quote:Vraag er dan niet naar.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:10 schreef Boston_Q het volgende:
Heel flauw...
Volgens mij spelen ze van alles op 10 maart. Zoiets hoorde ik tenminste op 3fm.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:08 schreef labello het volgende:
The Sheer... Nog niet echt van gehoord moet ik zeggen. Is het wat?
Hoop stiekem dat ze woensdag August and Everything After zullen spelen... Maar dat is wishful thinking ben ik bang...![]()
Hun hele repertoire, dus niet alleen het laatste album...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:12 schreef Gillingham het volgende:
The Sheer heb ik pas nog ergens langs horen komen, weet alleen niet meer precies waarbij. Heb er maar weinig van gehoord, dus kan ik er niet veel over zeggen. Was op zich niks mis mee, maar ik vond het ook niet geweldig, volgens mij niks bijzonders dus.
En wat versta je onder 'van alles' officer?
Laatste album was een best of...quote:Op maandag 8 maart 2004 11:56 schreef officer het volgende:
[..]
Hun hele repertoire, dus niet alleen het laatste album...
www.annabegins.com heeft de opname van afgelopen December in San Fransisco. En het schijnt dat August op de setlist stond van een van de UK concerten afgelopen week mar is toen niet gespeeld.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Laatste album was een best of...![]()
ik denk dat labello het nummer August...bedoelt...voor zover ik weet is daar maar 1 opname van van een concert in Canadageloof ik....
Jaaaaa dat ziet er echt goed uit. Hoop dat ze weer Colorblind spelen, die zag ik voor het laatst in de Melkweg in '99 en was helemaal betoverd...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:18 schreef mouzzer het volgende:
[..]
www.annabegins.com heeft de opname van afgelopen December in San Fransisco. En het schijnt dat August op de setlist stond van een van de UK concerten afgelopen week mar is toen niet gespeeld.
Setlisten van de laatste paar optredens beloven wat voor woensdag. Up All Night, Colorblind en Round Here met Raining in Baltimore alts in een set!
You're right, ik bedoelde Hard Candy. Dacht dat dat hun laatste was... niet dus...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
ik denk dat labello het nummer August...bedoelt...voor zover ik weet is daar maar 1 opname van van een concert in Canadageloof ik....
editquote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
quote:Hangin' Around Re-release
The single Hangin' Around will be re-released in the UK on the 8th of March. It will also contain a live version of fan favorite, long lost August & Everything After.
Het was een uniek avondje! Eerste toegift begon met een nieuw nummer dat Adam dag ervoor had geschreven. Het heet geloof ik On a tuesday in Amsterdam en was adam solo op piano. Daarna begon Adam verhaal dat ze laatste paar dagen in Amsterdam wat aan het opnemen waren en ze ook wat met Blof hadden gedaan. Toen kwam Hangin' Around waarbij Adam eerst The Sheer op het podium vroeg en daarna zei please welcome Blof. Het werd een aparte versie van Hangin' Aroundquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef dveckeveld het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mijn collega.
Blof speelde 2 nummers met de Counting Crows mee :-)
Erg benieuwd hoe dat was? zijn er mensen die geweest zijn?
Ahoy zat zo goed als vol volgens mij. Adam had leuk verhaaltje over dat je soms een foto maakt en dat het dan hele lelijke foto is geworden en dat je dan zegt dat de foto mislukt is. Well the DVD didn't happen, my butt was to bigquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:12 schreef Frenkel het volgende:
Damn ik had herkansingen, maar zat de Ahoy vol?
En vertelde hij nog iets over de opnames van het vorige concert in Amsterdam?
Hoop dat ik de versie met BLof snel ergens kan horen
Tekst op het T-shirt: "Have you seen the DVD lately?" Ik heb het vermoeden dat dat wel een opgezette actie was, maar toch... De DVD is dus kennelijk lelijk geworden, maareuh... Wie heeft em inderdaad al gezien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:17 schreef labello het volgende:
Overigens was dat praatje over het niet uitkomen van de DVD erg grappig! Heeft iemand gezien wat er op het T-shirt stond dat hij toegegooid kreeg? Misschien de vraag of de DVD nog zou uitkomen?
zeur niet... Vanessa Carlton was een commercieel foutje, kan ik het met je eens zijn, maar wat is er mis met Blof? oke ze halen het niveau van een Counting Crows niet, maar dat is ook niet zo heel makkelijk, maar ik kan echt wel genieten van de muziek en teksten van Blof en blijkbaar meer mensen die gister in de Ahoy waren met mij want bij de eerste 3 meter dat Pascal op kwam werd kwam er een oorverdovend geschreeuw en applaus van het publiek af.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Hebben ze echt Blöf het podium opgehaald?
Damn, Vanessa Carlton, Blöf, Hard Candy... Een van mijn favoriete bands daalt in rap tempo in achting.
Blijkbaar kunnen ze het gewoon goed met elkaar vinden, niks mis mee toch? De single die ze nu samen gaan uitbrengen komt alleen in Nederland uit, niet echt commercieel lijkt mij. Blof gaat ook naar de US om samen met de Crows nog wat op te nemen, dus gewoon 2 bands die het samen goed kunnen vinden en dat bleek gister wel op het podium. Maar jij was er niet bij dus kan je daar niet over oordelen. Misschien heeft deze samenwerking wel tot gevolg dat de Crows nog vaker naar Nederland komenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Blöf vs Counting Crows is toch gewoon AGOVV vs Ajax?
Dat heeft dus helemaal niks met het concert te maken. Als die Peter het fout doet is dat zijn probleem. Het ging om het concert en de single van Holiday In Spain samen met Blof en dat klonk gewoon supergoed. Ik ben helemaal geen Blof fan maar dit was gewoon goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Zolang die Peter de thematiek van Round Here in een song wil verwerken en dat vervolgens fout doet, zou ik als CC-fan toch niet zo staan te juichen, maar goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |