quote:timesplitters 2 is zwaar vet heb et vorige week voor de eerste keer met ze vieren tegelijk gespeeld was echt zwaar vet, lekker schieten op ice station(vind ik persoonlijk een van de betere multiplayer levels)met de bots uit is wel leuk en rustiger. De missies had ik bijna allemaal gehaald tenminste story dan maarja een of andere baklap heeft die van de mem/card afgegooid dus die moeten overnieuw, timesplitters 3 is zowieso een must have voor mij
Op vrijdag 13 februari 2004 11:15 schreef neggix het volgende:
Gisteren Time Splitters 2 gespeeld en Monkey ballTimesplitters is zeker wel okee
en monkey ball is een beetje een saai spel.
Ohh ja, En ik wil I-Ninja wel erg graag hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-02-2004 15:49]
quote:Yep, die ligt ff plat.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:35 schreef gamecube_master het volgende:
ligt het aan mijn comp of ligt www.cubezone.nl eruit?
quote:Geef mij maar m'n draadloze mét rumble
Op vrijdag 13 februari 2004 15:10 schreef 2xD het volgende:
Wooow ik heb net mn [usa] Wavebird Platinum dat is best lekker gamenecht een aanrader die rumble mis ik een heeeeel klein beetje maar het snoer mis ik totaal niet
als je nog een controller gaat kopen zou ik zeker een wavebird nemen!
quote:Bij een Freerecordshop in Amsterdam ligt er al een hele tijd iig 1, en bij diverse internet winkels staan ze ook nog gewoon te bestellen.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb ff wat navraag gedaan hier en daar,en het schijnt te kloppen dat de BBA's gewoon weer leverbaar zijn in ons kikkerlandje.
quote:hej, SNES al aangesloten? en nog mijn excuses voor mijn onfrisse overkomen maar ik was/ben aan m'n auto aan het sleutellen
Op vrijdag 13 februari 2004 17:37 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Bij een Freerecordshop in Amsterdam ligt er al een hele tijd iig 1, en bij diverse internet winkels staan ze ook nog gewoon te bestellen.
quote:Laten we het met zijn allen hopen
Op vrijdag 13 februari 2004 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
RE4 gaat heersen.
quote:IGN denk het wel. Ze noemen het zelfs "Best Ever". Midden Maart mogen alle sites hun info, screens & filmpjes posten. Nu mogen ze dat niet, omdat ze een contract hebben getekend.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:07 schreef Minotarumon het volgende:[..]
Laten we het met zijn allen hopen
quote:ik hoop het
Op vrijdag 13 februari 2004 18:27 schreef HomerJ het volgende:
Wordt toch de game voorlopig, Hierbij stellen Gran tourismo 4, Half 2 & Fable niks voor
ik denk dat het wel een heel er goed spel gaat worden, een spel die in de top 10 beste games aller tijden komt bij veel balden en internetsites
quote:Hij staat ook hoog op mijn wishlist maar laten we niet op de feiten voorop lopen
Wordt toch de game voorlopig, Hierbij stellen Gran tourismo 4, Half 2 & Fable niks voor
quote:Nouja... GT4 is toch niet te vergelijken hiermee hè.... een heel ander soort spel.
quote:Ja, op zich kun je een spel verkloten met 1 pietluttig dingetje, dus niet te voorbarig zijn
Op vrijdag 13 februari 2004 22:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij staat ook hoog op mijn wishlist maar laten we niet op de feiten voorop lopen
quote:Het zou idd niet het eerste schitterend uitziende maar onspeelbare spel zijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, op zich kun je een spel verkloten met 1 pietluttig dingetje, dus niet te voorbarig zijn
.
quote:Dat gebeurd hier wel vaker
Op vrijdag 13 februari 2004 22:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, op zich kun je een spel verkloten met 1 pietluttig dingetje, dus niet te voorbarig zijn
.
quote:Ruilen tegen The Hulk?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:16 schreef 2xD het volgende:
Gewoon in america zelf radio shack [$30, en dan over laten vliegen [vrienden]. Uhm voor Star Wars graag Mortal Kombat DA of iets anders bied maar...
quote:Ik heb wel een bierviltje die ik wil ruilen voor dat spel.
Op zaterdag 14 februari 2004 09:12 schreef 303 het volgende:[..]
Ruilen tegen The Hulk?
[afbeelding]
quote:Doe niet zo sneu
Op zaterdag 14 februari 2004 09:35 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb wel een bierviltje die ik wil ruilen voor dat spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |