Bosbeetle, nogmaals, het staat je niet!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
niet staan is mijn vakgebied na al die mooie vrouwen, een lelijke mannen topicquote:Op donderdag 8 april 2004 10:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bosbeetle, nogmaals, het staat je niet!
tja een baard laten groeien duurt evenquote:Op donderdag 8 april 2004 10:38 schreef Tokay het volgende:
Saai topic.
Dat loopt nietquote:Op donderdag 8 april 2004 10:43 schreef Tokay het volgende:
Ik doelde niet op DIT topic, maar op jouw lelijke mannen topic, Bosbeetle.
Dat loopt niet, omdat niemand echt lelijk is.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat loopt nietdat komt dat op een enkele man na iedere man op fok mooi is
hmmm deze uitspraken vind ik minder okay Tokayquote:Op donderdag 8 april 2004 11:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat loopt niet, omdat niemand echt lelijk is.
Je moet dat anders zien, Bosbeetle!
Think positive!
Nee, ik heb niet een uur nodig gehad om tot deze conclusie te komen, mocht je dat gaan denken!
belachelijkquote:Op donderdag 8 april 2004 12:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ah, in de ban van de Baard!
Tja, helaas zijn baarden(net als fatsoenlijk borsthaar) uit ofzo.
Kennelijk is dat niet meer sexy..
Al Gorequote:Op donderdag 8 april 2004 12:39 schreef Tokay het volgende:
Raden jullie eens wie deze baardaap is?
[afbeelding]
Helemaal juist.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Al Gore
volgende keer als je een raadsel wilt doen moet je het plaatje ff zelf uploaden zodat je het niet gelijk kunt zienquote:Op donderdag 8 april 2004 13:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helemaal juist.
Staat 'm best stoer, vind ik.
Tegenwoordig is 'ie weer baardloos, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |