jongens:
Arragon , Misjael
Sorry meer ken ik niet (en ja ken de mensen die zo heten)
female:
Zoey, Eva, Kim, Maya (lekker kort)
male:
er zijn geen leuke jongens namen ![]()
[edit]
wacht, toch wel.. Bas natuurlijk
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 22-07-2001 05:03]
Voor een meisje vind ik Anne heel mooi (al hoor je die tegenwoordig wel vaak) of Eva of Sara. Madelief vind ik een grappige naam, maar zo zou ik zelf mijn kind niet noemen. Lotte vind ik ook wel aardig. Noa of Naomi is ook wel leuk.
Voor een jongen vind ik gewoon simpel Jan of Tim eigenlijk wel mooi of Ruben. Joram. David.
quote:Nee, dat is namelijk slet:
Op donderdag 12 juli 2001 23:38 schreef Vork het volgende:
De koelste naam voor n ohnd die'k ooit heb gehoord is toch wel "meneer""Meneer af!"
"Meneer in je mand!"
"Meneer hier komen!"
Slet af!
Slet in je mand!
Slet hier komen.....
"Niet doen penis!!"
"Niet in je mond stoppen penis!"
"Ben je nou eindelijk klaar penis??"
"Wist je jij dat penis ertussen uitgeknepenis"
kwa jongensnaam ....Okke Tjeerd!
lol nee uhm Erik, Sven , Thijs zijn wel leuke namen
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 00:05 schreef Kari het volgende:[..]
Volgens mij mag je sowieso zelf kiezen welke naam je aangeeft, ook als het hele leipe namen zijn.
Ontopic:
Voor meisjes vind ik Sanne en Brit wel leuk
quote:Hoe spreek je deze naam in hemelsnaam uit??
Op zondag 3 augustus 2003 17:31 schreef CherryLips het volgende:
meisjes;
eva (of ava)
arwen
siobhanjongens:
gavin
robbie
joram
mark
quote:lomp gespeld;
Op zondag 3 augustus 2003 17:54 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Hoe spreek je deze naam in hemelsnaam uit??
quote:En ik ken ook mensen die het als Sjafen uitspreken
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:44 schreef Jdee het volgende:
Siobhan wordt (in Ierland) uitgesproken als chevonne, sjuhvohn dus. Bij mijn weten dan.
Waarom zie je tegenwoordig bij de 'Ow wat zijn we origineel en semi hip' types, veelal nieuwetijdsnamen als Avalone, Solange, Dop, Tren, Silas, Malik, Maan, Storm en Cato. Waarom komt bij deze zelfde club ineens de oer degelijke naam weer helemaal terug, als de Jet, Kees en Klaas??
Waarom kiezen tienermoedertjes bijna allemaal voor namen als Shania, Kelly, Sunny, Tammy, Jeremya, Rayvano, Justice, Hope etc??
You tell me??
Je ziet het gewoon zo vaak, hip kiest voor anders, jong kiest voor Amerikaans, Duur en hoogopgeleid kiest voor hollands of kak, volks kiest voor Demi en Romy en de kunstzinnige hippies kiezen voor Sterre en Waldemar .....
Wij/ik heb veel mensen letterlijk geschokt bij het kiezen van de namen van mijn kids, ikzelf ben een beetje Gothic 'anders als anders type' en men had daar eerder een naam als Chloe of Indira, Niva, Annemoon of Avalon bij gezien, en wat deed ik? Ik koos 'gewoon' voor een Iris en een Rosa, hahahahahahahaha......
Groetjes!
[Dit bericht is gewijzigd door AnnaLeah op 14-10-2003 19:46]
quote:Ruzbeh.
Op donderdag 12 juli 2001 16:20 schreef moeke het volgende:
Weten jullie nog leuke en aparte namen die je niet vaak tegen komt
Dat is me naam in real life. ![]()
Iedereen noemt me Mehrdaad omdat dat me roepnaam is, maar Ruzbeh vind ik veel beter en klinkt ook mooier.
(Iraans naam trouwens)
Jongen
- Jip
- Nils
- Tim
- Milan
- Sven
- Brian
- Miko
- Melle
- Dion
Zo dat was het wel!!
Ik vind persoonlijk Luke en Leia mooie namen. (Enigszins gejat uit een of andere film...)
edit: Kindernamen
broertje van maat van me heet zoquote:Op zaterdag 21 juli 2001 23:29 schreef Hole_in_one het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |