Om alvast een voorzetje te doen:
Tweety E-Cards
Ben benieuwd welke jullie nog kennen.
"Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.
Jij kunt nu jouw boodschap op TMF teletekst zetten met 1 simpel smsje. Je valentijn ontvangt een smsje op 14 februari met de instructies om op TMF teletekst te kijken.
Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!
Yes2MMS.nl wenst je alvast een fijne valentijnsdag!"
Uiteraard geldklopperij, maar wel geinig!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:18 schreef Oliebol2002 het volgende:
Ik heb het gisteren ook al ergens geplaatst, maar je kan ook een T-card sturen. Ff opzoeken..."Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.
Jij kunt nu jouw boodschap op TMF teletekst zetten met 1 simpel smsje. Je valentijn ontvangt een smsje op 14 februari met de instructies om op TMF teletekst te kijken.
Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!Yes2MMS.nl wenst je alvast een fijne valentijnsdag!"
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:18 schreef Oliebol2002 het volgende:
Ik heb het gisteren ook al ergens geplaatst, maar je kan ook een T-card sturen. Ff opzoeken..."Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.
Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!Yes2MMS.nl wenst je alvast een fijne valentijnsdag!"
quote:SPAM! Dat is je eigen site...
Op vrijdag 13 februari 2004 14:13 schreef Rbj het volgende:
Post hier adressen waar je leuke valentijnsdag E-Cards kunt versturen..Om alvast een voorzetje te doen:
Tweety E-CardsBen benieuwd welke jullie nog kennen.
quote:Het is inderdaad mijn eigen site, maar ik wil gewoon graag naar meer sites die iets dergelijks aanbieden kijken vandaar mijn vraag.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef Teijeextra het volgende:[..]
SPAM! Dat is je eigen site...
En je bent trouwens ook wel weer lekker bezig als je e-cards gaat sturen met valentijn... stuur dat een gewoon kaartje!
Edit: Ooh je hebt t opeens veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |