[Dit bericht is gewijzigd door Vince22 op 14-02-2004 19:55]
Almelo is een vet coole stad, ik woon er al 19 jaar, iets meer zelfs.
En die Turken, ja dat klopt
Daar hebben ze een Bakker bart en een Jumbo en daar houdt het bij op :/ En dat heeft stadsrechten gekregen.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zijn 74! verschillende nationaliteiten in almelooooo. Kun je beter gaan shoppen in Vriezenveen of Wierden. Vroomshoop
quote:Ja, iedereen wil er weg.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:04 schreef AKnynke het volgende:
tis dat de trein er altijd stopt...anders..hengelo borne almelooo de riet en almelooo...stappen altijd wel veel mensen in in Almelooo!
Raar volk...dat weet ik wel! Een uitzondering daargelaten, mijn vader werkt er en heeft een paar leuke collega's die goed te pruimen zijn...maar het grootste gros van de jongelui is of; boerig of hypocriet of achter de ellebogen of christelijk lees moraalridderachtig of asociaal en crimineel!
uitzondering daargelaten maar Vroomshooop is nog erger dan Almelo!
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:53 schreef Xtreem het volgende:[..]
grootste gros was Turk, en de Nederlanders die er liepen waren vaak op het randje van aso en crimineel...echt een verloederde school!
Mijn zusje heeft er een verselijke tijd gehad! Die Nederlandse meiden liepen haar jaloers te treiteren en de turkse meiden moesten er niets van hebben omdat de turkse jongens teveel belangstelling toonden voor een knappe, lange meid! Walgelijk volk!
Ze lag soms op ochtenden te kosten voor de plee en was gewoon ziek...omdat ze niet heen wilde...na een aantal gesprekken ging het wat beter, maar ze was blij dat ze d'r diploma had!
Heb al een keer rondegelopen op zoek naar zo'n dik wijf dat d'r liep te treiteren maar ik mocht niet 'gek' doen van mijn moeder....heb dat mens op de diplomauitreiking nog wel even lastiggevallen...vond ze ook niet zo leuk hihihihi! mijn moeder kon er toen wel om lachen! hihihih
quote:vjenne is oke ole ole
Op zaterdag 14 februari 2004 20:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zijn 74! verschillende nationaliteiten in almelooooo. Kun je beter gaan shoppen in Vriezenveen of Wierden.
maar ik word spontaan depressief als ik in Almelo rond loop
quote:Erasmus College inderdaad, en dan een hele grote vestiging van dat zooitje...stond vlak aan het water...weet zo niet welke locatie dat is, maar stond dus vlak aan zo'n kanaaltje en naast een zwembad.
Op zondag 15 februari 2004 00:39 schreef _Denker het volgende:
Kan wel raden welke school...begint met een E?
Of anders eentje aan de c.f. straat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |