Ik maak zelf een gospelprogramma bij de lokale omroep (Radio Moordrecht). Het zou leuk zijn als je eens een verzoekje aanvraagt (jos@gospeltime.nl).
nee ik houd hier echt niet van
DAAR heb ik nou echt GEEN respect voor. Dus nee ik luister niet naar die muziek.
quote:Heb je ooit wel eens naar geluisterd?
Op donderdag 12 februari 2004 20:04 schreef kaat17 het volgende:
ben je gek in jah hoofd ofzo, WHAHAHA....nee ik houd hier echt niet van
ik hou van ALLE goede muziek, maakt niet uit welk genre. maar gospel is 1 van de paar die uitgesloten zijn.
bah, over zingen.
quote:offtopic:
Op donderdag 12 februari 2004 20:06 schreef Esproc het volgende:
Mn zus zong (of zingt... geen idee eigenlijk) in een gospelkoortje... Wat een verschrikkelijk bagger is dat zeg.DAAR heb ik nou echt GEEN respect voor. Dus nee ik luister niet naar die muziek.
Wat dacht je van Mary Mary, Stacie Orrico, POD, zijn allemaal gospelartiesten. Het is alleen jammer dat bijna alle gospel in Nederland niet wordt uitgezonden. Lijkt wel een soort boycot.
Om maar wat te noemen:
Jeff Deyo (rock)
Jeff Deyo ft. Rebecca St. J.
Sonicflood
Deliverance (hardrock)
Wyrick (beetje industrial hardrock)
DBA (dance)
Michael W. Smith (rustig)
ReLand (dance)
...
zendt die radio van jou ook uit via internet?
[Dit bericht is gewijzigd door Fearlezz op 12-02-2004 20:17]
quote:Ja, 16 Horsepower maakt ook gospelmuziek. De teksten van de band zijn duidelijk geinspireerd door het christelijk geloof.
Op donderdag 12 februari 2004 20:20 schreef MuadDib het volgende:
Zou je 16 Horsepower ook gospel kunnen noemen? Zo ja, dan luisterik ook wel eens naar gospel.
quote:Testimony van Neal Morse is ook aardig gospel.
Op donderdag 12 februari 2004 20:25 schreef Seborik het volgende:
Ik luister regelmatig gospelmuziek.
quote:uhm de paar christelijke metal dingen die ik ooit op aanraden van iemand beluisterd heb zogen meestal echt ongeloofelijk (alleen Slechtvalk is wel grappig)
Op donderdag 12 februari 2004 20:52 schreef joskluiver het volgende:
Ik vind het wel eens jammer dat je op zenders als Radio 538, Yorin FM, Noordzee FM en alle andere zenders steeds weer dezelfde muziek hoort. Het lijkt alleen nog maar om de luistercijfers te draaien en daar wordt de muziek op afgestemd. Er is genoeg andere muziek om te draaien, waaronder dus bijvoorbeeld gospel. Kwalitatief doet deze muziek zeker niet onder!
quote:Heb pas ook een cd'tje van zo'n gospelzangeres uit de VS gekocht. Van die kerkmuziek. Echt geweldig.
Op donderdag 12 februari 2004 20:41 schreef MuadDib het volgende:[..]
Testimony van Neal Morse is ook aardig gospel.
Nee, never nooit niet.
quote:Maar ik luister eigenlijk nooit bewust naar kerkelijke muziek, hoewel de bands die hier genoemd worden (P.O.D enz) voor mij meer in de categorie rock vallen.
gos·pel·song (de ~ (m.))
1 Amerikaans godsdienstig negerlied => gospel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |