Enof ze de HACCP kennen in de VS. Het is oorspronkelijkontwikkeld door de NASA als methode voor kwaliteitscontrole. Met een paar kleine aanpassinkjes is het geschikt gemaakt voor horeca doeleinden. Probleem is dat het daar niet verplicht is om toe te passen, in Nederland (en europa) is het de basis voor de huidige warenwet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 02:39 schreef jamsen het volgende:
Oja ik ben in Arnhem geweest.
In de USA daarentegen was het eigenlijk heel ranzig allemaal, je wist niet goed wat je kreeg maar het was wel lekker. HACCP kennen ze daar nog niet en echt bijster vers zag het er niet uit
Met dank aan de Duitsers die enorm ervoor gezorgt hebben dat de warenwet in Europa minstens zo streng is als die bij hun.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Enof ze de HACCP kennen in de VS. Het is oorspronkelijkontwikkeld door de NASA als methode voor kwaliteitscontrole. Met een paar kleine aanpassinkjes is het geschikt gemaakt voor horeca doeleinden. Probleem is dat het daar niet verplicht is om toe te passen, in Nederland (en europa) is het de basis voor de huidige warenwet.
En dat is slecht omdat...?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met dank aan de Duitsers die enorm ervoor gezorgt hebben dat de warenwet in Europa minstens zo streng is als die bij hun.
ik ken er een van knorr, als slasaus, volgens mij kan je dat gewoon bij de appie heijn halen.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:18 schreef Yanderboi het volgende:
ik kan die honey mustards sauce niet vinden bij de xenos, iemand nog enig idee waar ik hem anders kan vinden?
Die footlong kost kompleet belegd met alles erop en eraan in Australie 5 dollar 80 !!!!!!quote:Op zondag 15 februari 2004 17:15 schreef Yanderboi het volgende:
Footlong(+/- 30 cm) sandwich, Steak and Cheese met honey mustard sauce= 5,58 althans in Haarlem.<br>vaak zijn er tussen 17:00 en 18:00 speciale aanbiedingen, 2 halen 1 betalen...<br>feit blijft wel dat in nederland de vulling vrij schraal is t.o.v. andere landen, cultureel erfgoed?
Je spreekt het uit als galapenos, maar je schrijft jalapenosquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:11 schreef Yanderboi het volgende:
wat zijn galapenos?
De AH heeft het ook in het assortiment, van het huismerk iig, staat bij de dressings en sauzenquote:Op zondag 14 maart 2004 12:18 schreef Yanderboi het volgende:
ik kan die honey mustards sauce niet vinden bij de xenos, iemand nog enig idee waar ik hem anders kan vinden?
en van knorrquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
De AH heeft het ook in het assortiment, van het huismerk iig, staat bij de dressings en sauzen
Jippie!!!! Weet je ook waar ze komen? Alhoewel, zo jippie is het niet, het zal behoorlijk slecht zijn voor mijn portomonnee!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:59 schreef Aventura het volgende:
Ik heb supergoed nieuws voor de Subway-fans: binnen nu en 6 jaar zullen er 225 filialen zijn geopend in Nederland. Ik lees het nu net in de Adformatie! Aan het eind van dit jaar hopen ze op de 25 filialen te zitten. En het Europese hoofdkantoor zit al in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |