quote:Bron: www.id-t.com
De release van het ID&T BoekEind maart/begin april komt eindelijk het langverwachte ID&T boek uit: het boek waarin onder meer het hele verhaal van het ontstaan van ID&T tot nu uitgebreid verteld wordt.
Tijdens het opmaken en samenstellen van het boek bleek dat de rug van het boek steeds moest worden aangepast. Gaandeweg bleken meer en meer passages onmisbaar om het verhaal compleet te maken. Langer dan een jaar is er aan het boek gewerkt, vele bijeenkomsten, tientallen betrokkenen en een overspannen opmaak studio droegen bij aan het uiteindelijke resultaat.
Alle mensen die hun steentje bij hebben gedragen aan het totstandkomen van dit bijzondere boek verdienen bij het uitkomen van het boek absoluut een feest. Dat komt er ook.Er zijn nog geen hele concrete gegevens over deze release maar houd het weekend van 3 april in de gaten, zijnde de eerste zaterdag dat het ID&T boek het licht ziet.
Geplaatst op: 12-02-2004
Lijkt me wel een grappig boek om te lezen een keer. Kopen zal ik het misschien niet doen.
Ben benieuwd wat de recensies zullen zeggen
quote:Dit topic gaat over het boek, er is vast wel een ander topic waarin deze mening kan, maar hier is het niet de bedoeling.
Op donderdag 12 februari 2004 23:47 schreef heracles het volgende:
Fuck ID&T. Ik hoop dat ze failliet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |