abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17123609
hey mensen,

weet iemand waar je een KARAOKE Versie van -heb je even voor mij--
kunt vinden dit moet er een zijn waarin het refrein niet mee mee wordt gezongen, dit is op de cd wel z0o maar ik zoek er een waar dus hij zelf dus niet mee zingt.
Dit is voor een feest, om een lied op te zingen maar we moeten karoake versie hebben, dus niet zoals op de originele cd waar hij zelf het refrein meezingt,

alvast bedankt
Rob

[Dit bericht is gewijzigd door robbiebisoke op 12-02-2004 18:48]

pi_17123646
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:44 schreef robbiebisoke het volgende:
downloaden
Lees de Prachtige nieuwe Muziek FAQ! Updated: 10/02/2004
I intend to live forever, or die trying.
pi_17123650
Die kun je op Kazaa vinden.

Echter, op de Karaoke-versie zingt Frans Bauer niet maar wel de achtergrondkoren. De tekst van "Heb je even voor mij" hoor je dus wel terug. Een échte instrumentale versie heb ik zelf ook niet kunnen vinden.

Ik moest namelijk ook een alternatieve tekst op deze melodie uitvoeren

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_17123740
mjah da bedoel ik dus, heb er een nodig waar men niet meezingt ......:z
pi_17123760
Ik heb em! ( Mp3 van 'Heb je even voor mij' zonder tekst )

Oja, om het verhaal van het andere topic af te maken: wij ons stukje opvoeren, zet die gvdse kut-dj de gewone versie van "Heb je even voor mij" aan.....

pi_17123828
heb je hem in de winkel gekocht? of ergens anders "gehaald" antwoord plz ff

zou erg blij zijn alsk hem zou hebben is namelijk voor me oma en opa --> 50 jaar getrouwd

pi_17124062
Kan em voor je regelen, helaas zit wel dat gezing van dat koortje op de achtergrond!

meel me maar ff op: dipstickkorthout@hotmail.com

als je interesse hebt dan kan ik em kosteloos naar je toemeelen!

Greetzzz,
Marc...

pi_17124092
hmmz bedankt ... maar die heb ik zelf ook .. zou liever die van NR 11 willen alleen reageert hij niet meer...

maar bedankt voor de moeite

pi_17124117
lees net in het topic dat je dus eigenlijk eentje zonder die vervelende wijven nodig hebt...ik hebbum met een programma omgefilterd maar die vrouwkes krijg ik niet goed weg....sh*t is balen man!
pi_17124145
mjah... maar toch bedankt voor de moeite
pi_17124202
kan die wijven ver wegfilteren met de winamp equalizer en als je er goed overheen zingt valt dat niet echt meer op hoor...gewoon lallen dat werkt toch het beste...

als je nog interesse hebt meel maar ff: dipstickkorthout@hotmail.com

pi_17124233
Bauer:
Downloaden
Slot?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_17124294
mwjah...en wat heb jij daarover te zeggen???
pi_17124393
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:08 schreef greatgonzo het volgende:
Bauer:
Downloaden
Slot?
kweet niet maar zie nergens het woord downloaden staan maja.....

heeft nog iemand dit nummer zonder tekst ( dus ook zonder achtergrond koor op zijn pc staan ) reageer ff

pi_17124502
ook een instrumentale versie van een nummer heeft gewoon copyrights hoor, dus dit hele topic valt onder warez request
quote:
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?
Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.

Ook eigen remixes van bestaande nummers waar een prachtig copyright op zit van de artiesten die op de remix door de mangel zijn gehaald zijn niet toegestaan. Het hergebruiken en verspreiden van dergelijke producten is nou eenmaal strafbaar, tenzij je natuurlijk netjes betaald hebt voor het gebruik en de verspreiding van de originelen, maar wij gaan er voor het gemak maar even vanuit dat dit niet het geval is).

Naast beeld en geluids materiaal is het ook niet toegestaan om cd- of dvd-covers (of links ernaar) op ons mooie forum te plaatsen. Tuurlijk, een plaatje van een album mag wel, maar dan geen loeigrote versie die bij iedereen haarscherp uit de printer kan komen rollen, dan koopt men de cd of dvd maar fijn .

Tjeee, maar wat mag dan wel?

Niet alle mp3's e.d. zijn verboden. Eigen werk of beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vrij gegeven door de rechtmatige eigenaar mogen geplaatst worden. Vaak zijn deze te vinden op de website van de artiest. Vermeldt daarom altijd waar je het bestand of de link vandaan hebt gehaald, zodat wij ook kunnen zien dat het om iets legaals gaat.

Fragmenten van gecopyright materiaal is toegestaan, mits deze niet langer duren dan 30 seconden en het een non-commercieel doel betreft. Voor raad-je-plaatje spelletjes of om je medefokkers een stukje van die geweldige band te laten horen is het via deze weg toch nog mogelijk om wat te kunnen laten zien en/of horen.

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_17124722
mjah... je kan zo doen, of gewoon proberen te helpen :s

maja, NR 11 nog aanwezig :s

pi_17125466
heeft iemand deze versie???... reageer plzzzz
pi_17126461
Het mag niet. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: