abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17208335
Ik train mezelf door veel offline te spelen.
Ik zet de bots iedere x een lvl hoger.
Nu staat het op adept en ik own met wat moeite.
Als ik alle lvl's aankan ga ik met de botsetting klooien.
Moet lukken :p
pi_17208754
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_17208863
Met wie heb ik net gespeeld?

ik was **Terminator X**

pi_17209040
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
Moet je ook wel de F knop indrukke :p
  zondag 15 februari 2004 @ 22:58:41 #130
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17209085
Met mij.
Ik was Chops
En Iemoe was voodoo.
Bizar lage opkomst trouwens
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 15 februari 2004 @ 22:59:05 #131
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17209097
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:53 schreef Hellrazor het volgende:
Met wie heb ik net gespeeld?

ik was **Terminator X**


check!
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 15 februari 2004 @ 22:59:46 #132
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_17209126
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:
Met mij.
Ik was Chops
En Iemoe was voodoo.
Bizar lage opkomst trouwens
je bent slecht!

slaap lekker!

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 15 februari 2004 @ 23:06:15 #133
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17209326
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:59 schreef iemoe het volgende:

[..]

je bent slecht!

slaap lekker!


Opbokken.
Slaap zacht!
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 15 februari 2004 @ 23:16:13 #134
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17209697
In de demo op de enige DM map, heb je van die planken die schuin tegen een muur aan staan. Deze planken zijn te steil om gewoon op mee boven te lopen. Bots kunnen echter wel via deze planken omhoog!
Ze doen dan een soort koprol halverwege.

Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?

  zondag 15 februari 2004 @ 23:23:07 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17209911
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
Geen idee, ik ga het morgen testen binnen een LAN...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 15 februari 2004 @ 23:25:04 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17209971
Lage opkomst? Kijken jullie honden geen 24?

morgen een server en ik speel mee

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17210706
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:57 schreef Flying het volgende:

[..]

Moet je ook wel de F knop indrukke :p


Ja doh

Maar tis al opgelost, output stond verkeerd in windows instellingen

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 15 februari 2004 @ 23:52:05 #138
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17210730
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:16 schreef Inspiration het volgende:
In de demo op de enige DM map, heb je van die planken die schuin tegen een muur aan staan. Deze planken zijn te steil om gewoon op mee boven te lopen. Bots kunnen echter wel via deze planken omhoog!
Ze doen dan een soort koprol halverwege.

Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?


Walljumpen.
Spring, en doubletap naar voren, of anders om.
Zo kan ik ook in het DM level over dat gat waar de ASMD spawned springen.
Double tap en dan aan het einde van die jump effe op space beuken, en ik sta aan de overkant de health vials leeg te vreten.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 15 februari 2004 @ 23:52:52 #139
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17210750
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Lage opkomst? Kijken jullie honden geen 24?

morgen een server en ik speel mee


TV is internet for the lazy.
3 mensen is lage opkomst ja.
Morgen weer om een uur of 8?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17211083
TERRINNNGGG!!! Wat een master spel
omg... het is echt lang geleden dat ik weer eens helemaal de tijd was vergeten tijdens een game.
5 van de 6 deathmatch games gewonnen in een 16 player server net
Onslaught is vet
Assault is vet
alles is mega master gaaf cool vet relaxed
Jupiler is goed
  maandag 16 februari 2004 @ 00:07:30 #141
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17211188
Ze mogen wel eens opschieten met die fucking final, alleen de assault map is echt leuk om te doen.
Wel goede manier om even in te komen voor de final.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17211241
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:07 schreef Piro het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met die fucking final, alleen de assault map is echt leuk om te doen.
Wel goede manier om even in te komen voor de final.
Ik vind onslaught ook wel relaxed! En deathmatch ook. Dat bal gedoe vind ik niet zo maar vond ik in UT2003 ook niet echt geweldig.
Jupiler is goed
  maandag 16 februari 2004 @ 00:17:20 #143
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17211472
Dat walljumpen lukt maar zelden...

Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?

pi_17211523
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:17 schreef Inspiration het volgende:
Dat walljumpen lukt maar zelden...

Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?


Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
En er goed op letten dat je voorspellend schiet. Kijk waar iemand zal gaan landen na een sprong en ros daar een racket neer.
Jupiler is goed
  maandag 16 februari 2004 @ 00:26:36 #145
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17211702
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:19 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
En er goed op letten dat je voorspellend schiet. Kijk waar iemand zal gaan landen na een sprong en ros daar een racket neer.


Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.

Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.

  maandag 16 februari 2004 @ 00:37:24 #146
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17211930
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:26 schreef Inspiration het volgende:

[..]

Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.

Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.


Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Ik heb pas sinds begin 2003 een pc die meer kan runnen dan Mozilla en ICQ tegelijk, dus ik ben een redelijke n00bie.
Vooral dodgen gaat me heel slecht af.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 16 februari 2004 @ 01:10:16 #147
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_17212441
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.

Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)

pi_17212514
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.

Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)


ff op F4 rammen
  maandag 16 februari 2004 @ 01:18:20 #149
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17212521
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef Piro het volgende:

[..]

Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Ik heb pas sinds begin 2003 een pc die meer kan runnen dan Mozilla en ICQ tegelijk, dus ik ben een redelijke n00bie.
Vooral dodgen gaat me heel slecht af.


Volgens mij word je vanzelf goed in spellen als je het veel speelt. Zo heb ik 3 jaar lang UT online gespeeld, waarvan toch zeker 1-2 jaar zeer actief. Voornamelijk CTF dus ik kan zo'n beetje alles met de translocator. Aantal dingen zijn moeilijker geworden met translocator in UT2k3 en UT2k4, maar de camera in de translocator is heel leuk gedaan en zeker heel handig!
Het walljumping is me echter nog best nieuw, maar het lukt na een half uurtje proberen al heel aardig. Ik kan nu in de demo map alle jumps op plankjes maken, behalve die het dichtst bij de shock rifle in de grootste hal . Die wil me maar niet lukken, ik kom net een paar centimeter hoogte te kort telkens.
  maandag 16 februari 2004 @ 01:19:01 #150
38963 drelletje
BRITISH SEA POWER!!!
pi_17212534
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.

Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)


Ja gebruik je linking gun!
Als zo een wagen weg rijd gewoon op em schieten met dat wapen en kan die niet verder . Als we dat wapen niet hadden
Powered by Garmin Etrex Legend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')