Iemand suggesties?
quote:Wasmachine?
Op donderdag 12 juli 2001 17:16 schreef Vintersorg het volgende:
Vraag aan de jongens hier: waar laten jullie het zaad? Ik heb een ruklap( meestal handdoek of oude shirtjes) -omdat wc-papier altijd aan je eikel blijft zitten- maar deze versteend na een rukbeurt of 25 ook weer.Iemand suggesties?
quote:Vriendin heb ik op het moment niet. Wasmachine kan ik die hoeveelheden sperma-weeksel niet aan doen, of ik moet calgonit gaan kopen
Op donderdag 12 juli 2001 17:19 schreef Lod het volgende:[..]
Wasmachine?
Vriend(in)?
Als het aan je eikel blijft zitten, koop dan van dat schuurwc papier of zet de stofzuiger erop!
Dit is echt smerig hoor, een ruklap.. dan leg je die onder je bed, komt je vriendin langs, het heeft geregend, d'r haren zijn nat. Ze ziet die handdoek liggen. 'Ik droog even mijn haren en gezicht hoor' ... 'NEE NIET D...' te laat..
Denk niet dat je vriendin het leuk vind.
Doet me trouwens denken aan de hard geworden dubieuze doekjes van Hans Teeuwen
Oplossing : niet rukken, maar gewoon lekker met je vriendin sexen.
quote:En je moeder maar afvragen hoe ze aan die witte vlekken komt op d'r zwarte dure jurk.
Op donderdag 12 juli 2001 17:21 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Vriendin heb ik op het moment niet. Wasmachine kan ik die hoeveelheden sperma-weeksel niet aan doen, of ik moet calgonit gaan kopen
.
quote:hahah, IDD een vriend heeft er een keer z'n neus mee gesnoten; dacht hij mij mee te sarren, hij dacht mijn 'nachtshirt' te bevuilen
Op donderdag 12 juli 2001 17:22 schreef JK het volgende:
Godsiedorie wat een onderwerp!Als het aan je eikel blijft zitten, koop dan van dat schuurwc papier of zet de stofzuiger erop!
Dit is echt smerig hoor, een ruklap.. dan leg je die onder je bed, komt je vriendin langs, het heeft geregend, d'r haren zijn nat. Ze ziet die handdoek liggen. 'Ik droog even mijn haren en gezicht hoor' ... 'NEE NIET D...' te laat..
Denk niet dat je vriendin het leuk vind.
Doet me trouwens denken aan de hard geworden dubieuze doekjes van Hans Teeuwen
Oplossing : niet rukken, maar gewoon lekker met je vriendin sexen.
quote:terwijl ie al een paar keer voorbij is geweest
Op donderdag 12 juli 2001 17:22 schreef JK het volgende:
Godsiedorie wat een onderwerp!
quote:Wat zei je? 'Lekker he, dat sperma in je gezicht?'
Op donderdag 12 juli 2001 17:23 schreef Vintersorg het volgende:[..]
hahah, IDD een vriend heeft er een keer z'n neus mee gesnoten; dacht hij mij mee te sarren, hij dacht mijn 'nachtshirt' te bevuilen
Je kan beter onder de douche dan gaan rukken ofzo, dan gaat het inderdaad mee met het water, en dan hopen dat het putje niet verstopt raakt
gewoon wc papier/keukenrol is de beste uitkomst hoor... als je gaat sexen met je meisje heb je dat ook nog wel eens nodig, als de muren nog niet gewit hoeven te worden
quote:Gaat stollen!!!
Op donderdag 12 juli 2001 17:25 schreef Lod het volgende:En onder de douche? Mee laten voeren met het water.
[edit]
Was bijna de douche vergeten..gewoon onder de douche trekken, wel ff wegspoelen als je klaar bent...
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Wielo op 12-07-2001 17:35]
quote:Wieckse witte!!!!!!
Op donderdag 12 juli 2001 17:34 schreef Bastard het volgende:
In een glas bier.
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 17:38 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Wieckse witte!!!!!!
quote:Yeah !
Op donderdag 12 juli 2001 17:34 schreef Bastard het volgende:
In een glas bier.
quote:Wat spuit jij dan? (K)aarsvet?
Op donderdag 12 juli 2001 17:32 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Gaat stollen!!!
quote:Kun je zeker net als spaghetti om je vingers draaien!
Op donderdag 12 juli 2001 19:03 schreef Vintersorg het volgende:
Dat stolt man! Spuit maar eens als je in bad zit; krijg je van die lange dikke slierten; vervelend bij het opstaan uit dat bad!
quote:Of 'opslurpen' (ook net als spagetti), en dan in het doucheputje uitrochelen!
Op donderdag 12 juli 2001 19:05 schreef DemonRage het volgende:[..]
Kun je zeker net als spaghetti om je vingers draaien!
quote:Jaaa!!!
Op donderdag 12 juli 2001 17:38 schreef Vintersorg het volgende:[..]
Wieckse witte!!!!!!
Wieckse, wieckse, wieckse, wieckse, hopsakee!!
Wieckse, wieckse, wieckse, wieckse, fleske bier d'r bee!!
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 17:23 schreef Vintersorg het volgende:[..]
hahah, IDD een vriend heeft er een keer z'n neus mee gesnoten; dacht hij mij mee te sarren, hij dacht mijn 'nachtshirt' te bevuilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |