quote:Waarom?
Op donderdag 12 februari 2004 15:12 schreef Dezz het volgende:
Sorry, ik wordt geen donor...
Ik weet nog steeds niet of ik dan wel donor zou worden.
quote:Waarom zou je het niet willen dan?
Op donderdag 12 februari 2004 15:13 schreef fleurie het volgende:
ik geloof dat ik nog niet weet of ik wil
quote:*word
Op donderdag 12 februari 2004 15:12 schreef Dezz het volgende:
Sorry, ik wordt geen donor...
Ik weet niet of er wat bruikbaar is, maar ja ik heb er zelf toch niks meer aan, misschien iemand anders wel.
quote:Misschien omdat je je organen in een ander leven weer nodig hebt ofzo....
Op donderdag 12 februari 2004 15:14 schreef GazGas het volgende:[..]
Waarom zou je het niet willen dan?
begrijp me niet verkeerd, leuk dat je je daarvoor inzet, maar ik denk niet dat dit veel gaat helpen
quote:Precies, je hebt er zelf niks meer aan.
Op donderdag 12 februari 2004 15:14 schreef DTM het volgende:
Ben al donor...al jarenIk weet niet of er wat bruikbaar is, maar ja ik heb er zelf toch niks meer aan, misschien iemand anders wel.
quote:Ik geloof dat God ons ook de wijsheid heeft gegeven om te doen wat goed is..., wat dat dan ook inhoud....
Op donderdag 12 februari 2004 15:15 schreef locutus51 het volgende:
Je hebt je lichaam van God gekregen, dus wat geeft de mens het recht om daar iets van weg te doen?
quote:Omdat het tot op heden voor mij nog niet duidelijk is hoe het allemaal precies in z'n werk gaat. Er zijn schrijnende voorbeelden bekend van donoren die, na de operatie om de organen er uit te halen, voor de familie niet meer toonbaar waren. Het is voor de familie ook het afscheid en als je dan bijv. niet meer herkenbaar bent door zo'n donoroperatie is het maar de vraag of dat het waard is.
Op donderdag 12 februari 2004 15:14 schreef GazGas het volgende:[..]
Waarom zou je het niet willen dan?
quote:
Je hebt je lichaam van God gekregen, dus wat geeft de mens het recht om daar iets van weg te doen?
ze moeten maar eens ophouden met dat gezeur over clone en het toe legaal maken want dan heb je zat "reserve" onderdelen.
quote:hahahaha jij heb zeker een email account bij herejezus.nl ?
quote:Ik geloof dat in een god geloven iets is uit de tijd dat men een verklaring zocht voor bliksem enzo
Op donderdag 12 februari 2004 15:16 schreef vdo28 het volgende:[..]
Ik geloof dat God ons ook de wijsheid heeft gegeven om te doen wat goed is..., wat dat dan ook inhoud....
quote:Dat is wel heel makkelijk, je lichaam is de tempel van je ziel, daar haal je toch niet de pilaren van weg.!
Op donderdag 12 februari 2004 15:16 schreef vdo28 het volgende:[..]
Ik geloof dat God ons ook de wijsheid heeft gegeven om te doen wat goed is..., wat dat dan ook inhoud....
quote:Hoe lang is je haar?
Op donderdag 12 februari 2004 15:17 schreef locutus51 het volgende:[..]
Dat is wel heel makkelijk, je lichaam is de tempel van je ziel, daar haal je toch niet de pilaren van weg.!
quote:Die van mij is een pretpark.
Op donderdag 12 februari 2004 15:17 schreef locutus51 het volgende:[..]
je lichaam is de tempel van je ziel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |