quote:tip: hou nadat je geschoten hebt alt-fire in. Dan volg je automatisch het voertuig. Vooral tegen die vliegtuigen is dat lachen want ze zijn onmogelijk te ontwijken behalve als ze achter iets gaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:08 schreef Mok het volgende:
De AVRiL is fantistisch tegen voertuigen, maar blijf op het voertuig richten nadat je hebt geschoten
zodat de raket erachteraan blijft gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Mok op 14-02-2004 18:27]
quote:Thnx , dat is beter dan de link van nVidia (23 kb/s
Op zaterdag 14 februari 2004 18:16 schreef gelly het volgende:
http://www.gameservers.net/overview_downloads.php?dir_ID=12678200+ kb/s
code:Met Loaded kan je wel mooi alle wapens ff checken (waaronder ook de Ion Canon), richt hiermee op een bepaalde plaats en er komt een enorme straal uit de lucht die (bv een node) alles in 1 keer vernietigd erin.loaded Krijg je alle wapens
god Godmode (lafheid!)
quote:Die zit ook in UT2003
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef DaFan het volgende:
De cheats uit origineel werken ook.
Console opbrengen (~):code:Met Loaded kan je wel mooi alle wapens ff checken (waaronder ook de Ion Canon), richt hiermee op een bepaalde plaats en er komt een enorme straal uit de lucht die (bv een node) alles in 1 keer vernietigd erin.loaded Krijg je alle wapens
god Godmode (lafheid!)
quote:Maar niet in de demo
Op zaterdag 14 februari 2004 18:42 schreef Mogiin het volgende:[..]
Die zit ook in UT2003
quote:ik wil vanaaf wel
Op zaterdag 14 februari 2004 19:01 schreef Piro het volgende:
Nog even: Wordt er vanavond online gegamed, zo ja, hoelaat?
Wanneer?
En kan er een newbie uurtje gehouden worden, ik ben gewend aan lekker langzaam richten in plaats van deze spastic crap, tis nog moeilijk voor me
Maar ik heb die andere game modes met die vehicles en zo dan ook nog niet geprobeerd, misschien dat dat een leuke verrijking van het spel is...?
heb het allemaal gehad maar waarom?
quote:Een mens heeft behoefte aan verandering. Dus noemen ze het elke keer anders
Op zaterdag 14 februari 2004 19:09 schreef PalmSpeciale het volgende:
wat is het verschil tussen roadkill, road rash, en hit and run ?heb het allemaal gehad maar waarom?
Ik heb ook gemerkt dat er nu nog een extra 'killing spree' woord bij is gekomen :
WICKED SICK!
Das dus 30 kills achter elkaar.
Ook als je een bepaald aantal mensen molt met hetzelfde wapen, krijg je een uitspraak. Bij FlakCannon is dat: Flak Monkey!.
Met F3 kan je precies zien hoevaak je met welk wapen hebt gekilld en bent gekilld. Ook kan je zien hoevaak je Double Kills hebt gehad ed. Echt supergaaf die stats.
quote:Well duh!
Op zaterdag 14 februari 2004 19:06 schreef motown het volgende:
Heb net de Linux-versie van de demo geinstalleerd en eventjes gespeeld. Ik vind de graphics niet zo'n verbetering sinds UT2003, moet ik zeggen.Maar ik heb die andere game modes met die vehicles en zo dan ook nog niet geprobeerd, misschien dat dat een leuke verrijking van het spel is...?
quote:die was ook bij 2003. net als mega kill ipv ultra kill. Ik vond ultra kill persoonlijk beter
Op zaterdag 14 februari 2004 19:11 schreef DaFan het volgende:[..]
WICKED SICK!
Das dus 30 kills achter elkaar.
iets van cant connect to master server please try again later of zo
quote:Ik had er eerder vandaag geen last van.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
ik kan niet online ?iets van cant connect to master server please try again later of zo
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:36 schreef PlaagGeest het volgende:
Ook hier even mijn mooie plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |