Een trieste zaak, en misschien zinnig voor alle FOK!ers met een goed ontwikkeld gevoel van nostalgie om daar vast rekening mee te houden, dan is de klap wellicht niet zo groot straks
Valt wel mee denk ik, met de leeftijd word je toch anders...
Misschien heb je dan wel al illegale straatraces.. Met opgevoerde rollator´s.. En low-riders-rolstoelen..
Kunt je beter afvragen wat je eigen kledingstijl is zodra je "opa"of "oma" bent ...
Ik zie mezelf als als "opa".... nee sorrry dan ben ik liever een "neppe"...
Met normale kleren aan...
quote:Ik betwijfel dat ten zeerst. Als over dik 50 jaar de jonge vrouw van nu hoogbejaard is dan zal ze echt niet in een grijze krullencoupe met bijpassende bloemetjesjurk gaan lopen..
Op zaterdag 14 februari 2004 13:49 schreef avw1982 het volgende:
Standaard oma's will never die.
quote:nee, en wat is er mis mee, kom op, de tijden veranderen nou eenmaal.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:53 schreef nozem het volgende:[..]
Ik betwijfel dat ten zeerst. Als over dik 50 jaar de jonge vrouw van nu hoogbejaard is dan zal ze echt niet in een grijze krullencoupe met bijpassende bloemetjesjurk gaan lopen..
quote:Eigenlijk niks. Ik vind het alleen zo'n apart idee en ergens ook wel jammer. Het gehele straatbeeld zal ingrijpend veranderen..
Op zaterdag 14 februari 2004 13:54 schreef PalmSpeciale het volgende:[..]
nee, en wat is er mis mee, kom op, de tijden veranderen nou eenmaal.
quote:Ik denk dat het eerder te maken heeft met: "Nog nooit hebben gehoord van voorbehoedsmiddelen"
Op zaterdag 14 februari 2004 13:56 schreef Dakota het volgende:
mijn oma is cyber, rijdt op scooters wil alleen merkkleding en en lijkt niet op een oma, ze is ook onder de 60
ik eh heb een erg vruchtbare familieben zelf 20
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:57 schreef nozem het volgende:[..]
Ik denk dat het eerder te maken heeft met: "Nog nooit hebben gehoord van voorbehoedsmiddelen"
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:53 schreef xstatic1975 het volgende:
Tsssj tja, de oudjes van tegenwoordig.
Die oudjes hebben altijd wat op ons aan te merken, maar veel van hen zijn zelf ook niet al te handig, in bijv. het verkeer.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:00 schreef woutabest het volgende:[..]
Die oudjes hebben altijd soms wat op ons aan te merken, maar veel van hen zijn zelf ook niet al te handig, in bijv. het verkeer.
Mijn moeder is 48, kleedt zich modern en vlot.. maar is toch een echte oma voor mijn kinderen.
Mijn dochter van 14 vind haar stoer en gaat graag een bakkie thee halen.
quote:De tering....... Ik heb het tegenovergestelde in mijn familie. Ben nu zelf 21 jaar. Maar als mijn opa nog had geleefd was ie nu 106. Hij is geboren in 1898, 2 eeuwen geleden dus!
Op zaterdag 14 februari 2004 13:56 schreef Dakota het volgende:
mijn oma is cyber, rijdt op scooters wil alleen merkkleding en en lijkt niet op een oma, ze is ook onder de 60
ik eh heb een erg vruchtbare familieben zelf 20
Mn (inmiddels) ex had het tegenovergesteld, haar grootoma leeft nog steeds. De moeder van haar oma dus!!
[Dit bericht is gewijzigd door kramer65 op 14-02-2004 14:36]
quote:same here, idem voor mijn opa's. heb me hele leven maar 1 oma gekend, en die is paar jaar geleden overleden.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:55 schreef Megumi het volgende:
Mijn beide Oma's zijn al jaren dood. En dat blijft jammer. Had keuk geweest als Oma haar achterklein dochter nog had kunnen zien.
Helaas is ze er niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |