Waarrrrrrr zit die? Ik ga over 3 dagen naar Praag.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:32 schreef Keroppi het volgende:
Ik ken het uit Praag. En het voordeel van die Subway was, was dat het ook nog eens ongeloofelijk goedkoop was
Voor een Veggie Delite (mjum) betaalde je 1,50 euro)
Bij één volle spaarkaart krijg je bij je kleine frisdrank een klein broodje gratis. Bij twee volle spaarkaarten krijg je bij aankoop van een grote frisdrank een footlong gratis. Dat is wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:47 schreef Pistol_Pete het volgende:
Zegeltjes op een spaarkaart plakken en als die vol is inleveren. Als je een kaart vol hebt, krijg je een gratis broodje (kleintje). Bij 2 volle kaarten krijg je een gratis groot broodje
Vanuit het centrum de Karelsbrug overlopen (tip: als je voor je de brug opgaat linksgaat zit aan het eind van alle toeristische winkeltjes een grote discotheek). Dan nog wat verder lopen tot je op een plein komt met een tramhalte. Daar ga je links waar de tram de straat ingaat en dan kun je het niet missen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:40 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Waarrrrrrr zit die? Ik ga over 3 dagen naar Praag.![]()
De subway in Haarlem heeft ook een actie dat als je na 17u een Subway besteld je de 3e gratis krijgt (zeg het dus verkeerd, je moet er twee kopen, dan is de derde gratis).quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het personeel is trouwens zelf zelden op de hoogte van de eigen acties. Zo krijg je op zondag bij aanschaf van 1 footlong de 2e gratis, behalve op koopzondagen.
Klopt, daar adverteren ze dan ook overduidelijk mee; er staan buiten borden. De zondagactie is daarentegen een mysterie. Per ongeluk heeft een medewerker ons de eerste keer dat we er kwamen over verteld, maar de meeste medewerkers weten er helemaal niets van. Je moet er dan zelf op aandringen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:16 schreef tcr het volgende:
De subway in Haarlem heeft ook een actie dat als je na 17u een Subway besteld je de 3e gratis krijgt (zeg het dus verkeerd, je moet er twee kopen, dan is de derde gratis).
Je kunt toch met 3 personen een broodje gaan halen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie wil er overigens in godsnaam 3 grote broodjes hebben? Ik vind het nogal een merkwaardige aanbieding, of zou het echt een succes zijn?
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Je komt na een uur of 5/6 uit je werk en je haalt met 2 collega's een footlong, zodat je geen trek meer hebt in je avondprakkie? Ik heb het idee dat Subway Nederland haar marketing niet echt op orde heeft. In de reclame-posters staan soms ook hele schattige 'foutjes', haast archaïsch Nederlands.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:23 schreef Castor het volgende:
Je kunt toch met 3 personen een broodje gaan halen?
Of je hebt zo'n goeie kantine op het werk dat je daar gewoon je warme prakkie kan eten zodat je 's avonds een lekkere sub kunt nemenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Je komt na een uur of 5/6 uit je werk en je haalt met 2 collega's een footlong, zodat je geen trek meer hebt in je avondprakkie? Ik heb het idee dat Subway Nederland haar marketing niet echt op orde heeft. In de reclame-posters staan soms ook hele schattige 'foutjes', haast archaïsch Nederlands.
En beviel het? Ik ga straks denk ik wat halen daarquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Op 2 augustus opent er een Subway in Delft, aan de Grote Markt.
Ein-de-lijk eens proberen
JAAAAH! Alleen tering drukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
En beviel het? Ik ga straks denk ik wat halen daar![]()
Ik ben voor dat kip terayaki ding gegaan ik kreeg een hele voor de helft van de prijsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
JAAAAH! Alleen tering druk![]()
Kheb gekozen voor een bruine sub, een halve. Met gegrilde kip, sla, uien, kaas, komkommer, augurken, tomaat en honing-mosterdsaus. Uien zijn erg sterk, dus die laat ik de volgende keer weg. Maar die warme, gekruide kip, met die kaas en die saus *omg*
Goed nieuws:quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:00 schreef Aventura het volgende:
Waar blijft de amsterdamse vestiging
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef tcr het volgende:
[..]
Hij komt eraan, net zoals in mijn geboortestad:
Store is not currently open
Langestraat 19
Enschede 7511HA
Dus kan ik mooi als ik langs mijn ouders rij een subje eten.
In Amsterdam zat er 1 , maar die zat op zo een strategisch slechte plek , dat er geen kip kwam.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
Geinig, een gehucht als Venlo heeft wel een subway en Amsetrdam niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |