abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17127870
Weet iemand misschien hoe het nummer heet van de reclame van Third Watch ( Yorin ). Volgens mij is het een nummer van Moby,maar weet iemand het misschien zkr en k zou graag ook de naam van het nummer willen weten.....

Alvast bedankt..

Hope is al livin' legend and i tell you why, everybody wanna be hope and hope is still alive
  donderdag 12 februari 2004 @ 21:01:12 #2
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_17127888
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:00 schreef Svenus het volgende:
Weet iemand misschien hoe het nummer heet van de reclame van Third Watch ( Yorin ). Volgens mij is het een nummer van Moby,maar weet iemand het misschien zkr en k zou graag ook de naam van het nummer willen weten.....

Alvast bedankt..

Dat is het nummer van Michael Andrews - Mad World
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_17128001
Ok bedankt zal t ff opzoeken
Hope is al livin' legend and i tell you why, everybody wanna be hope and hope is still alive
  donderdag 12 februari 2004 @ 21:05:52 #4
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_17128023
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:05 schreef Svenus het volgende:
Ok bedankt zal t ff opzoeken
Zoek anders eens op Gary Jules als uitvoerende artiest... of Michael Andrews feat. Gary Jules, zoals eigenlijk het geval is.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')