Aaaaaarrrrghhh...veel spoilers!quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Nieuwe trailer
Waar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn, hebben.
Even pre-orderen.
DVD Boxofficequote:Op zondag 3 oktober 2004 22:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar?
Nu maar hopen dat deze er wat sneller is als ToSquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DVD Boxoffice
15 januariquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat deze er wat sneller is als ToS.
Wat is de releasedatum?
ik heb nu ook 2 maanden moeten wachten op mijn ToS dus ik ben al wat gewend van onze canadeze vriendenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
15 januariOverigens heb ik hem alweer weeeeeeken in bestelling staan
In de tussentijd istie op nummer 1 gekomen in de pre-order lijst (way boven Halo 2 onder anderen
) dus ik hoop voor je dat je hem strax met de eerste lading hebt
waarom bestel je dan niet bij lik-sang? had ToS 8 dagen na bestelling binnen. En ze hebben ook alles zonder verzendkostenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:27 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2 maanden moeten wachten op mijn ToS dus ik ben al wat gewend van onze canadeze vrienden
Blijf eens lekker in BH2quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:50 schreef Rambaldi het volgende:
ik poep over je fans heen
Ik heb weinig console games gezien die zo mooi zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:01 schreef Markster het volgende:
Ziet er goed uit, maar jullie overdrijven wel, zo bijzonder speciale graphics heeft het nou ook weer niet.
Misschien voor de gamecube wel
hahaha steek die maar in je zakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijf eens lekker in BH2
Het zijn geen zombies, dat is juist het punt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:59 schreef Sark het volgende:
wat ik even niet snap is: hoe komen de zombiers ineens aan hersenen, zover ik weet is een zombie iets met 1 doel en weet niet h oe hij b.v. een geweer laat staan ee nketting zaag moet behandelen....althans dit was zo in de vorige delen van resident evil.
Of heb ik iets van de verhaallijn gemist ?
en dan moet ie nog naar nederland komen...quote:
Nicholai is toch dood gegaan in deel 3?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef BMH het volgende:
Nicholai ???
quote:Op vrijdag 13 februari 2004 08:16 schreef BMH het volgende:
Don't pee your pants! Exclusief voor de Nintendo Gamecube, en geen schijn van kans dat deze wel multiplatform word zoals Killer 7.
Capcom word zoals velen geregeerd door de stock-holders. En die willen geld zien.quote:
NEEEEEN ich hab est nicht gewurstquote:Op donderdag 30 december 2004 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was ook op vrijdag de 13e gepost. Het is de schuld van BMH![]()
![]()
quote:IGNcube: Will Resident Evil 4 ever appear on another console, such as PlayStation 2?
Kobayashi: Definitely not. Definitely not. It's a GameCube exclusive.
quote:on GameCube, not on another console, if it happens, I will cut my head off."
- Mikami
Ik wens Mikami veel plezier,quote:Op donderdag 30 december 2004 09:40 schreef BMH het volgende:
[..]
NEEEEEN ich hab est nicht gewurst![]()
[..]
[..]
Ik weet wel wat van medische-terminologie af hoor. Is namelijk wel de bedoeling als je assisten chirurg gaat worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
BMH, begrijp je je eigen ondertitel eigenlijk wel?.
Ik bedoelde het eerder in de context waarin je het bedoelt.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet wel wat van medische-terminologie af hoor. Is namelijk wel de bedoeling als je assisten chirurg gaat worden.
Dat viel mij ook op, maar gelukkig brengen de sequels op de cube wel genoeg vernieuwing met zich mee. MP2 & Paper Mario 2 wellicht niet, maar beide games zijn nog steeds enorm orgineel en nergens anders te vinden.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerder in de context waarin je het bedoelt.
Beetje ironisch dat een Ninty-fanboy dat zegt. Bijna alle goeie titels op de GC die er komen of net uit zijn sequels..
En ik maar denken dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:23 schreef HAL9000S het volgende:
Net alsof EA goede sportgames heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |