- StOnEd_RaiDeR
Peace
quote:Hier moest ik wel om lachen, eigenlijk.
Maar gellukig hebben wij nog goeie rappers, eentje is bijvoorbeeld: 50 Cent.
* Zander wacht op de reactie van Tony_Montana67
quote:volgens mij is het een kloon van Tony Montana, check die avatar.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:57 schreef Zander het volgende:[..]
Hier moest ik wel om lachen, eigenlijk.
quote:idd
Op vrijdag 13 februari 2004 08:57 schreef Zander het volgende:[..]
Hier moest ik wel om lachen, eigenlijk.
quote:In het begin vond ik 50 cent maar un dwaas, maar ik moet toch wel zeggen dat hij het goed brengt en ik hem steeds meer waardeer als een artiest..
Op vrijdag 13 februari 2004 12:01 schreef Steve-O het volgende:[..]
idd
Zo goed is 50 nou ook niet weer
Zijn debuut album is trouwens de meest verkochte debuut album ter wereld.. das een feit.
quote:Dit is trouwens wat mij betreft de _echte_ "Golden Age" van de hiphop. Al dat gangster-gelul en Eastside vs. Westside gejammer is in mijn ogen vooral slecht geweest voor de muziek. Toegegeven, ik vind The Chronic en Doggystyle ook wel grappige platen (vooral de producties), maar tegenwoordig gaan mijn tenen echt kromstaan als je weer eens van die standaard-shit over guns, drugs en bitches hoort.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
waar zijn The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul en de Wu-Tang clan gebleven?
En KRS-One en Rakim rappen alleen maar over 'het gangsterleven'? Dat is natuurlijk ook bull..
quote:dat zegt meer over de slimme marketing dan over de talenten van 50 cent.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:11 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Zijn debuut album is trouwens de meest verkochte debuut album ter wereld.. das een feit.
quote:ja precies, Black Sheep, Organized Konfusion, Smif n Wessun, Brand Nubian, O.C.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:21 schreef Zander het volgende:[..]
Dit is trouwens wat mij betreft de _echte_ "Golden Age" van de hiphop. Al dat gangster-gelul en Eastside vs. Westside gejammer is in mijn ogen vooral slecht geweest voor de muziek. Toegegeven, ik vind The Chronic en Doggystyle ook wel grappige platen (vooral de producties), maar tegenwoordig gaan mijn tenen echt kromstaan als je weer eens van die standaard-shit over guns, drugs en bitches hoort.
Maar goed, als je 50 Cent een goede rapper noemt en de zangkwaliteiten van KRS en Rakim vergelijkt met 2Pac en Snoop Dogg, is dat te begrijpen...
quote:Dit vraagt natuurlijk om een gemene reply, maar ik houdt het tactisch deze keer.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:57 schreef Zander het volgende:Hier moest ik wel om lachen, eigenlijk.
50Cent past keurig in het rijtje Vanilla Ice, Sven en Miker G, Def Rhymz, Nelly & Chingy.
De held van het schoolplein van groep 6 van de basisschool wordt je niet zonder reden. Toevallig ben ik zelf ook bezig met een chronologisch overzicht en dat bevat toch echt andere namen.
Dat je je betoog niet begint met Rappers Delight is natuurlijk al een blunder van formaat. Waar staat Kool Herc, De Beastie Boys en LL Cool J heb ik ook nergens mogen ontdekken en een waslijst aan namen uit de oldskool wordt vergeten.
De goldenage was, zoals eerder aangegeven de periode tussen '88 en '94, waar Eric B & Rakim, PE, Tribe, Pete Rock, Nas, The Wu en tal van anderen door zijn gebroken.
De hiphop van na 1998 wordt in je stukje wel heel erg onderbelicht als je alleen Eminem noemt. Rawkus Records, Ninja Tune, Big Dada en andere vernieuwende labels hebben oneindig veel betere producties uitgebracht.
Check z'n site: www.datding.nl
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 14-02-2004 00:22]
quote:Hopelijk overleeft hij die 9 kogels niet
Op vrijdag 13 februari 2004 22:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weleens gehoord van de controversiële Riza?
Misschien wel de toekomstige 50 Cent van Nederland
quote:Ow das hij zag hem laatst op tv
Op vrijdag 13 februari 2004 22:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weleens gehoord van de controversiële Riza?
Misschien wel de toekomstige 50 Cent van NederlandCheck z'n site: www.datding.nl
quote:Provoceren is ook een manier
Op zaterdag 14 februari 2004 00:18 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ow das hij zag hem laatst op tv
quote:dat bedoelde ik met mijn vorige post
Op vrijdag 13 februari 2004 23:29 schreef SP23 het volgende:
Volgens mij begon het allemaal met sugerhill gang
quote:over dat metdie neonazi en rizaaaaa
Op zaterdag 14 februari 2004 00:18 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ow das hij zag hem laatst op tv
quote:Klopt. Met die heikneuter
Op zaterdag 14 februari 2004 01:44 schreef RjD2 het volgende:[..]
over dat metdie neonazi en rizaaaaa
wass wel gineig ja
Waar is Public Enemy en hoe kom je er bij om Rakim (waar is Eric B?) Big Daddy Kane en KRS-One gangsta-rap te noemen?
quote:Trek het je niet persoonlijk aan, kerel. Je bedoeling was goed, alleen over de uitwerking valt te discussieren.
Op vrijdag 13 februari 2004 21:45 schreef StOnEd_RaiDeR het volgende:
wat jullie allemaal tegen me hebben heb ik 1 antwoord op:
I don't give a fuck
quote:hmmm was ik dat
Op zaterdag 14 februari 2004 01:44 schreef RjD2 het volgende:[..]
over dat metdie neonazi en rizaaaaa
wass wel gineig ja
Ik versta onder gangsta toch iets heel anders hoor!
Check deze link eens en lees deze hele site eens (wat overigens nog heel veel andere mensen moeten doen) dan is het gelijk duidelijk wat de echte hiphop is: http://www.templeofhiphop.org/dop.htm
Nogmaals cool dat je mensen hiphop wilt leren laten kennen maar dit is niet echt de goede methode
Ps rap is something you do,
Hiphop is something you live... (KRS-ONE)
quote:je initiatief is lovenswaadrig, maar er zijn een hoop betweters (waaronder ikzelf
Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef StOnEd_RaiDeR het volgende:
ja erg sorry dat ik KRS One bij gangsta gezet, inderdaad, ik heb een van zn cd's weer is gepakt, en het klopt. mijn excuses aan iedereen die het over KRS had.
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 16-02-2004 23:49]
Een verhaaltje wat het allemaal iets beter beschrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |