ik heb liever het spelquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:37 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat ze die jas in het echt op de markt moeten brengen, ik wil hem hebben!
Ik heb liever beidequote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb liever het spel![]()
De bestuurding is ongeveer het zelfde, alleen speel je nu in een soort first person. Hierdoor speelt het spel veel soepeler.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:49 schreef HomerJ het volgende:
De besturing is op de C-stick na hetzelfde. Boeit mij niet want ik vond de besturing tog al fijn. Enne word L niet meer gebruikt voor Defense weapon?
idd, ziet er erg goed uitquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:58 schreef MeZZiN het volgende:
Ik zou deze game alleen al kopen om de graphics prachtig gewoonweg
WOH!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:04 schreef BMH het volgende:
Resident Evil 4 is weer helemaal veranderd. Nu is het een gold game geworden.
[afbeelding]
VETT!!!![]()
idd, dit is gewoon veel beter manquote:Op woensdag 14 april 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
WOH!!!
COOL!
Wat een geniale zetquote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, dit is gewoon veel beter man![]()
idd, ik dacht zo net nog dat nintendo zo'n beetje de domste console maker is nu ze silicon knights hebben weggedaan en dit maakt alles weer goedquote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat een geniale zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |