quote:
Naam: Boris
Leeftijd: 23
Sterrenbeeld: Weegschaal
Werk: Verkoopmedewerker, fulltime muzikant
Hobby's: Zingen, sporten en reisjes maken
Is fan van: "Moeilijk om te zeggen. Bij mij gaat dat echt in fases. Dan luister ik een paar maanden naar Di Angelo, dan weer naar Angie Stone, dan weer naar Prince. Momenteel is het vooral Alicia Keys."
Tot nu toe gezongen: Prince: Kiss, Bill Withers: Aint no sunshine when shes gone, Joe Cocker & Jennifer Warnes: Up where we belong, Robbie Williams: Something beautiful
Deze moet wel in het topic staan hoor
En ja ik denk dat hij een grote kans maakt om het nieuwe idool te worden
BVO, waarom heb jij die vreselijk irritante sloerie in je avatar staan?
Ik durf geen lenzen in te doen, want dan kan ik de jury zien.
AAAAAAAAAARGH Hoe ga je dat straks dan doen als je idol wordt?
Ben ook benieuwd wat ie morgen gaat zingen en hoe hij gaat eindigen in de workshop ronde.
Boris is ook bekend van Sofuja, welke vorig jaar deelnamen aan de voorrondes van het Nationale Songfestival.
www.sofuja.com
http://www.songfestival.nl/PHP/index/artists_more/37
Verder schijnt Boris een vriendin en een kindje te hebben.
Hij heeft wel onlangs zijn haren geknipt (en geverfd):
http://upload.petuhr.nl/upload/52828630.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 13-02-2004 15:24]
Maar veel belangrijker: tijdens de chorusline voelde ik een soort kippenvel toen hij zong, hij heeft iets bijzonders in zijn stem.
Ik hoop dat de workshopronde morgen goed gaat
lijken wel vrouwen..
vind dat die boris meer kans maakt omdat hij echt talent heeft en normale uitstraling heeft.. achja
idols..
tis uiteindelijk toch rip-off
quote:Omdat Elisaar Idols gaat winnen
Op vrijdag 13 februari 2004 15:19 schreef GoodspeeD het volgende:
ff offtopic:BVO, waarom heb jij die vreselijk irritante sloerie in je avatar staan?
Ik durf geen lenzen in te doen, want dan kan ik de jury zien.
AAAAAAAAAARGH Hoe ga je dat straks dan doen als je idol wordt?
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:27 schreef BVO het volgende:[..]
Omdat Elisaar Idols gaat winnen
![]()
quote:Morgen? Dat zou niet best zijn
Op vrijdag 13 februari 2004 15:30 schreef Tania18 het volgende:[..]
Elisaar wordt 4e
quote:Nee in de finale
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef BVO het volgende:[..]
Morgen? Dat zou niet best zijn
In de finalerondes mag ze wel vierde van mij worden hoor
quote:Idd, maar het is natuurlijk wel zo dat hij morgen alleen maar tegen kan vallen, iedereen heeft hele hoge verwachtingen van hem
Op vrijdag 13 februari 2004 15:45 schreef Tania18 het volgende:
Oh ja, maar het gaat hier over Boris, die is toch wel een van de grote kanshebbers
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:48 schreef BVO het volgende:[..]
Idd, maar het is natuurlijk wel zo dat hij morgen alleen maar tegen kan vallen, iedereen heeft hele hoge verwachtingen van hem
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:52 schreef Raz0r81 het volgende:
Nee, niet het, de.
quote:De idol, het idool. Niet de idol.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:53 schreef Tania18 het volgende:[..]
Sorry, wat zeg je
Ik verwacht trouwens ook veel van Boris morgen, al hoop ik nog steeds dat ie wat minder moelijk kijkt.
quote:Ooh, is dat alles
Op vrijdag 13 februari 2004 15:55 schreef LeBeau het volgende:[..]
De idol, het idool. Niet de idol.
Er is weer een duidelijke verbastering van taal bezig hier.
quote:Oow foutje
Op vrijdag 13 februari 2004 15:55 schreef LeBeau het volgende:[..]
De idol, het idool. Niet de idol.
Er is weer een duidelijke verbastering van taal bezig hier.
Morgen gaat Boris vast en zeker een vet goede performance neerzetten!!! Ik luister nu de hele tijd naar zijn chorusline (eindelijk gevonden) en heb uiteraard zijn liedjes van sofuja beluisters... Hij is echt mijn favoriet!!!
GOGO Boris
quote:Waar waar?!?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:47 schreef Marando het volgende:
Ik luister nu de hele tijd naar zijn chorusline (eindelijk gevonden)
quote:het is tegen de regels om het hier te posten volgens mij. Maar ehm... als je nou even je email adres geeft, dan kunnen we even babbelen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:48 schreef Tania18 het volgende:Waar waar?!?
quote:Je kan 'm ook posten en dan heeeeeel snel weer weghalen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:54 schreef Marando het volgende:[..]
het is tegen de regels om het hier te posten volgens mij. Maar ehm... als je nou even je email adres geeft, dan kunnen we even babbelen
quote:Naaa... dat kan toch niet??
Op vrijdag 13 februari 2004 16:55 schreef --Globe-- het volgende:
Je kunt die link toch wel geven
-edit-: .
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 14-02-2004 10:51]
naja... dan maar even zeggen dat Boris ruled!!!
quote:Weet jij misschien waar ik die van Elisaar kan vinden
Op vrijdag 13 februari 2004 17:13 schreef Marando het volgende:
dubbelpost... sorrynaja... dan maar even zeggen dat Boris ruled!!!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:15 schreef BVO het volgende:Weet jij misschien waar ik die van Elisaar kan vinden
quote:Daar heb je hem ook weer
Op vrijdag 13 februari 2004 17:15 schreef BVO het volgende:[..]
Weet jij misschien waar ik die van Elisaar kan vinden
quote:Ja het mannelijk oog wil ook wat
Op vrijdag 13 februari 2004 17:19 schreef Tania18 het volgende:[..]
Daar heb je hem ook weer
quote:Oh nee?!? Boris is niet de perfect uitziende jongen zoals bijvoorbeeld Robin, maar is gewoon heel anders. Het ligt er maar net aan waar je op valt, ik vind dat Boris iets heel liefs over zich heen heeft en dat is best wel aantrekkelijk
Op vrijdag 13 februari 2004 17:20 schreef BVO het volgende:[..]
Ja het mannelijk oog wil ook wat
. Boris zingt natuurlijk best goed maar kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op valt.
quote:Hmm, we zullen zien morgen
Op vrijdag 13 februari 2004 17:22 schreef Tania18 het volgende:[..]
Oh nee?!? Boris is niet de perfect uitziende jongen zoals bijvoorbeeld Robin, maar is gewoon heel anders. Het ligt er maar net aan waar je op valt, ik vind dat Boris iets heel liefs over zich heen heeft en dat is best wel aantrekkelijk
quote:Moet ik boos op je worden
Op vrijdag 13 februari 2004 17:23 schreef BVO het volgende:[..]
Hmm, we zullen zien morgen
. Ik denk dat hij er nog weleens uit kan vliegen. Ten eerste treedt hij als 2e op, ten tweede liggen de verwachtingen nogal hoog, en ten derde merkte ik aan de reacties van Henk-Jan ook dat hij zijn stem wel goed vindt maar dat het verder ook ophoudt. Maarja, we zullen het zien
.
quote:Sorry hoor, maar ik vind Elisaar echt super onaantrekkelijk. Zeker als ze haar lenzen uit heeft, dan kijkt ze echt zo van "What the fuck gebeurt er allemaal".
Op vrijdag 13 februari 2004 17:20 schreef BVO het volgende:[..]
Ja het mannelijk oog wil ook wat
. Boris zingt natuurlijk best goed maar kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op valt. Elisaar heeft het totaalpakket
![]()
quote:Volgens mij is dat limburgs wat je hoort! Hij komt geloof ik uit Venlo
Op vrijdag 13 februari 2004 17:28 schreef rickywilliams het volgende:
hij komt me een beetje buitenlands overook aan de manier waarop hij praat (zowel bij auditie als chorusline), komt een beetje Indisch/Engels achtig over
weet iemand daar meer van?
Van mij mag ie winnen morgen!
quote:Niet teveel downloaden hè, anders gaat m'n provider zeuren
Op vrijdag 13 februari 2004 17:01 schreef Marando het volgende:[..]
Naaa... dat kan toch niet??
hier staat een link in de post, maar mag dat volgens de policy
![]()
En m'n vriendin zegt: "graag gemaakt"
btw wisten jullie dat boris spaans bloed heeft
quote:Hij is gewoon Venloos, maar zijn moeder woont in Spanje en daar is ie een tijdje geweest om rond te trekken enzo.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:28 schreef rickywilliams het volgende:
hij komt me een beetje buitenlands overook aan de manier waarop hij praat (zowel bij auditie als chorusline), komt een beetje Indisch/Engels achtig over
weet iemand daar meer van?
Het is wel mijn favoriet bij Idols
quote:ik ook. alhoewel hij dat waarschijnlijk niet echt nodig heeft.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:14 schreef heavinly het volgende:
Op zn fansite staan ook allemaal liedjes die hij zingt.Ik ben fan. :| Ik ga echt stemmen vanavond.
quote:Waarneer heeft Henk jan dat gezegd dan?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:23 schreef BVO het volgende:[..]
Hmm, we zullen zien morgen
. Ik denk dat hij er nog weleens uit kan vliegen. Ten eerste treedt hij als 2e op, ten tweede liggen de verwachtingen nogal hoog, en ten derde merkte ik aan de reacties van Henk-Jan ook dat hij zijn stem wel goed vindt maar dat het verder ook ophoudt. Maarja, we zullen het zien
.
Ik kan me ook nog een (die met die bril) van de juryleden herinneren die tijdens een radioprogramma zei:
Er zit sowieso een gozer bij dat wij echt allemaal dachten : Jezus wat een talent... Ik kan me niemand anders bedenken dan Boris...
We hebben al de "ogen" schijnt.
Dames wat doet deze meneer nog meer goed qua uiterlijk?
tuurlijk ben ik strontjaloers
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 14-02-2004 21:19]
quote:En Hind
Op zaterdag 14 februari 2004 21:16 schreef Mes het volgende:
Jim/Jamai...pack your bags!
Maar eerst nog effe horen of hij ook andere nummers aan kan want tijdens de theaterronde vond ik hem niet sterk.
Mooi gezongen, mooi t-shirt, mooie ogen en zijn haar zat leuk . ja, Tom_Tom-, dat zat leuk
Vind Boris en Irma tot nu toe de twee beste van alle workshops.
quote:Same here
Op zaterdag 14 februari 2004 21:23 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind z'n nieuwe kapsel cool. Boris is okay en is erg aangenaam om te zien.
quote:Tooske: "Dat haar heeft zo geholpen".
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij moet gewoon weer een staartje nemen.
quote:Tooske was zo dom bezig
Op zaterdag 14 februari 2004 23:39 schreef schatje het volgende:
Tooske: "Dat haar heeft zo geholpen".
quote:Ik ben ook fan!
Op zaterdag 14 februari 2004 23:29 schreef pluisje het volgende:
* pluisje heeft een nieuw idool gevondenWat was hij goed zeg (en mjammie
)!!
quote:Inderdaad. Fardoe komt gewoon uit Noord-Holland
Op zaterdag 14 februari 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tooske was zo dom bezig
. Met Fardoe en Groningen
.
Maar goed was hij wel. De winnaar van Idols wordt hij .
Boris is dus 'ech niej' de Mol. Hij heeft zelfs z'n haar aangepast voor het programma.
Ik zei toch dat het Frank is!
quote:Nee, dat was Jim met ik geloof 51%
Op zaterdag 14 februari 2004 23:42 schreef GoodspeeD het volgende:
woeiii, 36 % van de stemmen gewoon. Record?
quote:Zei ik gister ook al tegen mijn vriend, maar het is niet echt arrogant denk ik, maar hij weet nét iets te goed dat hij zingen kan. (en op zich heel terecht natuurlijk)
Op zondag 15 februari 2004 00:54 schreef Nam het volgende:
vond hem wel ok in de voorrondes maar is me toch een tikkeltje té arrogant, tenminste zo komt hij over..
Dat haar heeft hem trouwens niet leuker gemaakt Wat een lijkenkapsel
Maar ben wel blij dat hij door is
quote:Wees blij dat er tenminste iemand zich eens een keer NIET als een geit gedraagt...
vond hem wel ok in de voorrondes maar is me toch een tikkeltje té arrogant, tenminste zo komt hij over..
Ik vind het juist voor hem pleiten dat hij zo rustig blijft.
Maargoed, dit land kennende zal hem dat wel niet in dank afgenomen worden.
Zelfverzekerdheid = doodzonde nr. 1
Bah.
quote:Dat weet ik nog niet, Jim heeft toch ook niet gewonnen?? terwijl ook iedereen dat dacht.
Op zondag 15 februari 2004 07:40 schreef twentemeisje het volgende:
Denk dat het raar moet lopen wil hij Idols dit jaar niet gaan winnen...
quote:nou dat dachten vooral die hele jonge meisjes die jim er zó leuk uit vonden zien, dat het ze geen bal kon schelen dat die gozer echt heel erg slecht zingt. liefde maakt doof zeg maar.
Op zondag 15 februari 2004 09:33 schreef hennieriekie het volgende:[..]
Dat weet ik nog niet, Jim heeft toch ook niet gewonnen?? terwijl ook iedereen dat dacht.
quote:Jim heeft volgens mij niet gewonnen omdat heel veel mensen (zoals ik) juist op Jamai zijn gaan stemmen omdat Jim te laten verliezen.
Op zondag 15 februari 2004 09:33 schreef hennieriekie het volgende:
Dat weet ik nog niet, Jim heeft toch ook niet gewonnen?? terwijl ook iedereen dat dacht.
quote:... klopt... maar het verschil is dat Boris wel kan zingen!
Op zondag 15 februari 2004 09:33 schreef hennieriekie het volgende:[..]
quote:Jim is een eikel die niet kan zingen. Wat dat betreft is het een schande dat hij ook maar vergeleken wordt met Boris. Iemand die duidelijk wel kan zingen.
Op zondag 15 februari 2004 10:25 schreef marky het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het gezeik over Jim en dat is niet alleen in dit topic maar in alle mannelijke idols deelnemers topics. Het feit dat steeds de vergelijking met Jim wordt gemaakt bevestigd het idoolgehalte van Jim. Blijkbaar zijn jullie op zoek naar de opvolger van Jim maar volgens mij was Jamai toch vorig jaar de winnaar. Dus denk ik dat vergelijkingen met het idool van 2003 zouden moeten worden gemaakt. Beter nog... vergelijk helemaal niet en laat andere erbuiten iedere artiest is op zichzelfstaand.
quote:Daar ben ik ook van overtuigd.
Op zondag 15 februari 2004 10:03 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat hij de grootste kans maakt op de eindoverwinning
quote:Uhm. Wat is er precies arrogant aan hem?
quote:Dat schrijf ik toch.... opmerkingen als deze bevestigen zijn idolenstatus.
Op zondag 15 februari 2004 10:27 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Jim is een eikel die niet kan zingen. Wat dat betreft is het een schande dat hij ook maar vergeleken wordt met Boris. Iemand die duidelijk wel kan zingen.
Boris heeft het nog niet ik weet ook niet of hij dat wel gaat krijgen. Het is vooral een goede zanger.
quote:Ik heb het idee dat hij van zichzelf weet dat hij goed kan zingen en daar is niks mis mee. Misschien dat jij dat opvat als arrogantie?
quote:Ik vond het kapsel echt net een oud vod. Lelijk. Meisjes hebben ook zo'n haar.
Op zondag 15 februari 2004 12:49 schreef Toadette het volgende:
Met dit nieuwe kapsel maakt hij wel weer meer kans om uiteindleijk te winne, Aan zijn stem heeft het nooit gelegen, maar hij ziet er nu stukken beter en jonger uit.
quote:want?
Op zondag 15 februari 2004 13:31 schreef Christine het volgende:
Hij is wel een prince-wannabe
niet in de quote:
Hij heeft me gister gelukkig niet teleurgesteld, damn wat was ie weer goed. Ik ben zo blij datde rest dit ook vind. Hij is vanaf de auditie mijn favoriet en ik hoop zo dat ie ver komt. Die kerel is zo verschrikkelijk goed. Ik ben niet snel fan, maar ben toch echt wel fan van Boris..
.
quote:Dat vond ik dus ook, dacht al dat ik de enige was
Op zondag 15 februari 2004 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vond het kapsel echt net een oud vod. Lelijk. Meisjes hebben ook zo'n haar.
quote:Hij heeft notabene al meegedaan met het Nationale Songfestival. Hoe geloofwaardig zou het zijn als hij helemaal uit zijn dak zou gaan als hij hoorde dat hij door mag naar de finale? Deze jongen weet inmiddels wel dat hij goed kan zingen en heeft al een carriere achter de rug. Ik zou het juist veinzen vinden als hij net zo zou reageren als die kids die nog maar net achter de microfoon staan. Boris blijft gewoon bij zijn gevoel en is natuurlijk blij dat hij door is maar staat niet te juichen en te springen, dat kan dan eventueel als 'arrogant' overkomen maar ik vind het volkomen verklaarbaar.
Op zondag 15 februari 2004 13:39 schreef khazad het volgende:[..]
Ik heb het idee dat hij van zichzelf weet dat hij goed kan zingen en daar is niks mis mee. Misschien dat jij dat opvat als arrogantie?
quote:Ik sluit me hier volledig bij aan.
Op zondag 15 februari 2004 16:04 schreef Saleheim het volgende:
Hij heeft notabene al meegedaan met het Nationale Songfestival. Hoe geloofwaardig zou het zijn als hij helemaal uit zijn dak zou gaan als hij hoorde dat hij door mag naar de finale? Deze jongen weet inmiddels wel dat hij goed kan zingen en heeft al een carriere achter de rug. Ik zou het juist veinzen vinden als hij net zo zou reageren als die kids die nog maar net achter de microfoon staan. Boris blijft gewoon bij zijn gevoel en is natuurlijk blij dat hij door is maar staat niet te juichen en te springen, dat kan dan eventueel als 'arrogant' overkomen maar ik vind het volkomen verklaarbaar.
Ik vind hem dan ook veruit de beste mannelijke kandidaat.
quote:Zijn manier van zingen is precies zoals die van Prince. Daarbij heeft hij aangegeven fan te zijn van Prince, en hij doet erg z'n best om precies zo te klinken, vooral in de hoge noten.
Op zondag 15 februari 2004 14:50 schreef snoweh het volgende:
want?
quote:Misschien houdt ie gewoon van die manier van zingen en is ie daarom ook fan van Prince. Bovendien zingt Prince toch wel een toontje hoger nog dan Boris vind ik. Ik vind Boris een genot om naar te luisteren. Prince daarentegen niet.
Op zondag 15 februari 2004 16:55 schreef Christine het volgende:[..]
Zijn manier van zingen is precies zoals die van Prince. Daarbij heeft hij aangegeven fan te zijn van Prince, en hij doet erg z'n best om precies zo te klinken, vooral in de hoge noten.
quote:Het haar mag inderdaad wel anders. Iets korter bijvoorbeeld. Of helemaal kort en dan zo'n kuif in het midden.
Op zondag 15 februari 2004 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vond het kapsel echt net een oud vod. Lelijk. Meisjes hebben ook zo'n haar.
quote:Ik zat meer te denken aan een coupe á la Anthony van de Red Hot Chili Peppers
Op zondag 15 februari 2004 17:56 schreef CJ het volgende:[..]
Het haar mag inderdaad wel anders. Iets korter bijvoorbeeld. Of helemaal kort en dan zo'n kuif in het midden.
![]()
Wel leuk dat bijna iedereen hem nu opeens als de Grote Winaar ziet, terwijl ik dat al heel lang wist
Sommigen lopen achter! haha
quote:Iedereen in dit topic roept al vanaf het begin dat ie gaat winnen. Where have you been?
Op zondag 15 februari 2004 18:19 schreef Lisariya het volgende:
Van mij had 'ie dat schattige staartje mogen houden, maar goed ...Wel leuk dat bijna iedereen hem nu opeens als de Grote Winaar ziet, terwijl ik dat al heel lang wist
Sommigen lopen achter! haha
quote:Er valt gewoon niet meer van te maken
Op zondag 15 februari 2004 19:56 schreef MyMilkshake het volgende:
Mooie performance. Nummer heel relaxt en goed uitgevoerd. Alleen inderdaad z'n haar, die scheiding in het midden is echt niks.
quote:lol, behalve world-idol worden dan....
Op zondag 15 februari 2004 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Er valt gewoon niet meer van te maken
quote:Jep.
Op zondag 15 februari 2004 20:01 schreef zoalshetis het volgende:[..]
lol, behalve world-idol worden dan....
Helemaal in de eerste ronde al, ik weet niet precies wat dat is.
Wat ik in het vorige topic al zei: als hij zingt lijkt het of er een soort van warme gluhwein door je lichaam trekt, zo'n warme: jaaaahhhhh gloed...
Hij zingt goed, al vindi k hem in die hoge noten niet altijd even leuk klinken. Dat is ook gewoon niet mijn stijl, dat kn het zijn.
Ik weet niet hoe het komt, maar je krijgt gewoon kippenvel als hij zingt.
En Ik vind dat hij er waanzinnig goed uitziet. Ik hou nou eenmaal van lang haar, en het staat hem erg goed.
Hij moet het absoluut niet afknippen, dat maakt hem 30 in een dozijn, terwijl hij juist bijzonder is.
Hij beschikt over de veelbesproken X-factor, hij is bijna een en al X-factor.
Hij is onberijkbaar, en dat maakt hem ook meer aantrekkelijk.
Net zoals veel mannen een zwak hebben voor scully (x-files).
Wat ik trouwens ook heel goed vond gisteren was dattie de mensen die op hem gestemd hadden bedankte, dat was volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Al met al: een hele mooie jongen, die goed zingt, en je een waanzinnig gevoel geeft als je naar hem luistert.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:12 schreef devi38 het volgende:
Lang laten, geen staart maar wel met haarband
Ik moet gelijk aan die twee zonen van Hans Kazan denken .
quote:Yo sup?
Op zondag 15 februari 2004 23:31 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
.
Ik moet gelijk aan die twee zonen van Hans Kazan denken
.
quote:Alsjeblieft niet! Standaard breezertypes zijn er al genoeg.
Op zondag 15 februari 2004 17:56 schreef CJ het volgende:[..]
Het haar mag inderdaad wel anders. Iets korter bijvoorbeeld. Of helemaal kort en dan zo'n kuif in het midden.
![]()
Ik vond zijn haar niet leuk zo: te zwart en te stijfjes, volgens mij zat er te veel troep in of zo. Maar goed, in de finale rondes krijgen ze denk ik wle stylingadviezen
Verder was ie weer heel erg goed. Irma heeft ook een dijk van een stem, maar wat ik zo goed aan Boris vindt is de manier waarop hij de spanning in een lied verdeelt. Veel kandidaten hebben de neiging om zo hard mogelijk te schreeuwen, Boris vertelt een verhaal.
quote:Zo, dat heb je echt mooi verwoord!!
Op maandag 16 februari 2004 10:03 schreef Ripley het volgende:.... maar wat ik zo goed aan Boris vindt is de manier waarop hij de spanning in een lied verdeelt. Veel kandidaten hebben de neiging om zo hard mogelijk te schreeuwen, Boris vertelt een verhaal.
Boris is gewoon toppie!!
'Souldier' trouwens ook, maar dat is misschien niet commercieel genoeg.
Ach ja, of hij nu wint of niet: Hij komt er wel, dat weet ik écht zeker. Echt hoor.
quote:opeens vind ik ook dat hij moet winnen
Op vrijdag 13 februari 2004 15:15 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]Deze moet wel in het topic staan hoor
En ja ik denk dat hij een grote kans maakt om het nieuwe idool te worden
quote:wat zong ie zaterdag?
Op maandag 16 februari 2004 18:18 schreef fleurie het volgende:[..]
opeens vind ik ook dat hij moet winnen
Jerney zei: "Ik ben jouw fan".
Haha IK ook!
quote:Indo's leken het.
Op maandag 16 februari 2004 21:55 schreef bloodymary het volgende:
Wat had hij voor familie bij? Waren dat Sinti's of zo???
quote:Ja vond het een flauw berichtje, ging over dat hij populair was, maarrre ''hij had wel even een kind van 10 maanden en een vriendin..''
Op maandag 16 februari 2004 20:50 schreef Tania18 het volgende:
Vanavond op Shownieuws het gerucht dat hij toch de mol is?!? Ik heb het niet gezien, ik hoorde het van mijn moeder
Misschien iemand die het wel heeft gezien?
quote:Ja, Dewi had toch ook een kindje en die was ook populair. Wat een gezeik, wat maakt het nou uit dat ie een kind heeft
Op dinsdag 17 februari 2004 10:59 schreef MevrouwKoRn het volgende:[..]
Ja vond het een flauw berichtje, ging over dat hij populair was, maarrre ''hij had wel even een kind van 10 maanden en een vriendin..''
Nou net of je dan opeens minder fan bent, maar goed..
Ze dachten dat hij de mol was omdat hij al zoveel ervaring had enzo.
quote:Kurt Nilsen heeft ook al twee kinderen (oudste is 7 geloof ik)
Op dinsdag 17 februari 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, Dewi had toch ook een kindje en die was ook populair. Wat een gezeik, wat maakt het nou uit dat ie een kind heeft
.
quote:De mol? Wat heb ik gemist?
Op maandag 16 februari 2004 20:50 schreef Tania18 het volgende:
Vanavond op Shownieuws het gerucht dat hij toch de mol is?!? Ik heb het niet gezien, ik hoorde het van mijn moeder
Misschien iemand die het wel heeft gezien?
quote:ik heb t ook gezien. Hij zou de mol zijn die op t eind de jury af ging zeiken ofzo?? Ik geloof er trouwens nix van, ze hebben bij sbs6 ook altijd wat te zeiken
Op dinsdag 17 februari 2004 13:25 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
De mol? Wat heb ik gemist?
quote:IDD, Sbs is de nou eenmaal de meest betrouwbare zender...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:28 schreef Lienekepieneke het volgende:[..]
ik heb t ook gezien. Hij zou de mol zijn die op t eind de jury af ging zeiken ofzo?? Ik geloof er trouwens nix van, ze hebben bij sbs6 ook altijd wat te zeiken
Deze jonge(ma)n kan idd heel behoorlijk zingen, maar winnen zal hij denk ik niet.
Ze houden momenteel er vreemde selectie-waarden op na.
quote:Nee, juist niet! Dan wordt hij gedwongen om te passen in het keurslijfje wat Jim en Jamai ook moeten hebben aantrekken...
Op dinsdag 17 februari 2004 15:49 schreef wizarddragon het volgende:
Kan me geen bal schelen of ie de mol is. Hij moet winnen punt.
Alsjeblieft zeg, dat zou je reinste verspilling van talent zijn...
*luistert naar Take Me As I Am*
quote:er is geen mol
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef GoodspeeD het volgende:
Zou wel jammer zijn als ie de mol is. Staat ie daar te bleren straks tegen de jury. En de jury trekt er zich geen ruk van aan.
quote:Het zou ook wel heel dom van 'm zijn..
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef GoodspeeD het volgende:
Zou wel jammer zijn als ie de mol is. Staat ie daar te bleren straks tegen de jury. En de jury trekt er zich geen ruk van aan.
Ik vind hem ook geen idol type, en zie hem niet "step right up" zingen na de finalerondes. Maar een mol dat kan ik me ook niet voorstellen.
Sofuja en Glenn Corneille uit elkaar 25-02-2003
Dat She Would binnenkort op single verschijnt, weten de fans natuurlijk al lang. Opmerkelijk is echter dat het nummer niet zal worden ingezongen door Boris Titulaer, a.k.a. Sofuja, die samen met Glenn Corneille deelnam aan de tweede voorronde van het Nationaal Songfestival.
Helaas zijn de zakelijke wegen tussen Sofuja en Glenn Corneille gescheiden, zo meldt de tekstschrijfster van She Would Chantal Nijssen in ons gastenboek. Zonder Boris, maar met een andere fantastische zanger Allan, gaat de single op korte termijn uitkomen.
Het gaat om Allan Eshuijs (27), een professionele zanger die in het verleden onder anderen als backing bij Ruth Jacott, Trijntje Oosterhuis, Jocelyn Brown en Helmut Lotti te horen was. Eshuijs heeft ooit de demoversie van She Would ingezongen, de versie die ook door de Songfestivalcommissie is geselecteerd.
Uitbarsting
Maar waarom de wissel? Omdat Allan destijds op Curaçao zat en we niet wisten of hij wel zin zou hebben in het Songfestival, hebben we Boris Titulaer aangesproken om de zang voor zijn rekening te nemen, licht Chantal Nijssen toe. Zijn management rook echter van bij het begin al geld, wat leidde tot een eerste uitbarsting. Dat was nog voor de voorronde. Het management wilde Boris zelfs terugtrekken, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd.
Wij motiveerden Boris juist om mee te werken met de PR en met het schrijven. We hebben een aantal voorstellen gedaan en alles was koek en ei. Maar toen we de single wilden gaan opnemen, kregen we van Boris management te horen dat zij een constructie hadden bedacht, en alleen onder die voorwaarden wilden ze met ons (Glenn Corneille, red.) verder.
Buikpijn
De constructie hield onder meer in dat Boris de helft van de auteursrechten zou krijgen. Zon deal heeft Mariah Carey niet eens. Met die attitude wilden we dan ook niet verder. Ik kreeg er buikpijn van. Nog steeds eigenlijk.
Nijssen benadrukt wel dat Titulaer een geweldig talent is. Er zijn hem zoveel goede kansen aangeboden. Als hij er op in zou gaan, ligt de wereld aan zijn voeten. Maar de attitude is er gewoon niet. Zo bood Gordon hem bijvoorbeeld aan een duet te zingen in het voorprogramma van Ahoy, waarop Boris repliceerde met We shall see.
Geen ruzie
We zijn er zakelijk gezien niet uitgekomen, vertelt Boris manager Gino Taihuttu als we hem naar zijn reactie op het single-verhaal vragen. Na de voorronde zijn we om de tafel gaan zitten. De andere kant wilde geen water bij de wijn doen. Boris zou zelf hebben moeten instaan voor de financiële kant, zij wilden niet delen. Maar van ruzie is er geen sprake.
Als ik dan toch zelf moet financieren, dan doe ik het liever met een eigen nummer. Daar haal ik meer eer uit, aldus Boris bij monde van zijn manager. Boris is op dit moment dan ook druk met een eigen single. Het gaat oké worden, hij heeft een prachtige stem, sluit Gino af.
De single
Met pijn in het hart nemen we afscheid van de versie van Boris, maar met alle liefde en vertrouwen verwelkomen we de prachtige versie van Allan, aldus Glenn Corneille. Allan is de allereerste zanger die She Would ooit inzong, de song is hem ook op het lijf geschreven.
De single, die vandaag wordt opgenomen, wijkt overigens op meerdere punten af van de uitvoering zoals we die tijdens de voorrondes konden beluisteren. Zo is er op de single ook een achtergrondkoor te horen. Eén van de backings is Rocq-E Harrell, die deel uitmaakt van het trio Big, Black and Beautiful. En ook deze dame is zeker niet de minste: in de jaren 70 en 80 werkte ze nauw samen met superster Diana Ross.
quote:Als je dit leest, kan het toch bijna niet anders dan dat Boris 'de mol' is, of in ieder geval wat zal dwarsliggen met contractbesprekingen.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:45 schreef cpcpb het volgende:-knip-
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:06 schreef Linz het volgende:
hij heeft dus een kind? hoorde ik bij rtl boulevard net..
quote:Ja klopt.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:06 schreef Linz het volgende:
hij heeft dus een kind? hoorde ik bij rtl boulevard net..
Ik heb de cd Souldier hier liggen btw. Heeft m'n vriendin vanmiddag gekocht van een maat van Boris.
Echt hele gave cd. Die kerel kan echt zingen man, ongelooflijk.
quote:Hmm..als dat zo is, waarvoor zou hij dan idols nodig hebben om door te breken? Zeker met het oog op het keurslijf waarin je gepropt zal worden als je idol wordt.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:39 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Echt hele gave cd. Die kerel kan echt zingen man, ongelooflijk.
quote:Naja, je ziet het wel. Voor Idols wist ik niet dat ie echt cd's verkocht enzo. M'n tante kende em van het werk enzo en wist wel dat ie kon zingen en dat ie een tijdje door Spanje rondgetrokken had. Maar we wisten niet dat hij echt serieus bezig was met bekend proberen te worden.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:49 schreef Linz het volgende:[..]
Hmm..als dat zo is, waarvoor zou hij dan idols nodig hebben om door te breken? Zeker met het oog op het keurslijf waarin je gepropt zal worden als je idol wordt.
Ik denk dat dit gewoon zijn manier is om bekend te worden. Straks kent iedereen Boris en is hij blij.
Bovendien denk ik misschien ook wel dat hij zoiets heeft van:"kijk die Jim bekend worden dan met z'n kutstem, dan wordt ik zonder problemen bekend".
quote:die alternatieve jim gedachte snap ik niet helemaal. jim zong/zingt erg vals en krijgt ook steeds de verkeerde nummers naar zich toe geschoven. hij kan maar een monotone toon heel zuiver en de rest is helemaal fckued up.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is 1 van de weinigen die me echt weet te boeien met zijn stem. Naar mijn idee zingt hij ook zelden onzuiver en ligt dus prettig in 't oor. Ik vind hem een soort alternatieve Jim en ik gok da hij bij de eerste 3 gaat eindigen.
verder ben ik het helemaal met je eens dat hij waanzinnig goed zingt. hij en maud in de finale. als god, en mensen die echt naar iets fijns willen luisteren, een beetje goed hun best doen komt dat ook nog wel uit.
quote:Ik bedoel dat hij qua uiterlijk erg goed ligt bij de dames
Op dinsdag 17 februari 2004 21:29 schreef zoalshetis het volgende:[..]
die alternatieve jim gedachte snap ik niet helemaal. jim zong/zingt erg vals en krijgt ook steeds de verkeerde nummers naar zich toe geschoven. hij kan maar een monotone toon heel zuiver en de rest is helemaal fckued up.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En Jim kan idd niet zingen
quote:Hoezo gedwongen.. Gezien z'n verleden denk ik eerder dat hij (+ z'n eigen managers) de mensen dwingt om z'n zin te krijgen. Als hij winnaar wordt dan moeten ze wel met hem in zee gaan. Ze kunnen hem moeilijk afstoten, dan zou het kiezersbedrog zijn. Alleen maar lof voor Boris
Op dinsdag 17 februari 2004 17:10 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Nee, juist niet! Dan wordt hij gedwongen om te passen in het keurslijfje wat Jim en Jamai ook moeten hebben aantrekken...
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 17-02-2004 22:34]
quote:LOL
Op dinsdag 17 februari 2004 17:37 schreef cpcpb het volgende:[..]
Ik bedoel wat wil hij zeggen dan?
Dat ze geen oog hebben voor talent?
Terwijl hij zelf in de finale staat.
quote:Vorig jaar moesten de deelnemers vlak voor de finalerondes toch ook een contract tekenen, waarin ze aangaven dat ze de voorgeschotelde platen zouden zingen.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:32 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Hoezo gedwongen.. Gezien z'n verleden denk ik eerder dat hij (+ z'n eigen managers) de mensen dwingt om z'n zin te krijgen. Als hij winnaar wordt dan moeten ze wel met hem in zee gaan. Ze kunnen hem moeilijk afstoten, dan zou het kiezersbedrog zijn. Alleen maar lof voor Boris
.
Toen is die Intwine dude er nog meer gestopt ineens.
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 17-02-2004 23:07]
quote:Weer een puntje erbij voor Boris
Zo bood Gordon hem bijvoorbeeld aan een duet te zingen in het voorprogramma van Ahoy, waarop Boris repliceerde met We shall see.
Ook al wint hij idols niet, als ie een goeie cd maakt komt ie er wel.
quote:Maar die platen passen ze heus wel aan aan de winnaar. Ze willen immers zo veel mogelijk geld verdienen en dat doe je bij Boris eerder met een soulfull nummer dan met een Step Right Up.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:07 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Vorig jaar moesten de deelnemers vlak voor de finalerondes toch ook een contract tekenen, waarin ze aangaven dat ze de voorgeschotelde platen zouden zingen.
Kijk alleen maar naar de eerste singles van jamai en JIm, daar is ook echt over nagedacht qua marketing. Jamai kreeg een up tempo feestnummer, passend bij zijn imago als gezellige jongen. En Jim een gevoelige ballad, om de meisjesharten te laten smelten.
quote:Naja, laten we dat hopen dan. Van mij mag ie meer maken in de stijl van de Souldier en de Live cd.
Op woensdag 18 februari 2004 10:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Maar die platen passen ze heus wel aan aan de winnaar. Ze willen immers zo veel mogelijk geld verdienen en dat doe je bij Boris eerder met een soulfull nummer dan met een Step Right Up.
Kijk alleen maar naar de eerste singles van jamai en JIm, daar is ook echt over nagedacht qua marketing. Jamai kreeg een up tempo feestnummer, passend bij zijn imago als gezellige jongen. En Jim een gevoelige ballad, om de meisjesharten te laten smelten.
quote:Ken je dat progamma niet?? Een groep mensen die opdrachten moeten uitvoeren om veel geld te verdienen. Er is echter een persoon die de boel saboteert zodat de opdrachten mislukken. Hij/zij is ingezet door de makers van het progamma. In 2005 gaat een nieuwe serie van start.
Op woensdag 18 februari 2004 12:32 schreef jack4ya het volgende:
Zoals ik zal zei, ik volg het niet: maar wat is in vredesnaam de mol, waarover jullie het hadden??
Nu schijnt er bij Idols ook een mol te ziijn, ingezet door Nico Dijkshoorn, bekend door Big Brother, als user hier op Fok! onder de naam doordevil, en die Patty Brard op de hak nam door een neppublicatie van haar boek te maken .
De mol heeft opdracht gekregen om op een bepaald moment toe te slaan. En dat zal dan in de live uitzendingen moeten gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-02-2004 12:51]
quote:Goh da's pas de zesde keer dta het gemeld wordt
Op woensdag 18 februari 2004 14:26 schreef elektromaryjane het volgende:
boris heeft een kindje van 10 maanden
quote:hij gaat gewoon winnen
Op woensdag 18 februari 2004 21:01 schreef wizarddragon het volgende:
Hij moet gewoon winnen.
quote:Ik geloof niet dat ze in staat zijn om dat soort nummers te schrijven.
Op woensdag 18 februari 2004 10:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Maar die platen passen ze heus wel aan aan de winnaar. Ze willen immers zo veel mogelijk geld verdienen en dat doe je bij Boris eerder met een soulfull nummer dan met een Step Right Up.
quote:Hmm... dus het is het kapsel van iemand wat een breezertypje van iemand maakt? Dat wist ik nog niet.
Op maandag 16 februari 2004 10:03 schreef Ripley het volgende:[..]
Alsjeblieft niet! Standaard breezertypes zijn er al genoeg.
Natuurlijk is dat onzin. Ik vind het gewoon een leuk kapsel als-ie het lekker kort heeft met een kuifje of warrig... vooral in combinatie met z'n mooie ogen.
Maar wat-ie nu heeft... het lijkt net zo'n verkapt Kluk Kluk kapsel.Hij hoeft alleen maar weer z'n haarband om te doen en er een veer in te steken en hij kan zo meespelen in Pipo de Clown.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:50 schreef CJ het volgende:[..]
Maar wat-ie nu heeft... het lijkt net zo'n verkapt Kluk Kluk kapsel.Hij hoeft alleen maar weer z'n haarband om te doen en er een veer in te steken en hij kan zo meespelen in Pipo de Clown.![]()
quote:Volgens mij staat kort haar hem inderdaad een stuk beter!
Op donderdag 19 februari 2004 14:50 schreef CJ het volgende:[..]
Hmm... dus het is het kapsel van iemand wat een breezertypje van iemand maakt? Dat wist ik nog niet.
Natuurlijk is dat onzin. Ik vind het gewoon een leuk kapsel als-ie het lekker kort heeft met een kuifje of warrig... vooral in combinatie met z'n mooie ogen.
![]()
Maar wat-ie nu heeft... het lijkt net zo'n verkapt Kluk Kluk kapsel.Hij hoeft alleen maar weer z'n haarband om te doen en er een veer in te steken en hij kan zo meespelen in Pipo de Clown.
![]()
quote:Volgens mij echt niet. Ik zal eens kijken of ik tijd heb om hem een korte coupe te soepen vanavond. Ik vind dat Boris gewoon lang haar moet houden. Tijdens de workshop ging bij mij -ik weet het, het is een gewaagde vergelijking- de vergelijking met Jim Morrison een beetje spelen. Nu is ie absoluut nog geen Jim, maar met de juiste middelen zou hij wel heel ver kunnen komen..
Op donderdag 19 februari 2004 16:44 schreef Day het volgende:[..]
Volgens mij staat kort haar hem inderdaad een stuk beter!
quote:Helemaal gelijk in! Ik zie het voor me:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:10 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Nee, juist niet! Dan wordt hij gedwongen om te passen in het keurslijfje wat Jim en Jamai ook moeten hebben aantrekken...
Boris's 24th Birthday Party presented by Snickers...
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:27 schreef Ceriel het volgende:[..]
Helemaal gelijk in! Ik zie het voor me:
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:27 schreef Ceriel het volgende:[..]
Helemaal gelijk in! Ik zie het voor me:
Maar goed, die jongen moet gewoon zijn eigen muziek gaan doen denk ik, en niet de voorgeprogrammeerde plastic massaplaatjes gaan inzingen, dat zou echt heel erg jammer zijn, en zoals eerder gezegd een (mega)talent die je indirect wegwerpt...
quote:Jeetje... hij ziet er toch niet verkeerd uit vind ik... naja.
Op woensdag 18 februari 2004 20:42 schreef charmed_angel het volgende:Nee....ik vind hem echt lelijk.
Zingen kan ie!!
quote:volgens mij staat dat echt NIET bij hem.. Ik ben hem nu aan het fotosoepen zodat we een idee kunnen krijgen van Boris met kort haar.. Nu is ie half kaal.. Da's ook niet alles.
Op donderdag 19 februari 2004 16:44 schreef Day het volgende:[..]
Volgens mij staat kort haar hem inderdaad een stuk beter!
Maar zoals hij er nu uitziet deed ie me een beetje aan Jim Morrison denken, zijn kleding, zijn looks, zijn uitstraling. Dat moet hij zeker zo laten.. En ik post de foto zodra hij klaar is. Even een geschikt kapsel zoeken.
origineel:
kort haar:
-het is niet geweldig, maar let op!! het gaat om het idee. Ik ben sowieso kleurenblind, dus misschien is zijn haarkleur heel vreemd.
Maar ik vind het echt helemaal niks. Boris moet het lekker lang laten.
quote:Je hebt gelijk!
Op donderdag 19 februari 2004 23:23 schreef snoweh het volgende:
ok dit is wat ik zo snel heb gemaakt:origineel:
[afbeelding]kort haar:
[afbeelding]-het is niet geweldig, maar let op!! het gaat om het idee. Ik ben sowieso kleurenblind, dus misschien is zijn haarkleur heel vreemd.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 23:23 schreef snoweh het volgende:
ok dit is wat ik zo snel heb gemaakt:origineel:
[afbeelding]kort haar:
[afbeelding]
Hou toch eens op over die mol, dat je dat nog steeds gelooft...quote:Op maandag 23 februari 2004 20:09 schreef Golden het volgende:
Is Boris nu de mol of niet ?
staat op idols sitequote:Op donderdag 26 februari 2004 17:32 schreef Lisariya het volgende:
Wie heeft die dan weer gemaakt?
Lol. Ik lig in een deuk. wat een kapsels kies jij whoehahaquote:Op donderdag 19 februari 2004 23:23 schreef snoweh het volgende:
ok dit is wat ik zo snel heb gemaakt:
het is niet geweldig, maar let op!! het gaat om het idee. Ik ben sowieso kleurenblind, dus misschien is zijn haarkleur heel vreemd.
Is dat een prijs?? Omdat??quote:Op zondag 29 februari 2004 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
clubs.nl heeft de 10 officiele fansites. Nu heeft clubs.nl een lijst uitgereikt aan de 10 finalisten, met een screenshot van HUN offciele fansite.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Is dat een prijs?? Omdat??
Het is gewoon mijn type niet. Ik vind hem gewoon eng. Ok zijn zang is wel goed, maar een idol moet ook een lekker bekkie hebben vind ik.....of de X-factor. En dat heeft hij niet, maar goed dat is mijn meningquote:Op maandag 1 maart 2004 12:23 schreef itsme het volgende:
Ja charmed angel. Ik kan van iedereen wel foto's vinden waar ze niet leuk op staan. duh
Ik vind dat Boris een prima koppie heeft en een mooie rustige uitstraling heeft. Hij is de enige die me echt kippevel kan geven met zijn zang plus ik vind hem prettig om naar te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn type niet. Ik vind hem gewoon eng. Ok zijn zang is wel goed, maar een idol moet ook een lekker bekkie hebben vind ik.....of de X-factor. En dat heeft hij niet, maar goed dat is mijn mening![]()
Mee eens, Jim en Jamai waren al snel gedoemd tot Fox Kids idolen en dan kan je eigenlijk wel stellen dat je het niet hebt gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:02 schreef Magics het volgende:
De BrEeZaH sletjes worden al weer bang. Ze hebben ook door dat Boris gewoon steengoed is, maar niet het lekkere hapje waar ze zich aan op kunnen geilen.
Nee, boris is geen goedkoop stukje vlees.
Nee, hij is geen kneedbaar , naar de wil van de breezahsletjes vormbare faker.
Nee, hij gaat inderdaad niet optreden straks bij Fox Kids planet Live.
Hij is gewoon te goed voor jullie, horen jullie mij !? Boven jullie stand !
Boris is iemand met klasse en stijl. Hij heeft een geweldig artistiek talent. Het zingen komt bij hem echt van binnenuit uit zn ziel.
Ik snap wel hoor, dat dat de boekjes van de breezahkutjes te buiten gaat, ik vrees dat hij tegen hun sms-geweld niet opgewassen zal zijn. Of de hand des Gods moet ingrijpen straks en rechtvaardigheid doen geschieden![]()
Verwar je hem nu niet met Arnon Grunbergquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Cee het volgende:
Marlies maakt de Fox Kids bang. Meike ook.
Ik ben Boris fan! Dit is de eerste kandidaat die ik bij Idols (1 en 2) zie waarvan ik weet dat ik z'n cd straks graag zou willen kopen. Al zingt ie 't telefoonboek. Hij kan 't telefoonboek zelfs sexy laten klinken.
Alice ook niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van alle finalisten vind ik geen van allen een Fox Kids idool eigenlijk. Hooguit Robin.
Die gaat toch niet winnen, dus die hou ik maar buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:13 schreef Magics het volgende:
Alice ook niet?
* wizarddragon is er mee eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef Cee het volgende:
Jezus, wil ie me dood hebben ofzo? When doves cry? Rrrroooooowrrr Boris! You sexy thang.
Ben je echt zo naiefquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:02 schreef Magics het volgende:
De BrEeZaH sletjes worden al weer bang. Ze hebben ook door dat Boris gewoon steengoed is, maar niet het lekkere hapje waar ze zich aan op kunnen geilen.
Nee, boris is geen goedkoop stukje vlees.
Nee, hij is geen kneedbaar , naar de wil van de breezahsletjes vormbare faker.
Nee, hij gaat inderdaad niet optreden straks bij Fox Kids planet Live.
Hij is gewoon te goed voor jullie, horen jullie mij !? Boven jullie stand !
Boris is iemand met klasse en stijl. Hij heeft een geweldig artistiek talent. Het zingen komt bij hem echt van binnenuit uit zn ziel.
Ik snap wel hoor, dat dat de boekjes van de breezahkutjes te buiten gaat, ik vrees dat hij tegen hun sms-geweld niet opgewassen zal zijn. Of de hand des Gods moet ingrijpen straks en rechtvaardigheid doen geschieden![]()
Absoluut!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:02 schreef Magics het volgende:
Bleh, raar figuur met z'n krolse katstem en z'n rare vlechtjes... Bleh!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met hem. Hij zingt leuk hoor, maar kan hem gewoon niet uitstaan.
Geef mij dan maar JK.
JK en Robin zijn toch ook eigenlijk transseksuelen? Dat verklaart een hoop denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2004 15:25 schreef P0RN het volgende:
JK en Robin vind ik dus totaal niks, zijn echt van die jongens/mannetjes waar er meer van rondlopen.. veel aandacht aan kleren en hun haar.. <p>lijken wel vrouwen..<p>vind dat die boris meer kans maakt omdat hij echt talent heeft en normale uitstraling heeft.. achja<p>idols.. <br>tis uiteindelijk toch rip-off
Hij heeft wel gelijk, vind ik. Idols is vooral zelfbevredigingsvoer voor de breezah-sletjes. Die sletjes gaan dan altijd tijdens Idols-uitzendingen op hun kamertje achter de televisie zichzelf vingeren enzo als een lekkere Idols-deelnemer in beeld komt. Voorheen was dat Jim. Maar bij Boris is dat niet zo lekker, terwijl hij toch de grote kanshebber is. Dat beangstigd hun. Zij willen alleen een lekker geil ding, ongeacht of het wel of niet kan zingen.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief
De brainstormers hebben jou iniedergeval "in the pocket". Ze weten namenlijk precies wat het publiek wil.
Ik denk niet dat Boris de nieuwe Jim wordt... maar je hebt van die mensen... die kunne het over al opquote:Op zondag 7 maart 2004 10:19 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, vind ik. Idols is vooral zelfbevredigingsvoer voor de breezah-sletjes. Die sletjes gaan dan altijd tijdens Idols-uitzendingen op hun kamertje achter de televisie zichzelf vingeren enzo als een lekkere Idols-deelnemer in beeld komt. Voorheen was dat Jim. Maar bij Boris is dat niet zo lekker, terwijl hij toch de grote kanshebber is. Dat beangstigd hun. Zij willen alleen een lekker geil ding, ongeacht of het wel of niet kan zingen.
Omdat de jury van die koptelefoons had waarmee ze de stem beter konden horen. Eigenlijk beoordeelt de jury dus iets anders dan wat wij thuis kunnen horen.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond het helemaal niet goed..... Je hoorde hem niet eens zingen je hoorde meer de muziek om hem heen dan zijn stem en dan op het einde door de jury helemaal top gevonden worden... Uhhhh jaaaaaaa :S
quote:Op zondag 7 maart 2004 11:28 schreef Magics het volgende:
[..]
Omdat de jury van die koptelefoons had waarmee ze de stem beter konden horen. Eigenlijk beoordeelt de jury dus iets anders dan wat wij thuis kunnen horen.
Dat klopt, maar nu weet je dus waarom de jury een andere beoordeling gaf dan wat je had verwacht.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja, maar eht gaat er dus om wat wij thuis horen en ik hoorde bijna niets.......
Dat ligt aan jouw gehoor.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja, maar eht gaat er dus om wat wij thuis horen en ik hoorde bijna niets.......
Dat ontging iedereen.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:44 schreef varkentje het volgende:
waar bood boris trouwens zijn excuses voor aan gisteren? Dat ontging mij even..
Idd ik hoorde het ook primaquote:Op zondag 7 maart 2004 11:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw gehoor.![]()
Volgens mij heeft ie dat nummer in de line up gezongen in het theater. Ze mogen geen nummer meerdere keren zingen, denk ik?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:39 schreef BVO het volgende:
Hopen dat hij het zo een keer bij Idols gaat zingen, en dan wordt het misschien nog wat met hem.
Ja, daar zong hij het ook, maar zoals ik het nu hoorde is het gewoonweg geweldigquote:Op zondag 7 maart 2004 20:19 schreef khazad het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat nummer in de line up gezongen in het theater. Ze mogen geen nummer meerdere keren zingen, denk ik?
Komt omdat ze gewoon dom en arrogant isquote:Op zondag 7 maart 2004 11:32 schreef dunn0w het volgende:
Alice: "De jury doet er niet meer toe, het gaat nu om MIJN FANS.."..
Maar niet dit nummerquote:Op zondag 7 maart 2004 20:41 schreef dunn0w het volgende:
Maud zong misery van Pink ook 2 x
1 bij auditie
2 bij chorusline of was het nu coursline ??in ieder geval in het theater...
Wel dat nummer.... Misery ... van pinkquote:Op zondag 7 maart 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar niet dit nummer
Oh ok, ik dacht dat je het over Just like a Pill hadquote:Op zondag 7 maart 2004 21:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wel dat nummer.... Misery ... van pink
Amai! Je hoeft toch niet met hem op de theeclub, als je zn cd opzet merk je daar niets van..quote:Op zondag 7 maart 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat koele, kille, saaie van Boris begint me langzaam te irriteren..
Nah, dat pas niet bij hem. Hij heeft meer een soul feeling. Laat hem maar eens Iris zingen van de Goo Goo Dolls.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:15 schreef Gutnre het volgende:
Ben muziekjes aan het luisteren, en ik dacht net;
Boris zou ens Blind Melon moeten zingen.
Klinkt volgens mij erg goed...
Heeft iemand zn emailadres? Dan kan ik het voorstellen![]()
![]()
Hm ja, ik vond 'm zaterdag juist FANTASTISCH. Echt fenomenaal zou ik het zelfs willen noemen. Buiten die lekkere stem, zou ik zelfs bijna willen toegeven dat ik van z'n performance een soort van hitsig werdquote:Op maandag 8 maart 2004 11:39 schreef Gutnre het volgende:
Boris...
Tsja, deze keer vond ik hem ook niet geweldig.
Dat doet er niet toe, want de rest van de keren wastie dat wel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:57 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Hm ja, ik vond 'm zaterdag juist FANTASTISCH. Echt fenomenaal zou ik het zelfs willen noemen. Buiten die lekkere stem, zou ik zelfs bijna willen toegeven dat ik van z'n performance een soort van hitsig werd![]()
Jij wordt volgens mij van elke mannelijke kandidaat hitsig, lol.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:26 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vond Boris tijdens de workshop beter. Kwam vooral door de muziek volgens mij.
[..]
Jij wordt volgens mij van elke mannelijke kandidaat hitsig, lol.
Pah, die assumptie van mij zal dan wel komen omdat ik eigenlijk alleen het Robin topic regelmatig check.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nou nee..![]()
Ik zei gister: soul one of life ain't so shitty, maar ikb edacht later dat galaxy misschien ook wel geschikt is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:23 schreef snoweh het volgende:
[..]
Nah, dat pas niet bij hem. Hij heeft meer een soul feeling. Laat hem maar eens Iris zingen van de Goo Goo Dolls.ok.. da's ook niet bepaald een nummer met soul.. Maar dat past wel beter vind ik.
Welk nummer van Blind Melon zou je willen horen dan??
Naar django reinhardt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:18 schreef schatje het volgende:
"Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om het kind niet op de wereld te laten komen", aldus Boris in weekblad Story over z'n zoontje Django.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |