Maar met dat uiterlijk maak je het plaatje niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef Xilantof het volgende:
geinig spul zeg![]()
die horizon ziet er wel flitsend uit!
klopt,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar met dat uiterlijk maak je het plaatje niet.
dat denk ik idd ook, dat het wat oefenen vergt.quote:Het optiekje van de S3 lijkt onderwerp van discussie te zijn. Hoe goed ie werkelijk is zal blijken wanneer er wat meer exemplaren in omloop komen. Mijn ervaring met de Horizon is dat het nogal wat vlieguren vergt om hem goed te leren bespelen.
Voorlopig is echter mijn 202 nog niet op![]()
voor die prijs verwacht ik dat dat dan en CF kaartje is en geen SD kaartje...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef Furb het volgende:
er komt binnenkort van sandisk de extreme III uit die een snelheid heeft van 20mb/sec.
ik ga gelijk maar voor de 1GB versie(heb m al voor 127 euro te koop zien staan!!)
Zou niet te veel naar de snelheid van de kaartjes kijken, meeste camera's komen niet boven de 1Mb/s (op de Nikon D70 na). Is zelf zo dat je camera hier trager (tot 75% !!) van kan worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef Furb het volgende:
ik heb van de week een canon ixus 40 gekocht....
[afbeelding]
http://www.dpreview.com/news/0409/04092102canon_sd200sd300.asp
conclusie tot nu toe: TOP apparaatje!!
ik heb nu een 256mb SD ultra II kaart, maar gezien dat je op 640 x 480 op 30fps kunt filmen wil ik wat meer geheugen (kan nu maar 2 min filmen)
er komt binnenkort van sandisk de extreme III uit die een snelheid heeft van 20mb/sec.
ik ga gelijk maar voor de 1GB versie(heb m al voor 127 euro te koop zien staan!!)
en nog een extra accuutje erbij maar....
wel SD....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
voor die prijs verwacht ik dat dat dan en CF kaartje is en geen SD kaartje...
waar??quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:28 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
Staat hier een leuke test van, in de Foto-Video.
in de foto-video, dat zegt hij tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:29 schreef Furb het volgende:
[..]
waar??
In de Foto-Video nummer 4/2004, bladzijde 86.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:29 schreef Furb het volgende:
[..]
waar??
idd die snelheid haalt hij nooit nee, maar ik haal de fotos er altijd af via card-reader dus extra snelheid is wel gewenst!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:10 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
In de Foto-Video nummer 4/2004, bladzijde 86.
Als de buffer in de camera vol is, stopt hij gewoon en schrijft hij op de snelheid die de camera aan kan zijn buffer leeg op het kaartje, al heb je d'r een 100 Mb/s kaart in, zal die camera worst wezen.
Het enige waar ik iets verschil bij merk, is het iets sneller inlezen in de computer (in een aparte kaart reader, dus niet via een usb touwtje in je cam).
Zou me dus niet gek laten maken door al die mooie verkoop termen, en een goedkoper, langzamer kaartje kopen
Nu issie echt officieel te koop.. battery pack kost ong 400+ euroquote:Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef Xilantof het volgende:
he, shark.bait.
zo nieuw is ie toch niet?
of is ie nu echt officieel te koop ofzo?
Dat blikje van de onderste opname en die dame van de bovenstequote:Op zaterdag 27 november 2004 22:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Mooi spul Ouwesok... ik denk dat ik 2 van die 3 dingen wel goed zou kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |