Er zijn inmiddels ook alweer een aantal subways in Nederland gesloten, zo is Amersfoort al weer een jaar of 2 dicht.
De franchise familie die dit wel even in Europa ging introduceren melde ongeveer 2 jaar geleden in marketing bladen dat ze tegen 2006 toch wel 100 Nederlandse Subways verwachte.... sorry dat gaat niet lukken.
Ben zelf nog niet geweest, maar ziet d'r iig wel goed uit
quote:Ik geloof dat ik toen iets van 6 of 8 euro heb betaald, wel met cola erbij.
Op zondag 15 februari 2004 16:03 schreef -THaVinNY- het volgende:
wat betaal je voor een beetje normaal broodje?
quote:Gewoon half broodje, wat een normale portie is, zonder vlees, is geloof ik 3 euro 20.
Op zondag 15 februari 2004 16:03 schreef -THaVinNY- het volgende:
wat betaal je voor een beetje normaal broodje?
quote:Ik denk dat het komt door weinig promotie en niet de beste lokaties. In de 'hippe' trendsettende steden zijn ze niet te vinden. Maar als we er meer willen zien, Subway werkt alleen op franchise basis, je hebt dus je eigen zaak en je koopt hun formule. Ze helpen zelfs met dingen als vergunningen en inrichting.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:48 schreef stay_fun het volgende:
Grote Fan van Subway, al zijn de zaken in Florida over het algemeen (net als elke andere fastfood keten) behoorlijk ranzig te noemen.Er zijn inmiddels ook alweer een aantal subways in Nederland gesloten, zo is Amersfoort al weer een jaar of 2 dicht.
De franchise familie die dit wel even in Europa ging introduceren melde ongeveer 2 jaar geleden in marketing bladen dat ze tegen 2006 toch wel 100 Nederlandse Subways verwachte.... sorry dat gaat niet lukken.
quote:En studenten krijgen korting met OVkaart (tenminste, in Eindhoven wel...)
Op zondag 15 februari 2004 16:12 schreef sweek het volgende:
Gewoon half broodje, wat een normale portie is, zonder vlees, is geloof ik 3 euro 20.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:15 schreef Yanderboi het volgende:
Helaas pindakaas zitten er maar 5 vestigingen in nederland maar er komen er 2 aan:Store is not currently open
Breda
Leiden
niet normaal dik belegd, en vet lekker. Blimpies is eigenlijk nog dikker belegd, maar dat zijn kleinere broodjes en het smaakt gewoon niet zo subliem als die van Subway.
Mijn persoonlijke favoriet? een footlong Italian BMT met alles erop en eraan, op een Italian herb & cheese sandwich heerlijk
alleen ik moet er wel bij zeggen dat ze de broodjes hier in haarlem was minder dik beleggen dan in NYC.
De broodjes zijn hier daarin tegen we ietsie steviger, maar of dat een voordeel is... mij maakt het niet zoveel uit.
[Dit bericht is gewijzigd door WauseWillem op 17-02-2004 17:32]
quote:Zat er wel eentje in Amsterdam, maar die is alweer gesloten, het liep niet. Zat ook op een kutlocatie.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:44 schreef Chillmeister het volgende:
Hoe komt dat er geen subway zijn in de grotere steden. dus Den Haag of Amsterdam? want ik wil het wel proberen
quote:Tegenover het postkantoor aan de oude vest. Zat eerst een pannenkoekenhuisje ofzo, wanneer het open gaat staat niet op de poster iig.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:46 schreef _wie het volgende:
Waar en wanneer komt ie in Breda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |