abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17130623
Iemand die dit stukje kan vertalen thx.

pi_17130773
Fish = Vis

Verder weet ik het ook niet

pi_17130808
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:29 schreef CyberCreation het volgende:
Fish = Vis

Verder weet ik het ook niet

OMG! You rule..

maar goed , iemand?

pi_17130918
Ja hoor. Ik zal het over 30 helemaal lezen. Ben nu druk bezig met een Japanse RPG. Ik ben wel serieus trouwens.

Waar heb je het voor nodig btw?

Ai wa Paawaa da yo
pi_17130967
het is net een ander dialect, anders had ik je het wel kunnen vertellen
check this site! http://www.mijngsmfoto.nl/
pi_17131028
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:33 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
Ja hoor. Ik zal het over 30 helemaal lezen. Ben nu druk bezig met een Japanse RPG. Ik ben wel serieus trouwens.

Waar heb je het voor nodig btw?

Over 30?! Wat bedoel je? over 30 mins? Graag

Het is een stukje uit een game handleiding. Het gaat over een mini game en het werdt me maar niet duidelijk wat de bedoeling van die minigame nu was..

donderdag 12 februari 2004 @ 22:39:41 #7
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17131185
Sorry, ik ken mijn Kanji niet, had je graag verder geholpen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:49:06 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_17131530
het ziet er wel een beetje uit als hiragana..

en hiragana is een alfabet wat wordt gebruikt voor buitenlandse woorden. Er staan een aantal kanji tekens op het velletje, maar daarboven staat hiragana tekens geloof ik.

http://www.northrim.net/kmaniak/graphics/hiragana.gif
hiragana alfabet

http://www.northrim.net/kmaniak/graphics/katakana.gif
katakana alfabet.

als je de klanken naast elkaar zet komt er een rare vorm van taal uit. ik weet niet in wat voor'n taal of wat het betekent.

die japanners spreken toch heel veel engelse woorden verrot uit? dat is omdat ze het naar het katakana/hiragana vertalen geloof ik.

enjoy de puzzel.

donderdag 12 februari 2004 @ 22:54:51 #9
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17131751
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:49 schreef releaze het volgende:
het ziet er wel een beetje uit als hiragana..

en hiragana is een alfabet wat wordt gebruikt voor buitenlandse woorden. Er staan een aantal kanji tekens op het velletje, maar daarboven staat hiragana tekens geloof ik.

http://www.northrim.net/kmaniak/graphics/hiragana.gif
hiragana alfabet

http://www.northrim.net/kmaniak/graphics/katakana.gif
katakana alfabet.

als je de klanken naast elkaar zet komt er een rare vorm van taal uit. ik weet niet in wat voor'n taal of wat het betekent.

die japanners spreken toch heel veel engelse woorden verrot uit? dat is omdat ze het naar het katakana/hiragana vertalen geloof ik.

enjoy de puzzel.

Hiragana, Katakana, EN Kanji, ik hoop dat je een dikke van dale equivalent voor alle karakters hebt.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17132283
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:35 schreef C2000 het volgende:

[..]

Over 30?! Wat bedoel je? over 30 mins? Graag

Het is een stukje uit een game handleiding. Het gaat over een mini game en het werdt me maar niet duidelijk wat de bedoeling van die minigame nu was..

Ik heb em voor je hoor.. Ik zal de vertaling zo voor je posten. Eerst ff een peukje roken en een biertje optrekken.
Ai wa Paawaa da yo
pi_17133071
ik kan het naar romanji zetten maar ik ben niet goed in woorden dus ik weet niet wat er staat

ik kan ook geen kanji maar ze doen ook hiragana erboven

pi_17133183
Ok, ik heb het vrij vertaald, dus zonder te weten waar het in de eerste plaats over ging.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het spel heet:

Uouruuga = Vissen verzamelen (vrij vertaald)

In de lege ruimte zie je verschillende (groepen) gekleurde vissen.
Het doel is om binnen de tijd zoveel mogelijk vissen (van een kleur) te verzamelen. Daarna is het spel uitgespeeld.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een hele simpele uitleg.. Ik was alleen wel de controls vergeten voor je :

Je kan een richting kiezen met de pijltjestoetsen. Nadat je dat gedaan hebt, kan je de richting bevestigen met de "A" en "C" knop.

Have fun. Hopelijk gaat het nu een beetje lukken. Als je er niet uitkomt hoor ik het wel van je

[Dit bericht is gewijzigd door Sephiroth-Sama op 13-02-2004 00:02]

Ai wa Paawaa da yo
pi_17135566
Ghehe alvast bedankt hiervoor. Het spel gaat als volgt; er zwemmen acht vissen over het scherm en na een tijdje moet je er één uitzoeken; het criterium is me dus alleen niet duidelijk.. of het nou de vis is die het snelste zwemt etc. Daar gaat het dus een beetje om; wat het gene is waar het om gaat bij het uitkiezen van die ene vis.

Maar wel super tof dat je moeite hebt gedaan, misschien kom je voor mij nog uit

pi_17136015
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 01:03 schreef C2000 het volgende:
Ghehe alvast bedankt hiervoor. Het spel gaat als volgt; er zwemmen acht vissen over het scherm en na een tijdje moet je er één uitzoeken; het criterium is me dus alleen niet duidelijk.. of het nou de vis is die het snelste zwemt etc. Daar gaat het dus een beetje om; wat het gene is waar het om gaat bij het uitkiezen van die ene vis.

Maar wel super tof dat je moeite hebt gedaan, misschien kom je voor mij nog uit

Graag gedaan joh!
Hm, als ik het van die kant bekijk.. Moet het denk ik de snelste vis zijn.
Succes iig, ik ga zelf ook weer ff verder gamen
Ai wa Paawaa da yo
pi_17136040
ze schelden je uit!

vrijdag 13 februari 2004 @ 01:35:19 #16
72820 3st
immer besser
pi_17136100
ik wil ook japans leren!!! Is daar nog een loi cursus voor hahaha
A dirty mind is a joy forever
pi_17136133
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 01:31 schreef HeyFreak het volgende:
ze schelden je uit!

Met dat soort dingen heb ik leuke ervaringen. Ik was met excursie van school in Berlijn. Waren daar kennelijk nog een paar Nederlanders, ze waren lol aan het trappen door gewoon naar iedereen nederlandse scheldwoorden te roepen. Dat ging een tijd goed denk tot ze bij ons kwamen, ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:13:29 #18
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17140618
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 01:35 schreef 3st het volgende:
ik wil ook japans leren!!! Is daar nog een loi cursus voor hahaha
ja
http://www.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/vwIOpleidingen/564?OpenDocument#
pi_17140826
VRaag het aan die ene fokker die in Taiwan zit !! ik weet niet meer hoe hij heet
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:28:36 #20
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17140947
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:23 schreef Predemius het volgende:
VRaag het aan die ene fokker die in Taiwan zit !! ik weet niet meer hoe hij heet
Wie zegt dat hij Japans spreekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')