abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17169842
hihi dacht dat deze er nog niet was!!

maar goed!
Ik heb dus een prbleem met mySQL

Ik heb er de hele dag normaal mee gewerkt enzo. en op een gegeven moment heb ik gewoon op me site iets neergezet zodat ik contact kon maken met sql

Nu kan ik niet meer de manager in van mysql. Ik heb lycos dus ik bedoel de mySQL manager van lycos.

Hij zegt als ik die manager wil openen "toegang geweigerd"!!

hoe kan ik dat weer veranderen zodat ik er weer inkom??

Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_17169884
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:02 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
hihi dacht dat deze er nog niet was!!

maar goed!
Ik heb dus een prbleem met mySQL

Ik heb er de hele dag normaal mee gewerkt enzo. en op een gegeven moment heb ik gewoon op me site iets neergezet zodat ik contact kon maken met sql

Nu kan ik niet meer de manager in van mysql. Ik heb lycos dus ik bedoel de mySQL manager van lycos.

Hij zegt als ik die manager wil openen "toegang geweigerd"!!

hoe kan ik dat weer veranderen zodat ik er weer inkom??

De FAQ op lycos doorlezen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 14 februari 2004 @ 14:06:03 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_17169915
Ehhh, moet je hier perse een centraal topic van maken? Zoveel MySQL vragen krijgen we hier nou ook weer niet hoor
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_17169933
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:06 schreef Slarioux het volgende:
Ehhh, moet je hier perse een centraal topic van maken? Zoveel MySQL vragen krijgen we hier nou ook weer niet hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dan kunnen die vragen ook hier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_17169952
EN als dit een centraal topic moet wordne dan is het misschien handig om ff een leuk openingspost te maken
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_17170424
maar niemand weet het dus??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop