quote:Mijn indruk van de eerste keer: beetje desorienterend groot...
Op maandag 16 februari 2004 15:47 schreef Inspiration het volgende:
Wat is er mis met die CTF map?
Enige minpuntje is dat ie beetje donker is over het algemeen. Verder zit er alles in wat er in een CTF map zou moeten zitten eigenlijk.
quote:pcies
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mijn indruk van de eerste keer: beetje desorienterend groot...
kep 1x gecapped in instant action en ik was kapot man!
quote:Idd, je had vast geen benen meer over
Op maandag 16 februari 2004 16:04 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
pcies
kep 1x gecapped in instant action en ik was kapot man!
Start er vanavond nog iemand een servertje ?
In de orginele UT waren er zat mappen die nog wel groter waren... (Hydro, Lava etc).
Ik hou wel van wat grotere mappen, dan is een cap maken tenminste niet een makkie en vereist het geheel tenminste goede teamwork. Maar ik geef toe dat dit niet zo'n top map is als bijvoorbeeld Face was. Ik hoop overigens dat ze zo'n kaliber map hebben ![]()
In kleine maps heb je niet eens tijd genoeg om na een kill door de flagcarrier terug te komen om je flag nog eens proberen terug te vechten.
Ik kan echter nog steeds de redeemer niet vinden in die map ![]()
Of zit die niet default in de map en hebben sommige servers die als optie ofzo
quote:1) true, maar volgens mij wel in BridgeofFate
Op maandag 16 februari 2004 16:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
1) niet in iedere map hoeft een redeemer te zitten
2) translocator wordt niet gebruikt (insta dan)
3) grote maps worden niet gebruik in officiele wars omdat ze te groot en te saai zijn.
quote:1) klopt
Op maandag 16 februari 2004 16:59 schreef Inspiration het volgende:[..]
1) true, maar volgens mij wel in BridgeofFate
2) lol, dus?instagib
3) nogmaals, zo groot is deze map dus niet... bovendien is teamplay zoals clans "vereist" en dus zeker leuk om te spelen
quote:Waar zit de redeemer dan?
Op maandag 16 februari 2004 17:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
1) klopt
2) insta-community is groter dan NW
3) behalve dat deze map klote groot is, weinig overzicht, en er 3 smalle bruggetjes over het midden lopen, weet ik zeker dat dit alles behalve een populaire map gaat worden...
Dat komt omdat instagib zoveel eenvoudiger is en daarom minder skill vereist ![]()
Dat ligt natuurlijk aan de andere mappen... dit is geen topper, maar zeker niet slecht voor een demo.
quote:Dat ligt er ook maar aan hoe je er tegenaan kijkt
Op maandag 16 februari 2004 17:13 schreef Inspiration het volgende:Dat komt omdat instagib zoveel eenvoudiger is en daarom minder skill vereist
NW vs. Insta flame war is totaal nutteloos, laat ieder z'n eigen ding doen
quote:Die moet je ook via UT zelf aanzetten, ergens in je settings vind je 2 regels waar je je naam en wachtwoord kan invullen. Voila.
Op maandag 16 februari 2004 13:34 schreef The.PhantoM het volgende:
bij mij doen die stats site van ut2004 het niet. Soms als ik wil joinen op een server begint ie te zeiken dat ik stats moet enablen maar ik krijg elke keer een blanko site te zien als ik naar http://ut2004stats.epicgames.com/ ga
weet niet of er gegadigen zijn voor vanadonf even Deathmatch os wat dan ook? post hier maar ff ofzo, ik zie t wel
Maar nu heb ik 2 vraagjes:
Vraag 1: Wat doen die andrenaline pilletjes en hoe (met welke combo) gebruik je ze ?
Vraag 2: Zijn er ook andere maps te downen voor deze demo ?
BvD Alex.
quote:pcies... quake3 ( en soms hl1 ) speel ik met gewone wapens, maar in ut is de weaponswitch zo slow en kut...
Op maandag 16 februari 2004 17:22 schreef hp22 het volgende:[..]
Dat ligt er ook maar aan hoe je er tegenaan kijkt
NW vs. Insta flame war is totaal nutteloos, laat ieder z'n eigen ding doen
Als er gehost wordt vanavond: password graag, of adminpass aan fokkers bekend maken, zodat we ongewenste sujetten ervanaf kunnen trappen ![]()
En graag geen onslaught, mijn stem gaat richting TDM en bombing run.
Over die adrenalinepillen.
4x naar voren duwen op 100 adrenalin en je loopt een korte tijd echt superspastischsnel.
4x naar achteren is healing van gelijk shield en health tot het vol zit.
en dan nog 2 abilities.
Kan overigens niet lang spelen doordat ik merk dat door dit spel ik RSI krijg... M'n linkerhand is nu zo verstijfd dat ie niet eens de kracht heeft een flessedop kan opendraaien.
quote:Effe doorbuffelen, had ik ook nadat ik mijn muismat de deur uitdeed, nu ben ik een rechterpols-bikkel.
Op maandag 16 februari 2004 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:
als ik geen stoffen/rubberen muismat heb dan raakt die bult onder mijn rechterpols best wel van streek
quote:Mietjes, ik speel al sinds gewoon Unreal via Heat.net.
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef Piro het volgende:
Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Nog tien minuutjes downloaden... [bijna klaarkomt]
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 16-02-2004 19:21]
tobywagenaar@hotmail.com
en we hadden het trouwens over de geschiedenis van Unreal Tournament series, en niet van Unreal series
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |