quote:ja en misschien 1 fokker die zich al klem had gezopen
Op vrijdag 13 februari 2004 19:36 schreef calvobbes het volgende:
Bij seborik is nu alleen de hond thuis
quote:Dat zal Yvonne wel zijn dan.
Op vrijdag 13 februari 2004 19:37 schreef BaggerUser het volgende:[..]
ja en misschien 1 fokker die zich al klem had gezopen
quote:Ik heb Dan Hartman, Marianne Rosenberg en Frans Bauer gehoord, dus.....nehhhhhh!
Op zaterdag 14 februari 2004 03:53 schreef HAL9000S het volgende:
metaal-meet??
Ich bin wie duhuuuu....
quote:klinkt gezellig
Op zaterdag 14 februari 2004 03:57 schreef Jane het volgende:[..]
Ik heb Dan Hartman, Marianne Rosenberg en Frans Bauer gehoord, dus.....nehhhhhh!
quote:Het was heel erg gezellig!
Op zaterdag 14 februari 2004 03:58 schreef HAL9000S het volgende:[..]
klinkt gezellig
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 14-02-2004 04:33]
quote:Sebbo is het haventje van Tholen ingereden met zijn rolstoel
Op zaterdag 14 februari 2004 10:29 schreef SunChaser het volgende:
We kunnen nu wel speculeren wat er is gebeurd denk ik: Baboon heeft het hele huis ondergekotst.
En er waren foto's las ik ?
quote:Jane ontpopte zich als reporter ja. Ik denk alleen niet dat die foto's geschikt zijn voor openlijke publicatie
Op zaterdag 14 februari 2004 10:43 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Tsja.
En er waren foto's las ik ?
quote:IK ben wel wat gewend
Op zaterdag 14 februari 2004 10:44 schreef iteejer het volgende:[..]
Jane ontpopte zich als reporter ja. Ik denk alleen niet dat die foto's geschikt zijn voor openlijke publicatie
quote:Hebben jullie Tholen nog bekogeld met eieren?
Op zaterdag 14 februari 2004 10:44 schreef iteejer het volgende:[..]
Jane ontpopte zich als reporter ja.
Tering, wat was het gezellig.
quote:En de nieuwe vriend(en) van yvonne. Bovendien ben ik niet de haven ingereden, heb ik niet gekotst, heb ik geen kater, moest Mike niet niesen, houdt iteejer van smeerleverworst op z'n hoofd, kunnen sommige stamgasten fokkers zijn, de zeeuwse ouderen stukken gezelliger zijn dan de zeeuwse jeugd, er te weinig rock gedraaid is en Fear of The Dark werd afgekapt, m'n zusje knap is en goed kan koken, Isabeau schreeuwend klaarkwam aan de eettafel of een redelijke act opvoerde waardoor enkele mannen verschrikt opkeken, Finding Nemo is cool, Bowie is cool, dwerg is cool, alle andere mensen zijn cool, Jane is goed gereden, dit echter wel onder vakkundige begeleiding van dwerg, arme Mike nu weet wat een peperbom is, Mr. Orange werd hevig geknuffeld door een oudere zeeuwse dame.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:42 schreef dwerg het volgende:
Heeft iteejer zijn nieuwe vriendin nog mee naar huis genomen?Tering, wat was het gezellig.
Wist-je-datjes zijn per definitie niet leuk voor mensen die er niet bij waren.
quote:Inderdaad. Ik heb wel wat gemist, zo te zien. Maar goed, ik heb gisteravond de hedendaagse jeugd weer wat bijgebracht over muziekmaken, dat is ook wat waard.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:49 schreef Seborik het volgende:
quote:Nee.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:49 schreef Seborik het volgende:[..]
En de nieuwe vriend(en) van yvonne. Bovendien ben ik niet de haven ingereden, heb ik niet gekotst, heb ik geen kater, moest Mike niet niesen, houdt iteejer van smeerleverworst op z'n hoofd, kunnen sommige stamgasten fokkers zijn, de zeeuwse ouderen stukken gezelliger zijn dan de zeeuwse jeugd, er te weinig rock gedraaid is en Fear of The Dark werd afgekapt, m'n zusje knap is en goed kan koken, Isabeau schreeuwend klaarkwam aan de eettafel of een redelijke act opvoerde waardoor enkele mannen verschrikt opkeken, Finding Nemo is cool, Bowie is cool, dwerg is cool, alle andere mensen zijn cool, Jane is goed gereden, dit echter wel onder vakkundige begeleiding van dwerg, arme Mike nu weet wat een peperbom is, Mr. Orange werd hevig geknuffeld door een oudere zeeuwse dame.
quote:Volgende keer ben je er ook bij, Zander.
Op zaterdag 14 februari 2004 13:51 schreef Zander het volgende:[..]
Inderdaad. Ik heb wel wat gemist, zo te zien. Maar goed, ik heb gisteravond de hedendaagse jeugd weer wat bijgebracht over muziekmaken, dat is ook wat waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |