quote:Hormonen en rietjes gok ik zo.
Op donderdag 19 februari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat oog! Ieuw.
En Carter en Abby zijn echt een leuk koppel
. Zo'n relatie wil ik ook
.
Van wie zou Weaver zwanger zijn?
En idd Carter en Abby zijn echt 

Mijn top 3 van indrukwekkende afleveringen:quote:Op vrijdag 13 februari 2004 15:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wat vonden jullie trouwens het mooiste/leukste moment uit ER en welke aflevering was het beste?

-Carter en Lucy neergestokenquote:Op vrijdag 13 februari 2004 15:07 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wat vonden jullie trouwens het mooiste/leukste moment uit ER en welke aflevering was het beste?

Ik heb het nog ff nagevraagd, maar het gaat volgens hem waarschijnlijk om seizoen 4,5 en 6. De licentie van seizoen 7 ligt nog bij de AVRO waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:13 schreef Murray het volgende:Hoeveel seizoenen gaan ze uitzenden?

Goed nieuws! Al vind ik die serie die nu op Net 5 is, Strong Medicine, ook best ok.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ohjah, van iemand die bij SBS werkt heb ik begrepen dat NET5 vanaf 1 maart meteen gaat beginnen met het dagelijks uitzenden van ER. Startend bij aflevering #69 "Make A Wish", dat is de één naar laatste aflevering van seizoen 3.
Dus vanaf 1 maart 2004 om 19:00 elke werkdag.![]()

Klopt, was idd al bekend. Ze hadden eerst de seizoenen 1-3 en nu idd 4-6.quote:Op maandag 23 februari 2004 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ohjah, van iemand die bij SBS werkt heb ik begrepen dat NET5 vanaf 1 maart meteen gaat beginnen met het dagelijks uitzenden van ER. Startend bij aflevering #69 "Make A Wish", dat is de één naar laatste aflevering van seizoen 3.
Dus vanaf 1 maart 2004 om 19:00 elke werkdag.![]()

Ik heb natuurlijk liever seizoen 7 er ook bij (vooral door Mark) maar met 3 seizoenen zijn we toch wel weer even zoetquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb het nog ff nagevraagd, maar het gaat volgens hem waarschijnlijk om seizoen 4,5 en 6. De licentie van seizoen 7 ligt nog bij de AVRO waarschijnlijk.

Ik wel, 'Secrets and Lies'quote:Op maandag 23 februari 2004 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aanvulling:
-Doug en Carol die elkaar na een jaar weer zien (Such Sweet Sorrow) en het vertrek van Julianna Margulies.
-De dood van Lucy
-"Beyond Repair" seizoen 8 kwam Paul Sobriki weer terug, vooral hoe Carter hierop reageerde was indrukwekkend.
-Emma die binnengebracht wordt met een overdosis omdat ze pillen geslikt heeft van Rachel.
-Uitbraak van dodelijk pokkenvirus (Lockdown)
-Het 'foutje' in de ER van Malucci en Chen waardoor een patient overlijdt, later blijkt dit dus de fout van Weaver te zijn, dat probeert ze te verzwijgen.
Zijn vast nog meer afleveringen waar ik nu niet op kom.

Ja, ja. Ik heb het vorige week nog gezien, maar heb daarna tot nu carnaval gevierd, geen tijd gehad om te reageren!!quote:Op donderdag 19 februari 2004 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geef hem nog maar weer een schopje. <p>KONINGIN let je ook op?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |