Ik scheer me morgen avond weer, voor het stappenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef Cynic het volgende:
Okay, het is weer tijd voor een serieuze poging! De zomer is het perfecte jaargetijde voor een baard!
Het kriebelt nu nog wel wat, maar dat gaat over een tijdje wel over zijn. En denk eens aan alle tijd die je uitspaart door je niet meer te scheren!
kutsmiliesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef Jimbo het volgende:
P+
Niet doen, da's zonde!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik scheer me morgen avond weer, voor het stappen![]()
FYI Dr is trouwens een nieuwe GPDquote:
Weet ik, heb alleen niet zo veel te vertellen.quote:
Ah, net als de rest dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weet ik, heb alleen niet zo veel te vertellen.
Dat is een goed teken de jeuk doorstaan onderscheid je van mietjes zoals ik.quote:
Je gaat er anders wel van twijfelen hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is een goed teken de jeuk doorstaan onderscheid je van mietjes zoals ik.
het is mij nog nooit gelukt ik ben vaak op het jeukpunt geweest maar dan gaat hij er altijd af !quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je gaat er anders wel van twijfelen hoor!
Begrijpelijk ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is mij nog nooit gelukt ik ben vaak op het jeukpunt geweest maar dan gaat hij er altijd af !
Zou hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook.
Baarden zullen dan inderdaad wel voor echte kerels zijn
Mijn foto is van 1 week niet scherenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Cyaa het volgende:
ik heb me 3 weken niet geschoren...schiet niet op ik wil ook een baard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |