quote:Werkt niet
Op maandag 16 februari 2004 19:57 schreef BMH het volgende:
Veel Metroid & Zelda muziek Live*Draait nu Metroid Prime
quote:Wow, is dat 24/7 of alleen vanavond???
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:27 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
en kom jij maar terug als je 11,7 per seconde hebt
Wat is je geheime tactiek?
quote:In ieder geval met domination in MP4. Bij MP5 weet ik het zo snel niet.
Op maandag 16 februari 2004 21:36 schreef flappiewappie het volgende:[..]
waar kan je meten?
quote:Druk jij met je duim of doe je het anders? Ik heb gewoon die controller normaal vast!
Op maandag 16 februari 2004 22:57 schreef Lexie het volgende:[..]
In ieder geval met domination in MP4. Bij MP5 weet ik het zo snel niet.
Met mijn kaak kan ik wel meer dan 10/ seconde halen
quote:Voor de worstjes?
quote:het meten kan je door het totaal aantal blokjes dat je met domination te delen door 10 want zoveel tijd heb je
Op maandag 16 februari 2004 22:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat is je geheime tactiek?
tacktiek naja laten we zeggen dat ik een enorme trilwijsvinger heb als ik em op een bepaalde manier heb staan en dan druk je erna de controller er tegen aan
quote:Ik heb dat met mijn duim, ik span een spier zodat deze heel snel gaat trillen. Tis in ieder geval niet echt normaal
Op maandag 16 februari 2004 23:46 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
het meten kan je door het totaal aantal blokjes dat je met domination te delen door 10 want zoveel tijd heb je
tacktiek naja laten we zeggen dat ik een enorme trilwijsvinger heb als ik em op een bepaalde manier heb staan en dan druk je erna de controller er tegen aan
quote:Dude
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb dat met mijn duim, ik span een spier zodat deze heel snel gaat trillen. Tis in ieder geval niet echt normaal
.
quote:Beat me
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dude
Dat is echt ziek...
quote:roy, geen parkinson patiënten uitschelden
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dude
Dat is echt ziek...
quote:
In mei 2003 maakte de Nintendo GameCube voor het eerst kennis met een echte Japanse RPG. Ondanks dat Skies of Arcadia Legends een goedkope conversie was, is het natuurlijk wel een zeer goed spel. En tot nu toe nog steeds de enige in zijn soort. Namco gaat hier dit jaar verandering in brengen met zijn Tales of Symphonia. Deze telg uit de Tales of reeks is ditmaal voorzien van een cartoon sausje zoals we dat kennen uit de laatste Zelda titel.Mede hierdoor ontstaat er een authentieke sfeer waar je eigenlijk verliefd op moet worden om het te waarderen. Zoals in veel van dit soort RPGs speel je met een Japanse puber. Ook dat moet je leuk vinden, maar uit ervaring blijkt dat het sowieso even moet wennen. De toonshading is niet zo goed als die van The Wind Waker omdat het geheel niet zo scherp en apart oogt. Echter, doordat de manga goeroe Kosuke Fujishima zich met de karakters heeft bemoeid, voelt het als een manga spel aan en dat spreekt over het algemeen een vrij grote groep spelspelende mensen aan.
Tales of Symphonia gooit de speler al snel in het diepe. Het verhaal ontpopt zich in de eerste paar uren meteen waardoor er weinig tijd over blijft om het spel saai te vinden. Dat is natuurlijk een goed teken, zeker voor de mensen die het genre nooit echt hebben kunnen waarderen. Het spel gaat over een meisje (Collet Brunell) dat binnenkort officieel de erfgename wordt van een godin die honderden jaren geleden het kwaad heeft verbannen. Collet moet dit ook doen, gezien het kwaad weer is opgedoken. De speler neemt de rol aan van een vriend van haar, Lloyd Irving. Hij en een vriend (Genius Sage) zullen op pad gaan terwijl het verhaal enkele wendingen aanneemt.Het hele spel wordt begeleidt door prachtige filmpjes tussendoor om het verhaal te vertellen. Aangezien het spel twee disks beslaat, zullen we regelmatig een filmpje langs zien komen. Hoewel het spel overigens zeer cartoonachtig oogt, is het dus voorzien van een duister verhaal. Hierdoor is Tales of Symphonia niet zomaar een spel, maar kan het zich ontwikkelen tot een echte topper.
In de basis lijkt de RPG namelijk wel op Grandia II. De speler bestuurt alleen de hoofdpersoon en de computer stuurt de medespelers automatisch achter hem aan. Het is wel mogelijk om met meerdere spelers te spelen, maar dat komt alleen echt uit zijn recht in de gevechten. Tales of Symphonia draait namelijk vooral om gevechten, dat is duidelijk de hoofdmoot in het spel. Net als in Grandia II is te zien waar de vijanden zich begeven en moet de speler deze ontwijken, of juist opzoeken.Tijdens de gevechten komt het Multi-Line Lineair Motion Battle systeem om de hoek kijken. De spelers (menselijk of niet) rennen daarbij over een 3D veld, kriskas door elkaar en de vijanden heen. Om de beurt mag een speler een actie uitvoeren, tot er een bepaald team over blijft. Door de prachtige animaties en de leuke geluidseffecten zijn de gevechten erg leuk om te doen en niet eens saai om naar te kijken. De stap naar 3D maakt de gevechten, vergeleken met eerdere delen uit de serie, alleen maar beter.
Als we de sfeer, het prachtige verhaal en de intense gevechten bij elkaar optellen, kunnen we eigenlijk alleen concluderen dat dit één van de beste RPGs van het jaar zal worden. Een spel om naar uit te kijken.
quote:Cool
Op dinsdag 17 februari 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS (Insidegamer)
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ASP (Active Server Pages) dat is server side scripting.. dus dat moet voor Firebird/Mozilla niet uitmaken (pagina's blijven HTML). Maar het kan natuurlijk wel werken op de nieuwste mozilla en firebird te installeren. Ik heb ook geen problemen met die site.
Op maandag 16 februari 2004 19:35 schreef speknek het volgende:[..]
Hij schaalt niet, het window stopt onder 'game design'. Misschien kan Firebird wat beter overweg met ASP.
quote:Niet slecht
Op dinsdag 17 februari 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS (Insidegamer)
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=101440
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:DS COULD CRUSH NINTENDO, SAYS EX-PRESIDENT
Zie DS topic.
quote:Ja stom natuurlijk, alhoewel hij nog wel een andere doc/enctype door kan geven. Ik was onder de indruk dat ik (althans een van) de nieuwste Mozilla had. Maar het maakt ook niet echt uit.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:50 schreef MeZZiN het volgende:
ASP (Active Server Pages) dat is server side scripting.. dus dat moet voor Firebird/Mozilla niet uitmaken (pagina's blijven HTML). Maar het kan natuurlijk wel werken op de nieuwste mozilla en firebird te installeren. Ik heb ook geen problemen met die site.
edit- doet het ook niet op de universiteit.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 17-02-2004 11:05]
quote:Daar ben ik nog niet eens geweest
Op dinsdag 17 februari 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zie DS topic.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:DS COULD CRUSH NINTENDO, SAYS EX-PRESIDENT
En ben met Zelda bij het punt dat je Triforce-mappen moet zoeken..
Saai.
Verder Viewtfull Joe, verslavings factor valt me tegen..
Resident Evil: Tering wat moeilijk, en kutbesturing. Moet ik nog aan beginnen, maar of dat ooit gebeurd?
SMS geen zin meer in.
Dus ik moet nodig wat nieuws hebben. Metroid wil ik wel graag hebben.. en dan een echte nieuwe game. Ik denk dat het Final Fantasy gaat worden.. of Metal Gear Solid..
Overigens een tip: Koop een RPG scart kabel voor je Cube. 7¤ bij de Intertoys..
zulk beeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |