quote:Slaat natuurlijk nergens op
Op zaterdag 14 februari 2004 14:02 schreef jojomen4 het volgende:[..]
Net zei je nog dat je niet begreep hoe die op nr1 kan komen, en nu geef je zelf het antwoord
(waarbij de insteek is geweest leonardo dicaprio + vernieuwende effecten = bingo en elk puberend meisje ging naar de bios
en zie daar de grootste box office hit allertijden)
thnx
quote:ach als jij graag naar films kijkt voor puberende meisjes dan moet je dat vooral doen
Op zaterdag 14 februari 2004 14:02 schreef jojomen4 het volgende:[..]
Net zei je nog dat je niet begreep hoe die op nr1 kan komen, en nu geef je zelf het antwoord
(waarbij de insteek is geweest leonardo dicaprio + vernieuwende effecten = bingo en elk puberend meisje ging naar de bios
en zie daar de grootste box office hit allertijden)
thnx
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Voor de grootste boxoffice hit aller tijdens heb je wel heel erg veel meer bioscoopgangers nodig dan alleen puberende meisjes.
Jij snapt 't. ![]()
Mensen die al 10 of 20 jaar niet meer naar de bioscoop waren geweest, die gingen ook naar Titanic. Daarom werd het de grootste film ooit.
quote:En wees jij vooral blij dat je de film niets aan vindt. Nu ben je nog steeds 'cool'
Op zaterdag 14 februari 2004 15:10 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ach als jij graag naar films kijkt voor puberende meisjes dan moet je dat vooral doen
quote:slaat nergens op zegt ie.. dus jij wilt beweren dat het feit dat leonardo dicaprio onwijs werd gehyped niks toebrengt aan het succes van de film?? ik zeg ook overigens niet dat dat de puberende meisjes de reden van het succes zijn maar ze hebben er zeer zeker wel in bijgedragen. (ik heb ook aangegeven dat het de insteek van de makers was niet dat dat DE reden was) en vanwaar het not done?? als ik een film goed vind dan hoor je dat gewoon titanic kon mij afgezien van de effecten totaal niet boeien.. andere mensen weer wel tja.. smaken verschillen, gelukkig
Op zaterdag 14 februari 2004 14:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Slaat natuurlijk nergens op
Voor de grootste boxoffice hit aller tijdens heb je wel heel erg veel meer bioscoopgangers nodig dan alleen puberende meisjes. Misschien gingen jongens/mannen als ik er wel heen voor Kate
Maar hoewel het om de een of andere vage reden 'not done' is om de film goed te vinden, krijgt 'Titanic' van mij een 9
quote:dit heeft niks te maken met een cool of niet cool kwestie.. dus iedereen moet de film maar goed vinden?? geezzz.....
Op zaterdag 14 februari 2004 15:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
En wees jij vooral blij dat je de film niets aan vindt. Nu ben je nog steeds 'cool'
quote:Ik meen me te herinneren dat DiCaprio vooral ná Titanic enorm werd gehyped, maar kan me vergissen. En ik denk dat Titanic net zo'n succes was geweest als DiCaprio en niet in had gespeeld ja.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:18 schreef AntiChrist het volgende:[..]
slaat nergens op zegt ie.. dus jij wilt beweren dat het feit dat leonardo dicaprio onwijs werd gehyped niks toebrengt aan het succes van de film?? ik zeg ook overigens niet dat dat de puberende meisjes de reden van het succes zijn maar ze hebben er zeer zeker wel in bijgedragen. (ik heb ook aangegeven dat het de insteek van de makers was niet dat dat DE reden was) en vanwaar het not done?? als ik een film goed vind dan hoor je dat gewoon titanic kon mij afgezien van de effecten totaal niet boeien.. andere mensen weer wel tja.. smaken verschillen, gelukkig
quote:maar daarom is
Op zaterdag 14 februari 2004 15:12 schreef Arcee het volgende:[..]
Jij snapt 't.
Mensen die al 10 of 20 jaar niet meer naar de bioscoop waren geweest, die gingen ook naar Titanic. Daarom werd het de grootste film ooit.
quote:Een hype ontstaat ook als veel mensen iets enorm goed vinden. Dat is volgens mij de reden van de 'hype' rondom Titanic. Als er rondom Titanic een hype is, dan is dat er zeker ook rondom Lord of the rings ellende. Zelfde verhaal dus.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:21 schreef kinky_queen het volgende:[..]
maar daarom is [afbeelding] nog geen goede film, hij is gewoon goed gehyped...
quote:de film werd van te voren al gehyped.. dus ook Leonardo dat ie na de film bekender is geworden is natuurlijk een logisch gevolg. overigens was leonardo al enigsinds bekend voor titanic, misschien vanwege romeo + juliet? of critters 3
Op zaterdag 14 februari 2004 15:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik meen me te herinneren dat DiCaprio vooral ná Titanic enorm werd gehyped, maar kan me vergissen. En ik denk dat Titanic net zo'n succes was geweest als DiCaprio en niet in had gespeeld ja.
quote:Wat is in jouw mening dan een 'goede' film? Eentje die per definitie niet succesvol is? Dan is Lord of the Rings dus ook geen 'goede film'...
Op zaterdag 14 februari 2004 15:21 schreef kinky_queen het volgende:[..]
maar daarom is [leuk plaatje] nog geen goede film, hij is gewoon goed gehyped...
Voor mij is een goede film een film die zowel vermaak biedt als ook nog eens goed gemaakt is. En Titanic is daar zeker in geslaagd!
quote:matrix reloaded was ook een hype.. ik ken maar weinig mensen die hem goed vonden
Op zaterdag 14 februari 2004 15:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Een hype ontstaat ook als veel mensen iets enorm goed vinden. Dat is volgens mij de reden van de 'hype' rondom Titanic. Als er rondom Titanic een hype is, dan is dat er zeker ook rondom Lord of the rings ellende. Zelfde verhaal dus.
quote:En bij Matrix Reloaded was het na verschijnen opeens 'cool' om de film juist NIET goed te vinden. En verrassing: Dat wàs hij ook niet, zeker niet in vergelijking met deel 1. Zo lopen we allemaal met de stroom mee...
Op zaterdag 14 februari 2004 15:28 schreef AntiChrist het volgende:[..]
matrix reloaded was ook een hype.. ik ken maar weinig mensen die hem goed vonden
.. wat cool van je om LOTR ellende te noemen...
quote:succesvol of niet heeft er niets mee te maken naar mijn mening er zijn een hoop films succesvol en in mijn ogen bagger bijv: matrix reloaded, titanic, maar films als LOTR vind ik zeker goed. overigens blijft het altijd een kwestie van smaak
Op zaterdag 14 februari 2004 15:28 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Wat is in jouw mening dan een 'goede' film? Eentje die per definitie niet succesvol is? Dan is Lord of the Rings dus ook geen 'goede film'...
Voor mij is een goede film een film die zowel vermaak biedt als ook nog eens goed gemaakt is. En Titanic is daar zeker in geslaagd!
quote:vanwaar het cool ??het is een mening dat heeft toch niks met cool te maken (het cool naar scanman is overigens omdat ie mij ook zo beschouwde omdat ik titanic een bagger film vind) als ik alleen maar films leuk moet vinden die de grote menigte cool vindt dan kan ik meer dan de helft van mn DVD verzameling de deur uit doen..
Op zaterdag 14 februari 2004 15:30 schreef Woodpecker het volgende:[..]
En bij Matrix Reloaded was het na verschijnen opeens 'cool' om de film juist NIET goed te vinden. En verrassing: Dat wàs hij ook niet, zeker niet in vergelijking met deel 1. Zo lopen we allemaal met de stroom mee...
ik kijk films omdat ik van films kan genieten.. niet omdat ik dan als cool wordt gezien...
quote:ok, daar moet ik je gelijk in geven, maar TITANIC zit gewoon bomvol fouten, dus is TITANIC een slechte film...
Op zaterdag 14 februari 2004 15:28 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Wat is in jouw mening dan een 'goede' film? Eentje die per definitie niet succesvol is? Dan is Lord of the Rings dus ook geen 'goede film'...
A NIGHT TO REMEMBER is een stuk beter, natuurlijk niet in technisch opzicht, maar een heleboel van TITANIC is rechtstreeks gekopieerd uit deze film...
ken je die film? anders....
als de SODEMIETER gaan koekeloeren...
quote:Met deze 'cool' bedoelde ik het modeverschijnsel om anderen na te praten. "Als iedereen zegt dat Matrix Reloaded bagger is, dan zal ik dat ook wel vinden, dan ben ik namelijk cool. Maar stiekum vond ik 'm eigenlijk wel leuk".
Op zaterdag 14 februari 2004 15:34 schreef AntiChrist het volgende:[..]
vanwaar het cool ??het is een mening dat heeft toch niks met cool te maken (het cool naar scanman is overigens omdat ie mij ook zo beschouwde omdat ik titanic een bagger film vind) als ik alleen maar films leuk moet vinden die de grote menigte cool vindt dan kan ik meer dan de helft van mn DVD verzameling de deur uit doen..
ik kijk films omdat ik van films kan genieten.. niet omdat ik dan als cool wordt gezien...
Om die reden is Gigli zo'n flop geworden. Alleen maar van horen zeggen. Ikzelf heb de film nog niet gezien, maar ook ik heb nu al een
mening over de film!
quote:Nog niet gezien! * schrijft een film op z'n to-see lijstje
Op zaterdag 14 februari 2004 15:36 schreef kinky_queen het volgende:[..]
ok, daar moet ik je gelijk in geven, maar TITANIC zit gewoon bomvol fouten, dus is TITANIC een slechte film...
A NIGHT TO REMEMBER is een stuk beter, natuurlijk niet in technisch opzicht, maar een heleboel van TITANIC is rechtstreeks gekopieerd uit deze film...
ken je die film? anders....
als de SODEMIETER gaan koekeloeren...
Je kijkt dan historisch naar Ttanic. Moet je niet doen. Als je namelijk ook met een historisch ook naar Gladiator kijkt, klopt er ook geen zak van. Ik vind dat je als kijker mee moet worden gesleept door het verhaal, hoe ongeloofwaardig dat soms ook is. En als het dan toch lukt, is dat een pluim voor de regisseur en dus voor de film.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:25 schreef AntiChrist het volgende:
de film werd van te voren al gehyped..
Nou, enorm.
quote:ja goh.. het was niet zijn debuutfilm nee
Op zaterdag 14 februari 2004 15:25 schreef AntiChrist het volgende:[..]
de film werd van te voren al gehyped.. dus ook Leonardo dat ie na de film bekender is geworden is natuurlijk een logisch gevolg. overigens was leonardo al enigsinds bekend voor titanic, misschien vanwege romeo + juliet? of critters 3
quote:ach heb jij de advertenties en de making off's niet gezien.... dus je had er nooit wat over gehoord en bent daarom maar naar de bios/videotheek etc.. gegaan
Op zaterdag 14 februari 2004 15:43 schreef Arcee het volgende:[..]
Nou, enorm.
quote:Dat is juist weer niet cool
Op zaterdag 14 februari 2004 15:28 schreef AntiChrist het volgende:[..]
matrix reloaded was ook een hype.. ik ken maar weinig mensen die hem goed vonden
.. wat cool van je om LOTR ellende te noemen...
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 15:21 schreef kinky_queen het volgende:
maar daarom is [afbeelding] nog geen goede film, hij is gewoon goed gehyped...
Mond-op-mond reclame, dat was het. Een hype was het pas toen het al lang een succes was.
Oh, en ik zei daar ook nergens dat het daarom een goede film is. Vind ik wel, trouwens, maar dat is mijn persoonlijke mening.
quote:Naar de bios, ja. Exact.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:45 schreef AntiChrist het volgende:
ach heb jij de advertenties en de making off's niet gezien.... dus je had er nooit wat over gehoord en bent daarom maar naar de bios/videotheek etc.. gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |