abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2004 @ 14:13:26 #1
61966 Rbj
TweetyTown.com
pi_17144605
Post hier adressen waar je leuke valentijnsdag E-Cards kunt versturen..

Om alvast een voorzetje te doen:
Tweety E-Cards

Ben benieuwd welke jullie nog kennen.

Verstuur Gratis Tweety Valentijnsdag E-Cards: www.TweetyTown.com
pi_17144626
Valentijns e-cards...
Stuur een echt kaartje!
pi_17144717
Ik heb het gisteren ook al ergens geplaatst, maar je kan ook een T-card sturen. Ff opzoeken...

"Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.

Jij kunt nu jouw boodschap op TMF teletekst zetten met 1 simpel smsje. Je valentijn ontvangt een smsje op 14 februari met de instructies om op TMF teletekst te kijken.

Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!

Yes2MMS.nl wenst je alvast een fijne valentijnsdag!"

Uiteraard geldklopperij, maar wel geinig!

Wat een dag al niet goed kan maken....
pi_17144834
www.valentijn.pagina.nl staan verschillende linkjes naar e card sites.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 14:27:11 #7
35662 Heintje
Gears of War.
pi_17144896
Een E-card als kerst kaart van iemand die ik eigenlijk nooit zie vind ik al te min. (stuur een ect kaart of niks)
Dus een E-valentiens-kaart is helemaal niks. Waarom zou je die willen versturen? Dan maak je zeker geen kans....
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_17145028
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17145037
The waves you made will always be
pi_17145076
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:18 schreef Oliebol2002 het volgende:
Ik heb het gisteren ook al ergens geplaatst, maar je kan ook een T-card sturen. Ff opzoeken...

"Valentijnsdag komt er weer aan en Yes2MMS heeft wel een erg speciale actie voor jullie! Wil jij je vriend of vriendin ook eens op een hele aparte manier een valentijnsboodschap sturen, lees dan verder.

Jij kunt nu jouw boodschap op TMF teletekst zetten met 1 simpel smsje. Je valentijn ontvangt een smsje op 14 februari met de instructies om op TMF teletekst te kijken.

Om jouw valentijnsboodschap op TMF teletekst te zetten sms je nu valentijn aan naar 2580. Je ontvangt dan 1 smsje met instructies om jouw berichtje op TMF teletekst te krijgen!

pi_17145109
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:18 schreef Oliebol2002 het volgende:

Oeh, het toppunt van romantiek!

pi_17145259
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:13 schreef Rbj het volgende:
Post hier adressen waar je leuke valentijnsdag E-Cards kunt versturen..

Om alvast een voorzetje te doen:
Tweety E-Cards

Ben benieuwd welke jullie nog kennen.

SPAM! Dat is je eigen site...
En je bent trouwens ook wel weer lekker bezig als je e-cards gaat sturen met valentijn... stuur dat een gewoon kaartje!
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
  vrijdag 13 februari 2004 @ 14:59:37 #13
61966 Rbj
TweetyTown.com
pi_17145587
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef Teijeextra het volgende:

[..]

SPAM! Dat is je eigen site...
En je bent trouwens ook wel weer lekker bezig als je e-cards gaat sturen met valentijn... stuur dat een gewoon kaartje!

Het is inderdaad mijn eigen site, maar ik wil gewoon graag naar meer sites die iets dergelijks aanbieden kijken vandaar mijn vraag.
En ik heb trouwens ook een gewoon kaartje voor mijn vrouw hoor.
Een E-Cardje daarbij kan nooit kwaad.
Verstuur Gratis Tweety Valentijnsdag E-Cards: www.TweetyTown.com
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:01:07 #14
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17145612
Ik zou wat aan je site gaan doen, het menu enzo is dubbel

Edit: Ooh je hebt t opeens veranderd

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:05:08 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17145696
T blijft toch spam. En daar doen we niet aan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')