quote:Vraag er dan niet naar.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:10 schreef Boston_Q het volgende:
Heel flauw...
Volgens mij spelen ze van alles op 10 maart. Zoiets hoorde ik tenminste op 3fm.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:08 schreef labello het volgende:
The Sheer... Nog niet echt van gehoord moet ik zeggen. Is het wat?
Hoop stiekem dat ze woensdag August and Everything After zullen spelen... Maar dat is wishful thinking ben ik bang...![]()
Hun hele repertoire, dus niet alleen het laatste album...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:12 schreef Gillingham het volgende:
The Sheer heb ik pas nog ergens langs horen komen, weet alleen niet meer precies waarbij. Heb er maar weinig van gehoord, dus kan ik er niet veel over zeggen. Was op zich niks mis mee, maar ik vond het ook niet geweldig, volgens mij niks bijzonders dus.
En wat versta je onder 'van alles' officer?
Laatste album was een best of...quote:Op maandag 8 maart 2004 11:56 schreef officer het volgende:
[..]
Hun hele repertoire, dus niet alleen het laatste album...
www.annabegins.com heeft de opname van afgelopen December in San Fransisco. En het schijnt dat August op de setlist stond van een van de UK concerten afgelopen week mar is toen niet gespeeld.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Laatste album was een best of...![]()
ik denk dat labello het nummer August...bedoelt...voor zover ik weet is daar maar 1 opname van van een concert in Canadageloof ik....
Jaaaaa dat ziet er echt goed uit. Hoop dat ze weer Colorblind spelen, die zag ik voor het laatst in de Melkweg in '99 en was helemaal betoverd...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:18 schreef mouzzer het volgende:
[..]
www.annabegins.com heeft de opname van afgelopen December in San Fransisco. En het schijnt dat August op de setlist stond van een van de UK concerten afgelopen week mar is toen niet gespeeld.
Setlisten van de laatste paar optredens beloven wat voor woensdag. Up All Night, Colorblind en Round Here met Raining in Baltimore alts in een set!
You're right, ik bedoelde Hard Candy. Dacht dat dat hun laatste was... niet dus...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
ik denk dat labello het nummer August...bedoelt...voor zover ik weet is daar maar 1 opname van van een concert in Canadageloof ik....
editquote:Op maandag 8 maart 2004 14:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
quote:Hangin' Around Re-release
The single Hangin' Around will be re-released in the UK on the 8th of March. It will also contain a live version of fan favorite, long lost August & Everything After.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |