jij omschrijft het als een bakje waar iets wits uitkomtquote:Op maandag 1 maart 2004 09:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja duh, van die driehoekjes en dat je handen dan zo gaan stinken
nee daar staat zo'n plaatje van op de verpakkingquote:Op maandag 1 maart 2004 11:24 schreef capibar het volgende:
[..]
jij omschrijft het als een bakje waar iets wits uitkomt
ooooh datquote:Op maandag 1 maart 2004 12:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee daar staat zo'n plaatje van op de verpakking
precies en zo'n bakje met iets wits erin, ik zei het tochquote:Op maandag 1 maart 2004 15:37 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
deze dus, alleen de nederlanse heet cool american.
jaja, ik weet het.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies en zo'n bakje met iets wits erin, ik zei het toch
nee natuurlijk niet! ik ben toch niet domquote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef capibar het volgende:
[..]
jaja, ik weet het.
ik dacht alleen dat je dacht dat doritos ZELF een soort room uit een bakje was![]()
ik had vorige week vrij ja?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Best leuk idee dat meeste mensen deze werk moeten werken of naar school![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Best leuk idee dat meeste mensen deze werk moeten werken of naar school![]()
wat heb jequote:Op maandag 1 maart 2004 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
gelukkig ben ik over 2 weken een weekje vrij en misschien wel langer als de huisarts dat zegt
Nee, die trend was al voor de nieuwe layout te bespeuren.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:53 schreef HomerJ het volgende:
Jah idd Khadgar dan heb ik ook, ik post ook veel minder. Die nieuwe lay-out heeft een negatief effect op GAM
Eerst de hele serie hebben, dan pas kijken. Regel nummer 1 van Khad's download teleurstellingen.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:07 schreef gieling het volgende:
ik wil wel maar ben op vakantie geweest en heb nu weer wat toetsen, dus kon ik ff niet zoveel posten, komt dus wel weer
Maar waren afleveringen 24 goed?
Hij bedoelt seizoen 3quote:Op maandag 1 maart 2004 23:09 schreef HomerJ het volgende:
Gieg, ga je ze nog kijken of moeten we ze verklappen?
*aai over bol smiley*quote:Op maandag 1 maart 2004 23:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Khad's download teleurstellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |