quote:flauwe grappen punk is het. Heel onbeduidend, maar je lacht je stuk. met teksten als. So you wanne be my girlfriend, will you love me anymore, when you catch me with my polaroid outside your bathroom door. Ze komen geloof ik uit Californie. en je weet, the best nuts come from cali....
Op zaterdag 14 februari 2004 09:56 schreef WPA het volgende:
Nooit van gehoord. Is dat jouw bandje ofzo?
Omschrijf eens. Is het punk, pretpunk, oldschool, hardcore, skatepunk?
Politiek of onbelangerijke teksten???
quote:Oh, descendents! ook heel gaaf!
Op zaterdag 14 februari 2004 10:17 schreef WPA het volgende:
Even doorgescreend, die link. Ik zal eens luisteren maar ik denk dat het niet mijn stijl is. Zit vnl toch meer in de 77-punk en vroege 80-er jaren hardcore. En doorgaans toch harder en agressiever dan de Lagwagon achtige dingen. Hoewel ik in sommige buien toch wel eens naar Me First luister, of de oude Descendents.
quote:als je trouwens van dat soort muziek houd, moet je eens in Dordrecht gaan kijken, daar zit in het centrum een hele leuke platenzaak.... Maar ik mag niet spammen, dus ik noem maar geen namen...
Op zaterdag 14 februari 2004 10:17 schreef WPA het volgende:
Even doorgescreend, die link. Ik zal eens luisteren maar ik denk dat het niet mijn stijl is. Zit vnl toch meer in de 77-punk en vroege 80-er jaren hardcore. En doorgaans toch harder en agressiever dan de Lagwagon achtige dingen. Hoewel ik in sommige buien toch wel eens naar Me First luister, of de oude Descendents.
quote:notre dame in Maassluis....
Op zaterdag 14 februari 2004 10:49 schreef WPA het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke tenten waar je met een punkband kan spelen tegenwoordig. Waar dus ook publiek komt die dat leuk vindt.
(Om medische redenen) heeft mijn band zo'n 2 jaar stilgestaan en we willen weer wat gaan doen, maar ik ben bijna al mijn contacten kwijt, en weet nu echt niet meer waar het leuk is voor een band om te spelen.
quote:Vera kelderbar, in groningen. Zijn altijd best veel mensen (omdat t gratis toegang is) gewoon ff demootje heen sturen (t.a.t. downstage) en je komt vanzelf aan de beurt (als t niet te slecht is natuurlijk +) )
Op zaterdag 14 februari 2004 10:49 schreef WPA het volgende:
Weet iemand trouwens nog leuke tenten waar je met een punkband kan spelen tegenwoordig. Waar dus ook publiek komt die dat leuk vindt.
(Om medische redenen) heeft mijn band zo'n 2 jaar stilgestaan en we willen weer wat gaan doen, maar ik ben bijna al mijn contacten kwijt, en weet nu echt niet meer waar het leuk is voor een band om te spelen.
quote:Een contemporary dat niet, maar abslouut een well wisher van de muziekstroming
Op zaterdag 14 februari 2004 08:57 schreef dragonstef het volgende:
punkfans of punkrock fans?
Ik zal American Cheese eens downloaden. Ik ben er nooit aan toegekomen om dat album te luisteren.
Was die intro van Angel niet van Apocalytica?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef neo2000 het volgende:
...en voor de mensen die hun niet kennen, de intro tunes van Buffy the vampire slayer en Angel -> Nerf Herder. Veel muziek in de serie zelf trouwens ook. Nerf Herder ->
Edit: Typo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |