En ja hoor dag in dag uit nam je die kaart mee en die blauw/roze blouse aan de kassa scande hem trouw.
En ook bij aankoop van een dekbedovertrek bij V&D of en nieuw servies kreeg je van V&D extra vliegkilometertjes.
Eens in de zoveel tijd kreeg je thuis een overzichtje en zag je je saldo langzaam groeien.
Toen kon je je airmailspas aan je bonuskaart koppelen met als gevolg dat je alleen je bonuskaart nog aan je sleutels had hangen (als goed Nederlands burger) en lag die airmalilespas ergens in een la.
Papieren overzichten van je saldo kreeg je niet meer maar kon je opvragen via de site. In het begin keek je netjes iedere maand hoe het met je eventuele vliegticket gesteld stond.
Je krijgt het drukker en je vergeet te kijken maar je spaart nog netjes via je bonuskaart. De pas zelf ben je tijdens de tweede verhuizing zoekgeraakt en heb je nooit meer teruggezien.
Dan komt het moment dat je bij AH loopt (omdat de betaalbare supermarkten al dicht zijn) en je ziet een dvd liggen nu met 200 airmailes nog maar ¤ 9,95.
Koopie denk je, bij de kassa aangekomen scant de blauwroze doos netjes je bonuskaart (je hebt nog ¤ 0,20 bonus ook!!)
Zij vraagt aan je of je airmailes wilt verzilveren mijn antwoord is
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-eindelijk-
Hoef je alleen maar even je postcode en huisnummer te geven.
Ik ben 4 keer verhuist van Rotterdam naar Amsterdam in Amsterdam 3 keer toen naar Nederhorst Den Berg toen weer terug naar Rotterdam en toen nog een keer binnen Rotterdam.
Ik weet niet meer te herrinneren welke postcodes dat allemaal waren en al helemaal niet welk verhuisbericht wel en welke niet is aangekomen bij de organisatie en zo zit ik nu thuis zonder DVD en vraag me 1 af hoeveel mijn airmailessaldo is en 2 of ik er ooit nog wat aan zal hebben!
En anders ga je naar http://www.airmiles.nl/airmiles/default.asp log je je in met je airmiles nummer, en zie je je adres! Klopt het niet, verander je het gewoon,
Easy toch
Ik heb er eentje gezien die daar ¤ 6,99 kostte en bij Appie ¤ 9,99 met 500 air miles .
het is gewoon je eigen schuld ik ben zelf al 5 keer verhuisd en ik weet m'n postcodes enzo gewoon nog (verder heb ik ze nog wel ergens op papier liggen) als jij met geen mogelijkheid kunt zeggen waar je 5 jaar geleden woonde ben je gewoon triest
en verder mag je verwachten dat het geheid misgaat als je eerst 10 jaar spaart en vervolgens eens wil checken hoe het ermee staat
quote:Geweldig ja ik had stiekum thuis mijn adres alweer gewijzigd hoor maar ik baalde ervan dat ik dat niet eerder had gedaan daar denk je toch neit aan! nou ik niet. Sta nu op 4.591
Op donderdag 12 februari 2004 21:38 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ken je die scan palen in de AH? Waar je de prijs kan opvragen? Daar kun je ook je airmiles saldo zien als je je kaart erlangs haalt.En anders ga je naar http://www.airmiles.nl/airmiles/default.asp log je je in met je airmiles nummer, en zie je je adres! Klopt het niet, verander je het gewoon,
Easy toch
quote:Nu kan ik je precies alle adressen geven maar als ik boodschappen aan het doen ben niet ik heb geen administratie bij me als ik inkpoen ga doen toch?!
Op donderdag 12 februari 2004 21:43 schreef Artificial_M het volgende:
.....het is gewoon je eigen schuld ik ben zelf al 5 keer verhuisd en ik weet m'n postcodes enzo gewoon nog (verder heb ik ze nog wel ergens op papier liggen) als jij met geen mogelijkheid kunt zeggen waar je 5 jaar geleden woonde ben je gewoon triest
.....
quote:Tegenwoordig bij elke euro 1 airmile, dus dat valt ook wel mee.
Op donderdag 12 februari 2004 21:44 schreef Michaellimo het volgende:[..]
Geweldig ja ik had stiekum thuis mijn adres alweer gewijzigd hoor maar ik baalde ervan dat ik dat niet eerder had gedaan daar denk je toch neit aan! nou ik niet. Sta nu op 4.591
Toen ik nog bij ALbert Heijn werkteheb ik ooit iemands bonuskaart aan mijn airmailes nummer gekoppelt en dat wijf koopt als de tyfus
bij alert heijn ze heeft in december 71 mailtjes voor me gespaart, per welk bedrag krijg je er een eigenlijk??
Misschien 1 troost..Jij bent niet de enige die zijn postcode vergeet..
In een maand tijd heb ik nu al denk ik 10 mensen aan de kassa gehad die hun postcode niet meer wisten.. ..1 iemand maakte het wel heel bont..die wist zijn eigen huisnummer (waar hij nu dus woont!) niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |