fijn jongen, fijn.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:40 schreef capibar het volgende:
holy crap, ben ik een paar daagjes op vakantie, kom ik terug is gelijk de FP plus het forum helemaal omgegooit![]()
Die posticon, dat is wel een omschakeling waardquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
fijn jongen, fijn.
heb je zelda nu al uit? ik wil hem terug.
dat deuntje zit nu al de hele dag in mijn hoofd
Vind er niet zo veel aan eigenlijk...quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die posticon, dat is wel een omschakeling waard.
**Eens isquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
wie heeft deze verzonnen:een soort van 'ik moet schijten' smiley.
daar heeft de freerecordshop.nl ook wel een handje van hoor. Had een keer een film besteld met levertijd 2 dagen en ik had hem na 4 weken binnenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:26 schreef braksteen. het volgende:
weetje, bol.com sucked. ik wacht nu al eeuwen op 2 spellen waarbij de levertijd op 3-4 dagen stond
Ben je al weer terug?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:19 schreef gieling het volgende:
[..]
**Eens is
Dat komt denk ik door het hypno bagger filter. Dat staat nog wat sterk afgesteld. Door een lichte variatie in de kleuren word je gehypnotiseerd minder troep te posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik weet niet wat het is maar sinds de nieuwe FOK! post ik veel minder dan eerst
pizzaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:29 schreef braksteen. het volgende:
zal ik nu pizza in de oven doen of lasagne in de magnetron?
ooohja, zelda en metroid (half uurtje gespeeld,saai spel)quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
fijn jongen, fijn.
heb je zelda nu al uit? ik wil hem terug.
dat deuntje zit nu al de hele dag in mijn hoofd
dat is de bevallings-smiley (voor OUD)quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Vind er niet zo veel aan eigenlijk...
En wie heeft deze verzonnen:een soort van 'ik moet schijten' smiley.
Zeg dat maar niet daarquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:47 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is de bevallings-smiley (voor OUD)
precies hetzelfde als schijten dus![]()
boze moeders zijn erg destructieve wezens.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet daar
preciesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:56 schreef capibar het volgende:
[..]
boze moeders zijn erg destructieve wezens.
moedig me aan om in OUD er een topic over te openen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:57 schreef gieling het volgende:
[..]
precies
WTF??!?!?!?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:17 schreef Tain het volgende:
Wat zijn die gasten van EA honden zeg, ze hebben Maxis nu ook al gesloten...
jezus zegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:20 schreef Tain het volgende:
http://www.reuters.com/fi(...)news&articletype=RTR
originele link nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |