abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17165270
Houden er eigenlijk meer mensen van de Crystal Method? Ik heb vanmiddag de nieuwe CD 'Legion of Boom' gekocht en ik moet zeggen dat die me uitermate goed bevalt.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 08:20:03 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17165406
Just the name of the game, baby
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17165554
Die is idd erg vet, van Splinter Cell
Of dat nummer van The Matrix.
Als je nog meer aanbevelers hebt, noteer maar ff, dan zal ik die eens even van meneer Kazaa lenen.
pi_17165562
Zeer lekker is die --> Legion of Boom

Minder lekker vond ik Tweekend (de voorganger)

Ook lekker zijn Community service (remix album) en Vegas

pi_17165602
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 08:57 schreef Tranceptor het volgende:
Zeer lekker is die --> Legion of Boom

Minder lekker vond ik Tweekend (de voorganger)

Ook lekker zijn Community service (remix album) en Vegas

Legion of Boom is echt een beetje de opvolger van Vegas, met die lekkere trancey synths en vette beats. Tweekend was toch iets meer rock georienteerd. Community Service = erg dope.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:40:24 #6
67581 Tribal_Souljah
The Original Gangsta
pi_17166318
ze hebben een goede remix gemaakt van P.O.D-Boom
pi_17167830
Ken crystal method vooral van Spawn's Filter & Crystal Method - (can't you) trip like i do.
is nog steeds een erg vet nummer.

Kheb geen CDs van ze, maar alleen losse nummers, w.o. Prodigy & C.M. - No hope.

Vanmiddag maar es die CD beluisteren dan...

pi_17169591
De remix die ze hebben gemaakt van I Think I'm Paranoid van Garbage is ERG vet ... I Think I'm Crystalized heet die remix, aanradertje!
pi_17172476
thnx, eens ff beluisteren binnenkort!

En hey, dat nummer in Blade, die übervette Bloodrave, die is toch ook van CM?

pi_17174078
Vegas en Community Service waren wel lekker, maar Tweekend vond ik toch een beetje een tegenvaller.

Toch ben ik wel benieuwd naar dat nieuwe album. Hoe klinkt het?

"I'm a reasonable man, get off my case"
pi_17175492
Vind het nieuwe album erg tegenvallen, staat maar 1 leuk nummer is. De rest is het net niet. Eerste album blijft toch de beste.

En No Hope en Do you think I'm Crystalized zijn gewoon bootlegs dus niet door Crystal Method zelf gemaakt. Prodigy haat The Crystal Method dus samenwerken zouden ze nooit doen.

Nummer uit Blade 1 in de bloodbath disco is van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) en het nummer tijdens het gevecht in de disco is Junkie XL - Dealing With The Roster. Geen Crystal Method dus.

pi_17175675
Keep Hope Alive

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_17175931
Born too slow (Eric Morillo Main Mix) vind ik helemaal te gek. Wat een topplaat.
Trois Pistoles
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:39:57 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17178260
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:01 schreef mouzzer het volgende:
Vind het nieuwe album erg tegenvallen, staat maar 1 leuk nummer is. De rest is het net niet. Eerste album blijft toch de beste.

En No Hope en Do you think I'm Crystalized zijn gewoon bootlegs dus niet door Crystal Method zelf gemaakt. Prodigy haat The Crystal Method dus samenwerken zouden ze nooit doen.

Nummer uit Blade 1 in de bloodbath disco is van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) en het nummer tijdens het gevecht in de disco is Junkie XL - Dealing With The Roster. Geen Crystal Method dus.

Crystal Method staat echter wel op de Blade 2 soundtrack, weet alleen niet of ie ook in de film gebruikt wordt...

Bij Splinter Cell past ie iig perfect in het filmpje

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')