quote:Wat dacht je van de Steve-O 'Wormtrick' methode??
Op donderdag 12 juli 2001 19:06 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Of 'opslurpen' (ook net als spagetti), en dan in het doucheputje uitrochelen!
quote:Natuurlijk stolt dat. Het water is warm, je sperma bestaat uit eiwit: tada scheikunde 3e klas. Onder de douche (stromend water) wordt je sperma zo snel verdunt dat het niet de kans krijgt om dikke slierten te vormen.
Op donderdag 12 juli 2001 19:03 schreef Vintersorg het volgende:
Dat stolt man! Spuit maar eens als je in bad zit; krijg je van die lange dikke slierten; vervelend bij het opstaan uit dat bad!
Gadverrrrr..
Maar de goorste oplossing vind ik nog steeds die handdoek.. super onhygienisch.. BLEHH
quote:Je moeder weet alles.
Op vrijdag 13 juli 2001 11:41 schreef mad26 het volgende:
Hmm... Vroeger gebruikte ik wel een oude sok of zo... En maar denken dat mijn moeder nix doorhad
Nu gewoon een tissue, wegwerpen na gebruik...
in der:
Mond en slikt dus ben je er gelijk vanaf
Kontje
Kutje
of op:
der gezich
der borsten (cupje C70 (heb je genoeg ruimte vind ik))
quote:Tja je kan je vriendin ook als gebruiksobject zien...
Op vrijdag 13 juli 2001 11:50 schreef _NosferAtu_ het volgende:
nou das makkelijk, mijn vriendin is multifunctioneelin der:
Kontje
Kutjeof op:
der gezich
Koop een pak van die billedoekjes voor baby's.
Die zijn een beetje vochtig en je krijgt alles PERFECT van je buikje af. het fijne is dat je gelijk weer fris bent en het vochtige van het doekje is geen water. Het wordt dus niet zo'n kleverige bende (wat met water wel gebeurd).
Werkt echt heel goed hoor. Trust me. Dus gewoon ffe naar de Etos en zo'n pak huismerk halen (er zitten er een stuk of 80 in dus je kan er wel even mee vooruit.)
Nou veel plezier!!
quote:He he eindelijk een vrouw aan het woord in dit topic
Op vrijdag 13 juli 2001 13:01 schreef Ester het volgende:
Hoi, mag ik als vrouw ook ffe reageren?Koop een pak van die billedoekjes voor baby's.
Die zijn een beetje vochtig en je krijgt alles PERFECT van je buikje af. het fijne is dat je gelijk weer fris bent en het vochtige van het doekje is geen water. Het wordt dus niet zo'n kleverige bende (wat met water wel gebeurd).Werkt echt heel goed hoor. Trust me. Dus gewoon ffe naar de Etos en zo'n pak huismerk halen (er zitten er een stuk of 80 in dus je kan er wel even mee vooruit.)
Nou veel plezier!!
quote:NEE!!
Op vrijdag 13 juli 2001 13:01 schreef Aneurism het volgende:[..]
Tja je kan je vriendin ook als gebruiksobject zien...
Zo spreek ik nooit over mijn vriendinnetje op dat moment...
quote:multifunctioneel op dat vlak (meerdere dingen die kunnen = multifunctioneel)
Op vrijdag 13 juli 2001 15:33 schreef Aneurism het volgende:
...
Kan me herrineren dat jij die dingen zei als:
dat ze multifunctioneel is...Zo spreek ik nooit over mijn vriendinnetje op dat moment...
Geklooi met papieren doekjes of wc-papier is dus echt helemaal ruk (of juist niet).
quote:Zit er geen alcohol in die doekjes... Kan een beetje steken bij et afnemen.... *Know what I'm saying"...
Hoi, mag ik als vrouw ook ffe reageren?Koop een pak van die billedoekjes voor baby's.
Die zijn een beetje vochtig en je krijgt alles PERFECT van je buikje af. het fijne is dat je gelijk weer fris bent en het vochtige van het doekje is geen water. Het wordt dus niet zo'n kleverige bende (wat met water wel gebeurd).Werkt echt heel goed hoor. Trust me. Dus gewoon ffe naar de Etos en zo'n pak huismerk halen (er zitten er een stuk of 80 in dus je kan er wel even mee vooruit.)
Nou veel plezier!!
quote:Daar hebben we vandaag een andere smiley voor
Op donderdag 12 juli 2001 17:34 schreef Wielo het volgende:
Als je klaarkomt t stukje papier een beetje omhoog houden, anders zit t tegen je kin.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 17:36 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Daar hebben we vandaag een andere smiley voor
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2001 12:15]
quote:********** flamen doe je maar ergens anders **********
Op vrijdag 13 juli 2001 11:50 schreef _NosferAtu_ het volgende:
nou das makkelijk, mijn vriendin is multifunctioneelin der:
Kontje
Kutjeof op:
der gezich
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2001 12:15]
quote:Blijkbaar vind jij het toch interessant, anders had jij het toppic niet geopend en gelezen en er zeker geen reactie in geplaats
Op maandag 23 juli 2001 11:55 schreef www.hadecom.nl het volgende:
*quote verwijderd*
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 23-07-2001 12:16]
quote:Graag zelfs!
Hoi, mag ik als vrouw ook ffe reageren?
Maarruh... 80 doekies, da's goed voor... erm... een tijdje
quote:Tsja, jammer dat hier gecensureerd wordt. Nee, ik vind het onderwerp niet interessant, wel wat er geblaat wordt.
Op maandag 23 juli 2001 11:57 schreef Ester het volgende:[..]
Blijkbaar vind jij het toch interessant, anders had jij het toppic niet geopend en gelezen en er zeker geen reactie in geplaats
quote:Oh dus dit is puberaal? En jouw quote "Suck seed to succeed" niet? Sjeez get a life.
Op maandag 23 juli 2001 12:32 schreef www.hadecom.nl het volgende:[..]
Tsja, jammer dat hier gecensureerd wordt. Nee, ik vind het onderwerp niet interessant, wel wat er geblaat wordt.
Maar ik vind het blaten zo superpuberaal dat ik er wel op moest reageren. Noem het dwangmatig, kan best kloppen. En als knorretje dat al flamen vindt, tsja, vertel dan ook waarom knor!
quote:GATVERDAMME!
Op donderdag 12 juli 2001 17:16 schreef Vintersorg het volgende:
Vraag aan de jongens hier: waar laten jullie het zaad? Ik heb een ruklap( meestal handdoek of oude shirtjes) -omdat wc-papier altijd aan je eikel blijft zitten- maar deze versteend na een rukbeurt of 25 ook weer.Iemand suggesties?
Hoort dit topic niet in onzin??? ![]()
Tip: Misschien moet je die ruklap na iedere beurt even wassen???
quote:* DuchessX wordt van lichtelijk misselijk zwaar misselijk...
Op donderdag 12 juli 2001 17:23 schreef Vintersorg het volgende:[..]
hahah, IDD een vriend heeft er een keer z'n neus mee gesnoten; dacht hij mij mee te sarren, hij dacht mijn 'nachtshirt' te bevuilen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |