quote:Met schaatsen zal het wel vervelend zijn als je met twee handen zwiept. Maar waarom in godsnaam op de fiets
Op donderdag 12 februari 2004 19:32 schreef paniekzaaier het volgende:
Omdat het tijdens het schaatsen ook cool is.
quote:Aerodynamica?
Op donderdag 12 februari 2004 19:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Met schaatsen zal het wel vervelend zijn als je met twee handen zwiept. Maar waarom in godsnaam op de fiets
.
quote:En als je dan wind mee hebt? Of steek hem in je zak, daar is het tenminste echt warm.
Op donderdag 12 februari 2004 19:33 schreef SuperUli het volgende:
Koude handen?
quote:Ik fiets wel weleens met één hand in mijn broekzak om afsterving van de vingers te voorkomen.
Op donderdag 12 februari 2004 19:33 schreef SuperUli het volgende:
Koude handen?
quote:Ze kennen je zeker allemaal in 't dorp, niet?
Op donderdag 12 februari 2004 19:33 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik fiets altijd met losse handen, terwijl ik met mijn armen hevig heen en weer schud, alsof ik aan het snelwandelen ben![]()
.
quote:als je handschoenen of een strakke spijkerbroek aan hebt, is achter je rug een betere oplossing .
Op donderdag 12 februari 2004 19:33 schreef Lexie het volgende:[..]
En als je dan wind mee hebt? Of steek hem in je zak, daar is het tenminste echt warm.
kfiets btw altijd met losse handen en handen in me zak, ena ls het lekker weer, leun ik "relax" over me stuurtje
[Dit bericht is gewijzigd door godard_k op 12-02-2004 19:37]
quote:Maar het zijn meestal ouwe kereltjes, die een ruime jas aanhebben...
Op donderdag 12 februari 2004 19:35 schreef godard_k het volgende:[..]
als je handschoenen of een strakke spijkerbroek aan hebt, is achter je rug een betere oplossing .
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:37 schreef Eikelbijter het volgende:
Ik heb dat nog noooit iemand zien doen.
Heb vrij veel ervaring fiets elke dag tussen Zoetermeer en Leiden heen en weer. (26 km/d)
Ik denk dat het niets met de schouder te maken heeft, dat die mensen dat doen omdat ze last van hun schouder hebben ofzo
quote:Man, ik zie er hier dagelijks wel een aantal!
quote:als je geen fijne zakken hebt, is het gewoon niet fijn fietsen, dan zit je schouder zo omhoog gepropt (lijkt me, heb skate achtige kleren, en een ruim genoege jas dus
Op donderdag 12 februari 2004 19:36 schreef Lexie het volgende:[..]
Maar het zijn meestal ouwe kereltjes, die een ruime jas aanhebben...
Of ziet dat zogenaamd chiquer uit dan je hand in je zak te steken.
quote:ik vind het doodnormaal
quote:
het valt mij op dat het vaak de wat oudere mensen zijn, die ook erg rechtop zitten.
hoe wil je dan gebogen met losse handen fietsen , en als je rechtop zit fiets het ook lekkerder
quote:Als je met je handschoenen aan nog koude handen hebt, dan is het tijd voor betere handschoenen.
Op donderdag 12 februari 2004 19:35 schreef godard_k het volgende:[..]
als je handschoenen of een strakke spijkerbroek aan hebt
quote:klopt, maar toch, ik heb wel beter handschoenen, alleen zijn die mij te GIGANTISCH (snowboard handschoenen) , en als het zo ook prima gaat, waarom dan helemaal nieuwe gaan halen
Op donderdag 12 februari 2004 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Als je met je handschoenen aan nog koude handen hebt, dan is het tijd voor betere handschoenen.
quote:Die stroomlijn valt af: ze zitten juist heel rechtop.
Op donderdag 12 februari 2004 19:41 schreef Afwezig het volgende:
Ook nooit ene reet van gesnapt nee ..
Misschien voor de kou (hoewel je ze het ook in de zomer ziet doen) of misschien voor de stroomlijn (terwijl ze dan superwijde kleding aan hebben). Hoe dan ook, het is stom
quote:met losse handen is gewoon relaxed , vind ik
Op donderdag 12 februari 2004 19:41 schreef Afwezig het volgende:
Ook nooit ene reet van gesnapt nee ..
Misschien voor de kou (hoewel je ze het ook in de zomer ziet doen) of misschien voor de stroomlijn (terwijl ze dan superwijde kleding aan hebben). Hoe dan ook, het is stom
quote:Dat lijkt me helemaal mooi
Op donderdag 12 februari 2004 19:43 schreef Lexie het volgende:
Rechtop zitten.. ik heb ook wel eens mensen zo zien wandelen. Loop je dan voorover met je handen langs je zij?
quote:Ze zijn te lomp om met twee losse handen te fietsen, dus proberen ze het met eentje? Hoe lame, doe het dan gewoon niet
Op donderdag 12 februari 2004 19:45 schreef godard_k het volgende:[..]
met losse handen is gewoon relaxed , vind ik
, en ik weet zeker dat dus die mensen dat ook vinden (tadaa, simpel maar waar antwoord)
.... BENG .....
"Kijk mama, zonder tanden".
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 13-02-2004 22:10]
quote:[offtopic]
Op donderdag 12 februari 2004 19:38 schreef BazP het volgende:
het valt mij op dat het vaak de wat oudere mensen zijn, die ook erg rechtop zitten. Soms hebben ze al handschoenen aan en er is altijd maar een hand achter, en een aan het steur.
In de zomer zie ik het ook.Heb vrij veel ervaring
fiets elke dag tussen Zoetermeer en Leiden heen en weer. (26 km/d)
Ik denk dat het niets met de schouder te maken heeft, dat die mensen dat doen omdat ze last van hun schouder hebben ofzo
Herkenbaar...je ziet idd veel van die wat oudere mensen die dat doen...heb het wel eens geprobeerd, maar ik zie het nut er echt niet van in
Ach..ik heb er geen last van en als ze het fijn vinden moeten ze het vooral doen...maar ik vind het er wel erg raar uitzien
quote:Heb altijd de neiging zulke mensen af te snijden, om te zien hoe snel ze reageren met slechts 1 hand aan het stuur
Op donderdag 12 februari 2004 19:38 schreef BazP het volgende:
Soms hebben ze al handschoenen aan en er is altijd maar een hand achter, en een aan het steur.
Geen idee waarom, en geen idee waarom niet meer.
Rij ook meestal auto met een hand aan het stuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |