quote:Dat kan je allemaal letterlijk nemen, maar zo kom ik er niet uit
Okay we're sorry this type of riddle is even needed, but in this day and age etc..It's a cop out for a riddle as it's not actualy a riddle at all but a security check that you are a human being and not a robot automaticaly inputting answers.
I know the above image is not exactly easy to read but to continue you have to type in the code including the numbers
There are many OCR (optical character recognition) programs so we're had to use many different fonts and back ground 'mess' so it's impossible for them to read, but not you
Anyway let's put this sorry business behind us, quick note it is case sensitive
quote:Never mind
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef Uncle_Sam het volgende:
Jezus, het ligt al heel de dag op het puntje van m'n tong, maar het komt er maar niet uit (refererend aan 1.46.)
quote:Rephrase that part...
En puzzletome 1.02 lukt me ook al niet - double spectacles, .
quote:Pfft, wat ben ik een domme lul! Bedankt.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:52 schreef Jappie het volgende:Rephrase that part...
Ik zag op 't Puzzletome-forum dat je problemen hebt met 1.03. Denk in anagrammen.
quote:Yupzz...already got it...with some help that is
Op zaterdag 14 februari 2004 22:12 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Pfft, wat ben ik een domme lul! Bedankt.
Ik zag op 't Puzzletome-forum dat je problemen hebt met 1.03. Denk in anagrammen.
Zit jij nu ook bij 1.04 ?
quote:Denk aan stambomen en voortplanting.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:18 schreef Jappie het volgende:
Zit jij nu ook bij 1.04 ?
quote:Uhuh, daar ben ik al een tijd mee bezig .....unhappiness breeds...maar ik kan hem nog niet vinden.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:25 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Denk aan stambomen en voortplanting.
quote:Jezus, welk figuur wordt voornamelijk op het plaatje afgebeeld?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:39 schreef Jappie het volgende:[..]
Uhuh, daar ben ik al een tijd mee bezig .....unhappiness breeds...maar ik kan hem nog niet vinden.
Je zit in ieder geval in de buurt van het antwoord bestaande uit twee woorden.
quote:unhappy
Op zaterdag 14 februari 2004 23:40 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Jezus, welk figuur wordt voornamelijk op het plaatje afgebeeld?
Je zit in ieder geval in de buurt van het antwoord bestaande uit twee woorden.
quote:Hm nee, een wiskundig figuur - dus niet het fronsende mannetje.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:43 schreef Jappie het volgende:[..]
unhappy
better known as frown btw
![]()
Wist je dat ik binnenkort in mijn wetenschappelijke lab een chihuahua met een hyena ga mixen?
quote:Multiply ?? plus ??
Op zaterdag 14 februari 2004 23:46 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hm nee, een wiskundig figuur - dus niet het fronsende mannetje.
Wist je dat ik binnenkort in mijn wetenschappelijke lab een chihuahua met een hyena ga mixen?
En nee dat wist ik niet....zal wel een levensgevaarlijk klein pokkehondje uit voortkomen als je het mij vraagt.
quote:Een historisch figuur - die ik op deze pagina overigens twee keer heb aangehaald - is 'hierop' aan zijn einde gekomen. Mix dat met m'n chihuahyena-hint en het moet toch echt op te lossen zijn,
Op zaterdag 14 februari 2004 23:53 schreef Jappie het volgende:[..]
Multiply ?? plus ??
(het geven van treffende hints is ook verdomd lastig zeg.)
quote:Ik weet het; trek het je niet aan....ik zit al zo lang op die puzzel te staren dat ik er melig van word.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:55 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Een historisch figuur - die ik op deze pagina overigens twee keer heb aangehaald - is 'hierop' aan zijn einde gekomen. Mix dat met m'n chihuahyena-hint en het moet toch echt op te lossen zijn,
.
(het geven van treffende hints is ook verdomd lastig zeg.)
Ik snap alleen niet zo goed dat je er met 2 woorden uit kan komen....maar ik modder nog wel ff door....is goed voor mijn ontwikkeling.
quote:Yupzz...sinds een paar uur...ik zat veel te ingewikkeld te denken......terwijl ik eigenlijk beide woorden al had
Op zondag 15 februari 2004 11:48 schreef Uncle_Sam het volgende:.
En ben je inmiddels al wat verder?
Ik zie dat jij nu de antwoorden van 1.05 bij elkaar mag googlen.
quote:Ik had ze ook niet allemaal, maar je hebt ze ook niet allemaal nodig om toch te kunnen zien wat er komt te staan.
Op zondag 15 februari 2004 12:08 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik mis alleen 'commit a crime', 'completely lost' en 'time gentlemen please'. De reeds vergaarde antwoorden zijn nog totale wartaal voor mij, nu ja, ze hebben allen iets met 'tijd' te maken (begin, het midden, einde.) Net als de titel van het raadsel.
completely lost = in the middle of nowhere
quote:Ah okay, maar zit ik met het thema uit mijn vorige post op de goede weg?
Op zondag 15 februari 2004 12:15 schreef Jappie het volgende:[..]
Ik had ze ook niet allemaal, maar je hebt ze ook niet allemaal nodig om toch te kunnen zien wat er komt te staan.
completely lost = in the middle of nowhere
quote:Indien je daar "tijd" mee bedoeld dan is het antwoord nee.
Op zondag 15 februari 2004 12:35 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ah okay, maar zit ik met het thema uit mijn vorige post op de goede weg?
De verwijzingen zoals "middle; first"etc etc verwijzen letterlijk naar dat gedeelte van het gevonden antwoord zelf .
quote:gvd
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef Uncle_Sam het volgende:
Waaah, volledige aporie.
Moet ik nog in de Van dale duiken ook om te kijken wat je nu weer hebt opgeschreven.
anyways, aangezien dit topic eik betrekking heeft op netriddle en het voor de evt nakomers niet verwarrender te maken dan het al is heb ik je een PM op het Puzzletome forum gestuurd!!
quote:Hmm, zelfs met letterlijke dingen kom ik niet verder
Op zaterdag 14 februari 2004 20:43 schreef Jappie het volgende:
Mjah...er zit een klein ratje in deze puzzel.......denk aan de methode van de eerste puzzel en je weet waar je naar op zoek bent!!
quote:Kijk nog eens naar je post bovenaan deze blz....toeval wil n.l. dat je zelf de 2 woorden waar je naar op zoek bent bold heb gemaakt.
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef stoopkind het volgende:[..]
Hmm, zelfs met letterlijke dingen kom ik niet verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |