quote:Moet je ook wel de F knop indrukke :p
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
quote:check!
Op zondag 15 februari 2004 22:53 schreef Hellrazor het volgende:
Met wie heb ik net gespeeld?ik was **Terminator X**
quote:je bent slecht!
Op zondag 15 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:
Met mij.
Ik was Chops
En Iemoe was voodoo.
Bizar lage opkomst trouwens
slaap lekker!
quote:Opbokken.
Op zondag 15 februari 2004 22:59 schreef iemoe het volgende:[..]
je bent slecht!
slaap lekker!
Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?
quote:Geen idee, ik ga het morgen testen binnen een LAN...
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef hp22 het volgende:
Iemand ook problemen met de voicehat optie? Als ik lul hoort niemand mij..
morgen een server en ik speel mee
quote:Ja doh
Op zondag 15 februari 2004 22:57 schreef Flying het volgende:[..]
Moet je ook wel de F knop indrukke :p
Maar tis al opgelost, output stond verkeerd in windows instellingen
quote:Walljumpen.
Op zondag 15 februari 2004 23:16 schreef Inspiration het volgende:
In de demo op de enige DM map, heb je van die planken die schuin tegen een muur aan staan. Deze planken zijn te steil om gewoon op mee boven te lopen. Bots kunnen echter wel via deze planken omhoog!
Ze doen dan een soort koprol halverwege.Ik krijg het zelf niet voor elkaar, ook niet met vage dubbelspring combo's. Weet iemand hier meer over?
quote:TV is internet for the lazy.
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Lage opkomst? Kijken jullie honden geen 24?morgen een server en ik speel mee
quote:Ik vind onslaught ook wel relaxed!
Op maandag 16 februari 2004 00:07 schreef Piro het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met die fucking final, alleen de assault map is echt leuk om te doen.
Wel goede manier om even in te komen voor de final.
Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?
quote:Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
Op maandag 16 februari 2004 00:17 schreef Inspiration het volgende:
Dat walljumpen lukt maar zelden...Iemand tips om dit sneller meester te maken?
Helpt het als je bij de jump naar beneden kijkt?
quote:Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.
Op maandag 16 februari 2004 00:19 schreef Aurelium het volgende:[..]
Ach wat, ik walljump ook nooit. De truck is gewoon om gewoon aan een stuk door rond te springen. Doe ik ook altijd en het werkt goed.
En er goed op letten dat je voorspellend schiet. Kijk waar iemand zal gaan landen na een sprong en ros daar een racket neer.
Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.
quote:Sinds UT al?
Op maandag 16 februari 2004 00:26 schreef Inspiration het volgende:[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ik speel sinds UT uitkwam het spel en ik kan goed voorspellen waar tegenstanders heen bouncen als ze geraakt zijn.
Het zou gewoon leuk zijn als je even snel weg wilt komen om te resuppen dat je dan die planken kan gebruiken.
Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
quote:ff op F4 rammen
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
quote:Volgens mij word je vanzelf goed in spellen als je het veel speelt. Zo heb ik 3 jaar lang UT online gespeeld, waarvan toch zeker 1-2 jaar zeer actief. Voornamelijk CTF dus ik kan zo'n beetje alles met de translocator. Aantal dingen zijn moeilijker geworden met translocator in UT2k3 en UT2k4, maar de camera in de translocator is heel leuk gedaan en zeker heel handig!
Op maandag 16 februari 2004 00:37 schreef Piro het volgende:[..]
Sinds UT al?
Please teach me sensei.
Ik heb pas sinds begin 2003 een pc die meer kan runnen dan Mozilla en ICQ tegelijk, dus ik ben een redelijke n00bie.
Vooral dodgen gaat me heel slecht af.
quote:Ja gebruik je linking gun!
Op maandag 16 februari 2004 01:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Vooral het mikken met wapens als de lightning gun vind ik erg lastig.. 1 keer schieten en dan weer opladen.. heb liever de minigun...
En irritant is als die gasten die de truck hebben niet effe wachten. Lopen duurt zo lang.Mn view vanuit de truck is wel veranderd somehow.. Ik zit er nu in, ipv erachter.. (terwijl ik bij beide views kon sturen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |