Vjenne is wel een redelijk dorp ja. Geesteren nog wat beter, maar vjenne kan dr bij doorquote:Op maandag 19 april 2004 22:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heyuh, niet fukken met Vriezenveen he. Na 22 jaar vind ik het hier nog steeds prima vertoeven. Alhoewel ik wel elke zaterdag in Almelo kom voor een gebakeen vissie enzo
quote:Op zondag 18 april 2004 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik zit in Almelo op school, gelukkig wel 1 met alleen havo en vwo, want de vmbo-scholen zijn echt te erg voor woorden![]()
Gelukkig kan ik na een zware dag weer terug naar Vriezenveen.
ben er laatst nog doorgefiets met mn racefiets, gewoon de 'aadorper kade' gevolgd (weet ff niet hoe hij heet; iig die weg die je moet volgen om eerst in aadorp en dan in vriezenveen uit te komen )quote:Op maandag 19 april 2004 22:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heyuh, niet fukken met Vriezenveen he. Na 22 jaar vind ik het hier nog steeds prima vertoeven. Alhoewel ik wel elke zaterdag in Almelo kom voor een gebakeen vissie enzo
Neehoor. De vistoko helemaal achteraan op het plein achter de MAC. Den Drijver heet die volgens mij.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Toch niet bij Dekker? Want vis van Dekker is NIET lekker!
Het meeste van dat volk komt uit het westen, de meeste werknemers komen uit Almelo en omgeving. Heb er ook nog gewerkt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:35 schreef EMW het volgende:
Ik ben een keertje in Preston Palace geweest in Almelo en vond de sfeer daar een stuk slechter dan in de oude Bonte Wever bij Hardenberg. Bij Preston Palace liep allemaal van dat chagerijnige volk rond (almeloers natuurlijk), terwijl het bij de Bonte Wever altijd gezellig was (hardenberg lijkt me een leuke stad).
Die hebben gore kibbelingquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Neehoor. De vistoko helemaal achteraan op het plein achter de MAC. Den Drijver heet die volgens mij.
Daar ging ik vroeger(nouja 2 jaar geleden) ook altijd elke zaterdag kibbeling halen, smaakte wel goedquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:52 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Die hebben gore kibbeling
Correct, ik ken zo'n gast die daar werkt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Neehoor. De vistoko helemaal achteraan op het plein achter de MAC. Den Drijver heet die volgens mij.
Hai Berdienquote:Op woensdag 21 april 2004 23:22 schreef badgirl18 het volgende:
Ik heb ook aan de zeven bosjes gewoondWindmolenbroek valt best uit te houden
![]()
Uuhhmmm Halllooooquote:Op woensdag 21 april 2004 23:24 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hai Berdien![]()
Neuh, maar stond in je profielquote:Op donderdag 22 april 2004 17:15 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Uuhhmmm HalllooooJij
![]()
Jij kent mij dus...ik jou niet volgens mij![]()
Check ook de Linde/Wondestraat en het Vinkenpleintje.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:56 schreef Falco het volgende:
Vergeet vooral niet een bezoekje te brengen aan camping Kerkelanden. Tis daar nu helemaal oranje gekleurd met allemaal vlaggetjes![]()
.
generalisatie iemand?quote:En ze doen er geen zak aan terwijl de stad steeds meer verpauperd door asocialen en buitenlanders (lees: Turken)....
en de bevrijdingslaan....bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:08 schreef _Denker het volgende:
[..]
Check ook de Linde/Wondestraat en het Vinkenpleintje.
Ook een oranje feest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |