Maar je hebt ook geen walkman die je (met een simpel kabeltje) naar je line-in van je PC kunt sturen?
quote:Informatica is een groot vakgebied
Op zaterdag 14 februari 2004 16:52 schreef BillyOcean het volgende:
Je studeert informatica maar weet niet hoe je een cassette recorder op een pc moet aansluiten en dan de incoming line moet opnemen met bv Cool Edit?
quote:Nope, walkmans heb ik jaren geleden al de deur uitgedaan samen met cassettespelers.
Maar je hebt ook geen walkman die je (met een simpel kabeltje) naar je line-in van je PC kunt sturen?
>Je studeert informatica maar weet niet hoe je een cassette recorder >op een pc moet aansluiten en dan de incoming line moet opnemen >met bv Cool Edit?
Dat wordt geen optimale kwaliteit dan
quote:Je bent net zo dom als je avatar hè?
Je studeert informatica maar weet niet hoe je een cassette recorder op een pc moet aansluiten en dan de incoming line moet opnemen met bv Cool Edit?
quote:
Ik heb al jaren geen cassettespeler meer
quote:Stuur mij dan ook maar een mail ToweR ben benieuwd wat voor "High quality" jij uit een cassette kan trekken en hoe
Op zaterdag 14 februari 2004 17:06 schreef ToweR het volgende:
Je hebt mail>Je studeert informatica maar weet niet hoe je een cassette recorder >op een pc moet aansluiten en dan de incoming line moet opnemen >met bv Cool Edit?
Dat wordt geen optimale kwaliteit dan
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:26 schreef BillyOcean het volgende:
Een cassette recorder is snel geleend broer... Ben jij net zo cynisch als je avatar...
quote:ik heb toerisme gestudeerd, maar ik zou ook echt niet weten hoe het moet
quote:Het schijnt dat het stukken erger is.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:26 schreef BillyOcean het volgende:
Een cassette recorder is snel geleend broer... Ben jij net zo cynisch als je avatar...
quote:Hij doet betweterig en dat is irritant.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:38 schreef Seborik het volgende:
Doe eens een beetje rustig Billyocean.
quote:En daar moet'ie mee kappen en dit offtopicgeleuter ook.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:20 schreef TrenTs het volgende:[..]
Hij doet betweterig en dat is irritant.
van vroegah ja, toen alles nog beter was ja
quote:Dan heb je óf een slecht gehoor, óf kutspeakers/ een kutversterker.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:33 schreef ransbal het volgende:
wellicht een beetje offtopic, maar met een goed cassette deck als een Nakamichi of een Akai (GX) zul je nagenoeg geen verschil horen als in vergelijking met een cd. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een dergelijk deck, want ik heb hier nog ladingen bandjesvan vroegah ja, toen alles nog beter was ja
sorry voor het offtopic, @TS, helaas heb ik geen deck....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |