quote:ja, ik wel
Op zondag 15 februari 2004 20:19 schreef HomerJ het volgende:[..]
Alsof daar veel mensen naar uitkeekten
quote:auw! mijn taalgevoel!!
Op zondag 15 februari 2004 20:19 schreef HomerJ het volgende:[..]
Alsof daar veel mensen naar uitkeekten
quote:pushy pinguinssssss
Op zondag 15 februari 2004 18:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
2 keer clock stoppers
die met die touwtjes is overigens wel koel.., de drang om je sneller te laten gaan is zo grappig, lig je helemaal ondersteboven op de bank, met een half epileptische aanval..., en dan schiet je in de lach ![]()
, maar nu 1 heel weekend non stop (bijna dan
) is echt teveel, ff paar dagen mijn handjes laten rusten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 15-02-2004 20:39]
quote:touwspringen is niet leuk als je met comp samen staat
Op zondag 15 februari 2004 20:38 schreef flappiewappie het volgende:[..]
pushy pinguinssssss
die met die touwtjes is overigens wel koel.., de drang om je sneller te laten gaan is zo grappig, lig je helemaal ondersteboven op de bank, met een half epileptische aanval..., en dan schiet je in de lach
, maar nu 1 heel weekend non stop (bijna dan
) is echt teveel, ff paar dagen mijn handjes laten rusten
Ik ben echt de koning van het snel klikken
![]()
gewoon bijna 10x per seconde, en dat gewoon met mijn duimpje
quote:Hier
Op zondag 15 februari 2004 23:45 schreef trith het volgende:
heeft iemand screenshots van die nieuwe zelda: four swords? dank
quote:Welkom in de wereld van F-Zero GX
F-Zero is snel EN inderdaad fucking moeilijk Maar wel enorm stoer
Gister eindelijk de Sapphire Cup op expert gewonnen, had nog 1 leven voordat ik aan Mute City : Serial Gaps begon, maar heb 'm niet eens nodig gehad, ik werd 3e en zodoende kampioen.
Hyper Speeder rules....
quote:Kan FZero GX met 2 spelers? Want ik wil zoveel mogelijk spellen hebben die NIET single player zijn! Eerst volgende koop is Mario Party 5! deeltje 4 is al steengoed dus wat zal 5 brengen!
Op maandag 16 februari 2004 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Welkom in de wereld van F-Zero GX
Gister eindelijk de Sapphire Cup op expert gewonnen, had nog 1 leven voordat ik aan Mute City : Serial Gaps begon, maar heb 'm niet eens nodig gehad, ik werd 3e en zodoende kampioen.
Hyper Speeder rules....
quote:Dat kan ja, al is het voornamelijk een singleplayer game.
Kan FZero GX met 2 spelers? Want ik wil zoveel mogelijk spellen hebben die NIET single player zijn
- Die game is vet moeilijk op "adult" niveau ;/
- Op "kids" niveau is de game voortreffelijk en verslavend om erop te gaan spelen ![]()
300 Viewtiful Combo Hit !!! ![]()
Zijn er meer ppl die VJ spelen ?
We merkten het gisteren op met Mario Party 4, daar heb je zo'n spelletje waarbij je moet vissen. Als de controller gaat trillen moet je zo SNEL mogelijk drukken! Telkens won een maat van mij, wel 5x op rij! En toen wisselden we later controller en toen verloor hij constant en diegene met controller 3 won constant!
Wel jammer vind ik!
quote:Zijn het allemaal dezelfde controllers? En ook allemaal met dezelfde omstandigheden? Dus zonder verlengkabels ed?
Op maandag 16 februari 2004 11:38 schreef McGilles het volgende:
Wist iemand trouwens dat controller 3 de snelste reactietijd heeft?We merkten het gisteren op met Mario Party 4, daar heb je zo'n spelletje waarbij je moet vissen. Als de controller gaat trillen moet je zo SNEL mogelijk drukken! Telkens won een maat van mij, wel 5x op rij! En toen wisselden we later controller en toen verloor hij constant en diegene met controller 3 won constant!
Wel jammer vind ik!
Dan vind ik dat vreemd.
quote:Ja, alles precies hetzelfde!
Op maandag 16 februari 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zijn het allemaal dezelfde controllers? En ook allemaal met dezelfde omstandigheden? Dus zonder verlengkabels ed?
Dan vind ik dat vreemd.
Ook allemaal even nieuwe controllers en evenveel gebruikt! Ik kon het ook niet geloven en toen een vriend het voorstelde om controllers te wisselen vond ik het echt een dom idee, ik dacht "daar kan het toch nooit aan liggen" Maar het bleek er wel aan te liggen!
Ik weet het, heel vreemd!
quote:Ja idd,... vond Pilotwings erg cool
Op zondag 15 februari 2004 20:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarom nou op de GC2.
quote:touwtje springen is idd wel kut, met de computer.., kan je geen strategie bespreken
Op zondag 15 februari 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:[..]
touwspringen is niet leuk als je met comp samen staat
Hoe, in de naam van god, krijg ik surround sound out die cube?
Ik gebruik het gewone standaardsnoer met de scart plug. Gaat achter in de home cinema set. Super beeld, super geluid, maar geen surround.
Ligt dat dan aan de cube of aan de hcs? Moet ik niet die digitale av out van de cube gebruiken of zo?
Je zou zeggen dat je dat in minder dan 2 seconden moet kunnen googlen, maar dat valt eigenlijk toch tegen. Waarschijnlijk is het zo'n stompzinnige vraag dat er nergens een antwoord staat.
quote:Stop de 2 geluid stekkertjes in je versterker, en je versterker zal op Doubly Pro Logic 2 gaan (als je dat hebt). Klaar. Als je nog een leuk 7.1 setje hebt, kun je Rebel strike leuk gaan spelen
Op maandag 16 februari 2004 12:46 schreef stigchel het volgende:
Ik ben vast gek en zo maar mij lukt het niet..Hoe, in de naam van god, krijg ik surround sound out die cube?
Ik gebruik het gewone standaardsnoer met de scart plug. Gaat achter in de home cinema set. Super beeld, super geluid, maar geen surround.
Ligt dat dan aan de cube of aan de hcs? Moet ik niet die digitale av out van de cube gebruiken of zo?
Je zou zeggen dat je dat in minder dan 2 seconden moet kunnen googlen, maar dat valt eigenlijk toch tegen. Waarschijnlijk is het zo'n stompzinnige vraag dat er nergens een antwoord staat.
quote:Dan moet je je afstandbediening pakken en het knopje Dolby Pro Logic 2 indrukken.
Op maandag 16 februari 2004 12:49 schreef stigchel het volgende:
Hmm, ze zitten achter in de home cinema set. En toch komt er niets uit de achter speakers. Hmm.
Maar de cube duwt standaard dolby naar buiten begrijp ik. Kwestie van tweaken met snoertjes dus.
Bedankt.
quote:Sommige games zijn wel kut als je met de computer samen moet ja! Die is soms zo irri!
Op maandag 16 februari 2004 12:22 schreef flappiewappie het volgende:[..]
touwtje springen is idd wel kut, met de computer.., kan je geen strategie bespreken
, maar dat touwtje trekken met zn 4en is wel lijp
Step 1. Fire up Metroid Prime, or any other game that pushes the Gamecube technically.
Step 2. Remove casing with system still on.
Step 3. Remove mini DVD-ROM assembly. If done with care this can be done without a "please close the disc lid' error occurring.
Step 4. Use weiner on heat sink.
Step 5. Eat and enjoy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |