Minder lekker vond ik Tweekend (de voorganger)
Ook lekker zijn Community service (remix album) en Vegas
quote:Legion of Boom is echt een beetje de opvolger van Vegas, met die lekkere trancey synths en vette beats. Tweekend was toch iets meer rock georienteerd. Community Service = erg dope.
Op zaterdag 14 februari 2004 08:57 schreef Tranceptor het volgende:
Zeer lekker is die --> Legion of BoomMinder lekker vond ik Tweekend (de voorganger)
Ook lekker zijn Community service (remix album) en Vegas
Kheb geen CDs van ze, maar alleen losse nummers, w.o. Prodigy & C.M. - No hope.
Vanmiddag maar es die CD beluisteren dan...
En hey, dat nummer in Blade, die übervette Bloodrave, die is toch ook van CM?
Toch ben ik wel benieuwd naar dat nieuwe album. Hoe klinkt het?
En No Hope en Do you think I'm Crystalized zijn gewoon bootlegs dus niet door Crystal Method zelf gemaakt. Prodigy haat The Crystal Method dus samenwerken zouden ze nooit doen.
Nummer uit Blade 1 in de bloodbath disco is van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) en het nummer tijdens het gevecht in de disco is Junkie XL - Dealing With The Roster. Geen Crystal Method dus.
quote:Crystal Method staat echter wel op de Blade 2 soundtrack, weet alleen niet of ie ook in de film gebruikt wordt...
Op zaterdag 14 februari 2004 18:01 schreef mouzzer het volgende:
Vind het nieuwe album erg tegenvallen, staat maar 1 leuk nummer is. De rest is het net niet. Eerste album blijft toch de beste.En No Hope en Do you think I'm Crystalized zijn gewoon bootlegs dus niet door Crystal Method zelf gemaakt. Prodigy haat The Crystal Method dus samenwerken zouden ze nooit doen.
Nummer uit Blade 1 in de bloodbath disco is van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) en het nummer tijdens het gevecht in de disco is Junkie XL - Dealing With The Roster. Geen Crystal Method dus.
Bij Splinter Cell past ie iig perfect in het filmpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |